استراتژیست بازار نسبت به “خون” در 1 فوریه قبل از نشست فدرال رزرو هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

سهام، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال در ماه اول سال افزایش یافتند و استراتژیست‌های بازار می‌گویند در صورتی که فدرال رزرو آمریکا به افزایش نرخ‌ها ادامه دهد و سیاست انقباضی گسترده‌تری را حفظ کند، بازارها در آینده نزدیک می‌توانند عقب نشینی کنند. در سه روز، در 1 فوریه 2023، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قرار

کد خبر : 313237
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
استراتژیست بازار نسبت به “خون” در 1 فوریه قبل از نشست فدرال رزرو هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین


سهام، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال در ماه اول سال افزایش یافتند و استراتژیست‌های بازار می‌گویند در صورتی که فدرال رزرو آمریکا به افزایش نرخ‌ها ادامه دهد و سیاست انقباضی گسترده‌تری را حفظ کند، بازارها در آینده نزدیک می‌توانند عقب نشینی کنند. در سه روز، در 1 فوریه 2023، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قرار است تشکیل جلسه دهد. در حالی که بازار انتظار کاهش نرخ را دارد، برخی از تحلیلگران فکر می کنند که فدرال رزرو به افزایش نرخ وجوه فدرال ادامه خواهد داد. کریس ورمولن، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری The Technical Traders، اصرار دارد که S&P 500 به دلیل کاهش 37 درصدی نسبت به موقعیت فعلی خود است.

استراتژیست اصلاح بالقوه بازار را پیش بینی می کند زیرا پاول مجددا شرایط مالی را سخت تر می کند

بازارها از نزدیک جلسه بعدی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را که قرار است در روز چهارشنبه، اول فوریه، سه روز دیگر برگزار شود، تماشا می کنند. هفته گذشته، Bitcoin.com News گزارش داد که چگونه سرمایه گذاران از نزدیک تصمیم جروم پاول، شانزدهمین رئیس فدرال رزرو را دنبال می کنند. با نزدیک شدن به جلسه FOMC، بحث در مورد نتیجه در رسانه های اجتماعی گسترده شده است.

یک استراتژیست بازار معروف به “کارتر” توضیح داد در 27 ژانویه که “در 1 فوریه خون خواهد آمد”، با اشاره به آشفتگی که بازارها ممکن است پس از سخنرانی پاول به ملت با آن مواجه شوند. در حالی که برخی از سرمایه گذاران انتظار یک فدرال رزرو و کاهش احتمالی نرخ بهره را دارند، کارتر استدلال می کند که پاول در عوض به تشدید و اجرای سیاست های محدودکننده ادامه خواهد داد.

تحلیلگر یادداشت پاول قبلاً به یک “پروژه انقباض گسترده تر” در سه مرحله اشاره کرده است: افزایش سریع برای رسیدن به نرخ خنثی، افزایش اندازه گیری شده برای رسیدن به نرخ “به اندازه کافی محدود کننده” و ماندن در نرخ پایانی برای مدتی. کارتر در یک موضوع توییتری تاکید کرد: «جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، با پرداختن به کاهش نرخ بهره، شرایط مالی را مجدداً سخت‌تر خواهد کرد».

استراتژیست بازار نسبت به

این استراتژیست انتظار دارد که رئیس فدرال رزرو در 1 فوریه به این موضوع با اجبار بپردازد و گفتگو را به سمت مدت زمانی که فدرال رزرو باید در نرخ پایانه باقی بماند و چرا باید تغییر دهد. کارتر: “به دنبال او باشید تا درس های دهه 1970 را گسترش دهد.” نوشت. این که چرا بازار همچنان به صورت پاول می کوبد و انتظار ضربه متقابل را ندارد، فراتر از من است. این احمقانه ترین راه اندازی بازار در اینجا، در حال حاضر است. در 1 فوریه خون خواهد آمد.»

کارشناس پیش‌بینی می‌کند S&P 500 37 درصد کاهش یابد، در حالی که طلا و نقره در بازار نزولی درخشش خواهند داشت.

کریس ورمولن، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری The Technical Traders، در گفتگو با دیوید لین، مجری و تهیه کننده کیتکو نیوز، گفت که سهام در آستانه اصلاح است.

ورمولن به لین گفت: صادقانه فکر می‌کنم که S&P 500 می‌تواند 37 درصد دیگر، تقریباً از سطوح فعلی سقوط کند. او افزود: «این برای ایجاد آسیب‌های فراوان، استرس زیاد، ورشکستگی‌های فراوان کافی است.» در مقابل، ورمولن انتظار دارد طلا و نقره در سراسر بازار نزولی بدرخشند. ورمولن در حالی که در مورد چرخه های بازار صحبت می کرد، اصرار داشت: «این زمانی است که فلزات گرانبها و معدنچیان بلند می شوند.

استراتژیست بازار نسبت به

ورمولن تنها سرمایه‌گذاری نیست که معتقد است طلا و نقره در حال افزایش هستند. در دسامبر 2022، مدیر ETF استخراج طلای AuAg ESG، اریک استرند، گفت که طلا در سال 2023 به بالاترین حد خود خواهد رسید و بانک های مرکزی مانند فدرال رزرو بر افزایش نرخ متمرکز خواهند شد.

استرند گفت: «نظر ما این است که بانک‌های مرکزی در طول سال 2023 بر روی افزایش نرخ خود متمرکز خواهند شد و این امر باعث حرکت انفجاری طلا برای سال‌های آینده خواهد شد.» بنابراین ما معتقدیم که طلا سال 2023 را حداقل 20 درصد بالاتر به پایان خواهد رساند و همچنین شاهد عملکرد بهتر استخراج کنندگان از طلا با ضریب 2 هستیم.

در حالی که طلا در حال افزایش بوده و انتظارات برای سال 2023 زیاد است، هری دنت، بنیانگذار مدیریت سرمایه گذاری HS Dent، دیدگاهی مخالف در مورد عملکرد طلا در سال جاری دارد. دنت پیش‌بینی می‌کند که این فلز گرانبهای زرد ممکن است طی 18 ماه آینده 900 تا 1000 دلار از دست بدهد.

برچسب ها در این داستان

تحلیلگر، AuAg ESG Gold Mining ETF، ورشکستگی ها، بازار نزولی، بانک های مرکزی، کریس ورمولن، نظرات، دیدگاه مخالف، تصحیح، دیوید لین، Dovish، اریک استرند، 1 فوریه، رئیس فدرال رزرو، فدرال رزرو، جلسه FOMC، طلا، هری دنت ، مدیریت سرمایه گذاری HS Dent، نرخ بهره، سرمایه گذاران، جروم پاول، کیتکو نیوز، بازار، چرخه های بازار، استخراج کنندگان، عملکرد، چشم انداز، فلزات گرانبها، پیش بینی ها، S&P 500، سهم، نقره، سهام، استرس، معامله گران فنی، افکار

نظر شما در مورد اصلاح بالقوه بازار چیست؟ آیا با پیش بینی های تحلیلگران موافق هستید یا دیدگاه متفاوتی دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.