استخر استخراج بیت کوین Btc.com متحمل حمله سایبری 3 میلیون دلاری شد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] شرکت صاحب این استخر در اطلاعیه‌ای فاش کرد که یک استخر بزرگ استخراج ارز دیجیتال در اوایل ماه جاری توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است. این حادثه منجر به سرقت دارایی های دیجیتال متعلق به استخر و مشتریان آن به ارزش مجموع 3 میلیون دلار شد. مقامات چینی تحقیقاتی را در مورد هک

کد خبر : 298740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
استخر استخراج بیت کوین Btc.com متحمل حمله سایبری 3 میلیون دلاری شد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

شرکت صاحب این استخر در اطلاعیه‌ای فاش کرد که یک استخر بزرگ استخراج ارز دیجیتال در اوایل ماه جاری توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است. این حادثه منجر به سرقت دارایی های دیجیتال متعلق به استخر و مشتریان آن به ارزش مجموع 3 میلیون دلار شد.

مقامات چینی تحقیقاتی را در مورد هک استخر استخراج کریپتو آغاز کردند

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بیت ماینینگ مورد هدف حمله هکری قرار گرفته است. نهاد تحت تأثیر یک استخر پیشرو در استخراج بیت کوین، Btc.com است که در هفته گذشته بیش از 2.5 درصد از توزیع استخر را به خود اختصاص داده است و سهم آن بیش از 4 درصد به صورت سالانه است.

طبق اعلامیه منتشر شده در روز دوشنبه، 26 دسامبر، این پلتفرم در 3 دسامبر 2022 مورد حمله قرار گرفت. در نتیجه، دارایی های دیجیتالی به ارزش 2.3 میلیون دلار متعلق به شرکت و 700000 دلار دیگر از ارزش دارایی متعلق به مشتریان آن به سرقت رفت.

این حمله سایبری در 23 دسامبر به مجریان قانون در شنژن چین گزارش شده است. مقامات چینی تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کردند و با حمایت آژانس‌های مربوطه در حال جمع‌آوری شواهد هستند.

این شرکت تلاش های قابل توجهی را برای بازیابی دارایی های دیجیتال به سرقت رفته اختصاص خواهد داد.

این شرکت ماینینگ گفت که برخی از دارایی‌های رمزنگاری Btc.com قبلاً ایمن شده‌اند. همچنین خاطرنشان کرد که پس از کشف این رخنه، فناوری طراحی شده برای مسدود کردن و رهگیری بهتر هکرها را پیاده‌سازی کرده است و تضمین می‌کند:

Btc.com در حال حاضر کسب و کار خود را طبق معمول انجام می دهد، و جدا از خدمات دارایی دیجیتال، خدمات سرمایه مشتری آن بی تاثیر است.

علاوه بر 10 استخر ماینینگ برتر، که خدمات استخراج بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و لایت کوین (LTC) را ارائه می کند، بیت ماینینگ لیمیتد همچنین مالک شرکت سازنده دستگاه های استخراج Bee Computing است و امکانات ضرب سکه را اداره می کند.

از زمانی که دولت چین در بهار 2021 این صنعت را سرکوب کرد، بیت ماینینگ به دنبال گسترش فعالیت های خود در قزاقستان است که به یک کانون اصلی استخراج ارز دیجیتال تبدیل شده است. در آگوست سال جاری، این شرکت اعلام کرد که 9.3 میلیون دلار پیشنهاد مستقیم ثبت شده از سرمایه گذاران نهادی را تضمین کرده است.

برچسب ها در این داستان

بیت کاوی، استخراج بیت کوین، BTC.com، چین، چینی، کریپتو، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، رمزارز، حمله سایبری، هک، هکرها، حمله هک، استخراج، استخر استخراج، استخر، سرقت

نظر شما در مورد حمله هکری علیه استخر استخراج بیت کوین Btc.com چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.