استراتژیست بانک آمریکا هشدار داد که “شوک رکود اقتصادی” در راه است، تحلیلگر می گوید رمزارز می تواند از اوراق قرضه بهتر عمل کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز جمعه، مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا (BOFA) در یادداشت مالی هفتگی به مشتریان توضیح داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود. یادداشت استراتژیست BOFA بیشتر توضیح داد که ارزهای دیجیتال می توانند عملکرد بهتری نسبت به اوراق قرضه و سهام داشته باشند. استراتژیست BOFA اشاره می کند

کد خبر : 190293
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
استراتژیست بانک آمریکا هشدار داد که “شوک رکود اقتصادی” در راه است، تحلیلگر می گوید رمزارز می تواند از اوراق قرضه بهتر عمل کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز جمعه، مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا (BOFA) در یادداشت مالی هفتگی به مشتریان توضیح داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود. یادداشت استراتژیست BOFA بیشتر توضیح داد که ارزهای دیجیتال می توانند عملکرد بهتری نسبت به اوراق قرضه و سهام داشته باشند.

استراتژیست BOFA اشاره می کند که شوک تورم در حال بدتر شدن است، ارزهای دیجیتال می توانند از اوراق قرضه و سهام بهتر عمل کنند

استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا هشدار داده است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است برخی شوک های اقتصادی را احساس کند. در زمان های اخیر، تورم در ایالات متحده بیداد کرده است و فدرال رزرو نیاز به ورود و مدیریت این موضوع را احساس کرده است. در 16 مارس، فدرال رزرو ایالات متحده برای اولین بار از سال 2018 نرخ بانکی را افزایش داد و بانک مرکزی انتظار دارد امسال شش افزایش دیگر افزایش یابد. در همین حال، در 8 آوریل، رویترز گزارش داد که مایکل هارتنت از BOFA می گوید که وضعیت کلان اقتصادی در حال بدتر شدن است.

با توجه به شرایط اقتصادی کلان، افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و کاهش خرید دارایی های کلان توسط بانک مرکزی، استراتژیست BOFA گفت که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت رکود پیش رود. هارتنت اصرار دارد که “شوک تورمی” بدتر می شود، “شوک نرخ ها” تازه شروع شده است، “شوک رکود” در راه است.” اظهارات تحلیلگر BOFA به دنبال آن است که بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده نشان می دهد که یک رکود اقتصادی پیش بینی می شود. این اتفاق هفته گذشته زمانی رخ داد که فاصله بین بازدهی خزانه داری 2 ساله و 10 ساله معکوس شد و این نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت رکود پیش رود.

به گفته جولین پونتوس، نویسنده رویترز، یادداشت هارتنت به سرمایه گذاران در روز جمعه همچنین می گوید که کالاها، پول نقد و ارزهای رمزنگاری شده «می توانند از اوراق قرضه و سهام بهتر عمل کنند». در یادداشت BOFA آمده است که طی ده هفته گذشته، صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای نوظهور عملکرد بهتری در بازار داشته‌اند، مانند وسایل نقلیه بدهی. در طول شش ماه گذشته، بانک آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن داشته است. به عنوان مثال، یک تحلیلگر BOFA در ژانویه گفت که پلتفرم قرارداد هوشمند نماد ارزش بازار سولانا می تواند سهم بازار را از رهبر فعلی اتریوم بگیرد.

نرخ وام مسکن افزایش یافت، BOFA 9 سهام حمل و نقل را کاهش داد، موسسه BOFA می گوید خانوارها پول نقد بیشتری در اختیار دارند

در ماه دسامبر، BOFA توضیح داد که فرصت های عظیمی را در متاورس می بیند، و ماه قبل، مدیر عامل موسسه مالی توضیح داد که کریپتو را به عنوان رقابت نمی بیند. بر اساس چشم انداز اخیر BOFA، این بانک انتظار دارد که فدرال رزرو در جلسه بعدی نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش دهد. علاوه بر این، نرخ وام مسکن در آوریل به 5 درصد رسید و مالکیت خانه را گران‌تر کرد. BOFA همچنین در این هفته 9 سهام حمل و نقل را به دلیل “تقاضا بدتر” کاهش داده است.

در حالی که استراتژیست ارشد سرمایه گذاری BOFA در روز جمعه توضیح داد که دارایی هایی مانند پول نقد، کالاها و ارزهای دیجیتال می توانند عملکرد خوبی داشته باشند، دیوید تینزلی، اقتصاددان ارشد موسسه بانک آمریکا، روز پنجشنبه گفت که مردم برای تورم با مازاد نقدی آماده شده اند. تینزلی در مصاحبه ای با Yahoo Finance Live گفت: «به طور متوسط، خانوارهای کم درآمد حدود 1500 دلار بیشتر از قبل از همه گیری در حساب پس انداز و چک دارند.

برچسب ها در این داستان

50 امتیاز پایه، بانک آمریکا، بیت کوین، بوفا، اوراق قرضه، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال، دیوید تینزلی، اقتصاد، اقتصاد، اتریوم، نرخ های افزایشی فدرال رزرو، مالکیت خانه، شوک تورم، مایکل هارتنت، شوک رکود، سهام، بازدهی خزانه داری

نظر شما در مورد یادداشت BOFA به سرمایه گذاران که توسط مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بانک نوشته شده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.