استراتژیست بازار درباره ترکیدن «حباب‌های فوق‌العاده» صحبت می‌کند – هشدار می‌دهد که «اثرات بسیار خطرناک و دردناک» – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] جرمی گرانتهام، استراتژیست بازار، یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت دارایی GMO، نسبت به ترکیدن «حباب های فوق العاده» هشدار داده است. او توضیح داد که فدرال رزرو «محیطی مساعد برای زنجیره‌ای از حباب‌های فوق‌العاده ایجاد کرده است که با تأثیرات شدید و دردناکی می‌شکنند». هشدارهای جرمی گرانتام جرمی گرنتهام، استراتژیست سرمایه گذاری، چشم انداز

کد خبر : 339314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
استراتژیست بازار درباره ترکیدن «حباب‌های فوق‌العاده» صحبت می‌کند – هشدار می‌دهد که «اثرات بسیار خطرناک و دردناک» – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

جرمی گرانتهام، استراتژیست بازار، یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت دارایی GMO، نسبت به ترکیدن «حباب های فوق العاده» هشدار داده است. او توضیح داد که فدرال رزرو «محیطی مساعد برای زنجیره‌ای از حباب‌های فوق‌العاده ایجاد کرده است که با تأثیرات شدید و دردناکی می‌شکنند».

هشدارهای جرمی گرانتام

جرمی گرنتهام، استراتژیست سرمایه گذاری، چشم انداز اقتصادی ایالات متحده خود را با دیوید روزنبرگ اقتصاددان در جریان پخش اینترنتی تحقیقات روزنبرگ، که در 16 مارس منتشر شد، در میان گذاشت. او بیش از 40 سال است که استراتژیست سرمایه گذاری بوده و در هیئت های سرمایه گذاری چندین سازمان غیرانتفاعی خدمت کرده است.

گرانتام از فدرال رزرو به دلیل ایجاد مکرر حباب دارایی ها انتقاد کرد. وی خاطرنشان کرد که از سقوط اخیر بانک های بزرگ تعجب نکرده است. او وضعیت اقتصادی کنونی را با وضعیت سال 2000 مقایسه کرد و تاکید کرد که در آن زمان، “اقتصاد دارای رکود ملایمی بود” بدون هیچ مشکلی در مورد املاک یا بدهی.

این استراتژیست گفت: “این کار فقط در سال 2000 به اندازه کافی بد است. این بار، ما یک زنگ مرده برای بازار سهام انجام دادیم، علاوه بر این، ما بازار مسکن و بازار اوراق قرضه را انجام دادیم.”

مشکل این حباب این است که حباب همه چیز است. بازار مهم و خطرناک مسکن را برای ثبت قیمت ها حبابی کرده ایم. ما بازار اوراق قرضه را به سطوحی رساندیم که هرگز در تاریخ بشر با کمترین نرخ‌های ثبت‌شده دیده نشده بود.

تصویر بزرگ این است که ما تعداد انگشت شماری از این حباب های فوق العاده را داریم. هر یک از آنها با رکود همراه است. اگر واقعاً اشتباهی دریافت کنید، مانند سال 1929، افسردگی به دنبال آن رخ می دهد. گرانتام توضیح داد: اگر با سیستم مالی درگیر باشید، اتفاقات وحشتناک سقوط بزرگ مالی را خواهید داشت.

این استراتژیست سرمایه‌گذاری ادامه داد: «فکر نمی‌کنم بازار نزولی تا سال آینده به پایان برسد» و افزود: «موارد بنیادی ممکن است برای مدتی طولانی به طول بینجامد.» وی با اشاره به اینکه “پس از آوریل احتمالاً شاهد فشار بر حاشیه سود، رشد تولید ناخالص داخلی و بازار کار خواهیم بود.”

من امیدوارم که تا به حال به خوبی شناخته شده باشد که فدرال رزرو از زمان پل ولکر هرگز چیزی درست نشده است. آنها صرفاً محیطی را ایجاد کرده‌اند که منجر به زنجیره‌ای از حباب‌های فوق‌العاده مرتبط با زنجیره‌ای می‌شود که با تأثیرات دردناک و پیامدهای ظالمانه شکسته می‌شوند.

آیا با جرمی گرانتهام موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.