استخراج کنندگان بیت کوین با کاهش 1.45 درصدی سختی پس از پنج افزایش متوالی، نفس راحتی می کشند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] شبکه بیت‌کوین اخیراً ماینرها را با 5 افزایش سختی مستقیم که آنها را در معرض خطر قرار داده است، در معرض خطر قرار داده است. با این حال، در 4 می 2023، در ارتفاع بلوک 788256، سطح دشواری شبکه کاهش یافت و 1.45٪ کاهش یافت و دشواری کلی را برای دو هفته آینده به

کد خبر : 355147
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
استخراج کنندگان بیت کوین با کاهش 1.45 درصدی سختی پس از پنج افزایش متوالی، نفس راحتی می کشند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

شبکه بیت‌کوین اخیراً ماینرها را با 5 افزایش سختی مستقیم که آنها را در معرض خطر قرار داده است، در معرض خطر قرار داده است. با این حال، در 4 می 2023، در ارتفاع بلوک 788256، سطح دشواری شبکه کاهش یافت و 1.45٪ کاهش یافت و دشواری کلی را برای دو هفته آینده به 48.01 تریلیون رساند.

سختی بیت کوین پس از پنج افزایش مستقیم کاهش می یابد

سطح دشواری بیت کوین پس از افزایش پنج برابری از زمان افزایش 9.95 درصدی در 24 فوریه، سرانجام در 4 می 2023 کاهش یافت. پنج افزایش سختی در مجموع با افزایش 22.62 درصدی برابری می کند و آخرین افت آن را 1.45 درصد کاهش می دهد. این تغییر در ارتفاع بلوک بیت کوین 788256 رخ داد. در زمان نگارش این مقاله، هش ریت شبکه 355.90 اگزهاش در ثانیه (EH/s) است.

استخراج کنندگان بیت کوین با کاهش 1.45 درصدی سختی پس از پنج افزایش متوالی، نفس راحتی می کشند.

همین دو روز پیش، شبکه بیت کوین به نقطه عطف بزرگی دست یافت زیرا هش آن به بالاترین حد خود یعنی 491 EH/s در ارتفاع بلوک 787895 رسید. اما با تنظیم سختی بعدی در 18 مه 2023 و در فاصله کمتر از 2000 بلوک، ماینرها خود را برای آنچه که در راه است آماده می کنند. در حالی که افت سختی اخیر به سمت پایین به آنها کمک بسیار مورد نیاز را داده است، زمان بلاک فعلی هنوز بالاتر از میانگین ده دقیقه است. در واقع، آخرین فاصله بلوک ده دقیقه و 49 ثانیه طولانی بود.

علاوه بر این، شبکه بیت کوین در حال حاضر با مجموعه ای با بیش از 200000 تراکنش تایید نشده که در انتظار پردازش توسط ماینرها هستند، دست و پنجه نرم می کند. برای تسریع این فرآیند، کاربران برای هر تراکنش 5.05 دلار کارمزد با اولویت بالا پرداخت می‌کنند، در حالی که انتقال با اولویت متوسط ​​به آنها 4.61 دلار را کاهش می‌دهد. در مورد برترین استخرهای ماینینگ در 4 می، Foundry USA با قدرت هش 96.62 EH/s که 27.17٪ از کل هش ریت بیت کوین را تشکیل می دهد، کیک را دریافت می کند. پس از آن Antpool (80.38 EH/s)، F2pool (48.72 EH/s)، Binance Pool (38.16 EH/s) و Viabtc (27.61 EH/s) قرار دارند.

برچسب ها در این داستان

1.45% کاهش، Antpool، Binance Pool، Bitcoin، Block Height، Cryptocurrency، سختی، سختی سنج، F2Pool، Foundry USA، Hashpower، Hashrate، هزینه های اولویت بالا، Mempool، استخراج، سختی استخراج، شبکه، تراکنش های تایید نشده، ViaBTC

به نظر شما سطح دشواری بیت کوین در آینده چه خواهد بود؟ آیا به افزایش پیوسته ادامه خواهد داد یا می‌توان انتظار کاهش بیشتری را در ماه‌های آینده داشت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.