استخراج دامنه‌های NFT محدود Quik.com اکنون فعال است – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است کلمات کلیدی مانند NFT ها، وب 3.0 و دامنه های بلاک چین اخیراً همه را در حوزه فناوری و رمزارز شیفته خود کرده است. اصطلاح Web 3.0 اکنون بخشی از گفتگوهای روزمره است. با این حال، تا زمانی که مالک یک دامنه NFT نباشید، در مورد آن جدی به نظر نخواهید

کد خبر : 198882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
استخراج دامنه‌های NFT محدود Quik.com اکنون فعال است – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

کلمات کلیدی مانند NFT ها، وب 3.0 و دامنه های بلاک چین اخیراً همه را در حوزه فناوری و رمزارز شیفته خود کرده است. اصطلاح Web 3.0 اکنون بخشی از گفتگوهای روزمره است. با این حال، تا زمانی که مالک یک دامنه NFT نباشید، در مورد آن جدی به نظر نخواهید رسید.

وب 3.0، اینترنت فردا، اصطلاحی است که ایده های مختلف را با هدف یک هدف واحد ترکیب می کند و واسطه های بزرگ اینترنت را دور می زند. در این وب جدید نیازی به استفاده از غول هایی مانند گوگل، متا یا توییتر نیست.

یکی از ارکان مهم ساخت اینترنت فردا، ساده سازی است. اینجاست که Quik.com نقش مهمی در پیشبرد نوآوری ها برای وب 3.0 ایفا می کند.

Quik یک بازار برای دامنه های بلاک چین است که به یکی از ماموریت های اصلی انقلاب اینترنتی بعدی می پردازد. ارائه مالکیت مستقیم به کاربران نهایی بدون هیچ واسطه.

دامنه های NFT یک توسعه هیجان انگیز در اینترنت غیرمتمرکز هستند. آنها می توانند نحوه استفاده ما از اینترنت را با یک لایه امنیتی، عملکردی و شفافیت اضافه کنند. هدف ما در Quik این است که در خط مقدم این تکامل باشیم. ساحل کوهلی، مدیرعامل Quik گفت.

چرا دامنه های NFT؟

دامنه‌های NFT که در Quik.com می‌زنید یا خریداری می‌کنید در یک بلاک چین عمومی ذخیره می‌شوند. آنها با جایگزین کردن آدرس های طولانی و دست و پا گیر کیف پول دیجیتال با نام هایی که به راحتی قابل به خاطر سپردن هستند، تراکنش های رمزنگاری را ساده می کنند.

دامنه‌های Quik NFT بسیار شبیه به نام‌های دامنه سنتی هستند که با جایگزینی آدرس‌های IP پیچیده، اینترنت را متحول کردند.

دامنه‌های NFT موجود در Quik علاوه بر استفاده به عنوان یک نام جهانی، هنگامی که به عنوان URL برای وب‌سایت‌های ساخته شده از طریق IPFS، سیستم فایل بین سیاره‌ای ساخته شده‌اند، در برابر سانسور نیز مقاوم هستند.

در اینجا چند ویژگی اصلی دامنه های بلاک چین موجود در Quik آورده شده است که پس از توسعه اکوسیستم در اطراف پروژه در دسترس خواهند بود:

  • بدون هزینه تمدید
  • آدرس های کیف پول رمزنگاری ساده شده
  • دسترسی به برنامه ها و پلتفرم های غیرمتمرکز

دامنه‌های بلاک چین نسبت به نام‌های دامنه سنتی که تک بعدی هستند و اهداف محدودی را ارائه می‌کنند، عملکردی برتر ارائه می‌دهند. ما معتقدیم دامنه‌های NFT این پتانسیل را دارند که ایده یک اینترنت واقعاً غیرمتمرکز را پیش ببرند. مدیر عامل Quik بیان کرد.

اکثر کاربران Quik دامنه های NFT را خریداری می کنند تا از آنها به عنوان شناسه های شخصی استفاده کنند. آنها آدرس های پیچیده از کیف پول های متعدد را با یک نام دامنه جایگزین می کنند. به اشتراک گذاری اطلاعات پرداخت را ساده می کند.

با این حال، می‌توانید از نام‌های دامنه بلاک چین برای میزبانی وب‌سایت‌های وب 3.0 خود و ایجاد برنامه‌ها در بالای آن استفاده کنید. از آنجایی که هر دامنه NFT منحصر به فرد است، کمبود شناسه های منحصر به فرد می تواند به عنوان سرمایه گذاری سوداگرانه استفاده شود.

فروش مجدد نام دامنه های جذاب NFT در بازار ثانویه می تواند مانند دامنه های سنتی سودآور باشد. Quik همچنین 5 تا 10 درصد حق امتیاز را در هر فروش بعدی به شما می دهد دامنه های بلاک چین.

سفر وب 3.0 خود را با Quik شروع کنید

استخراج دامنه‌های NFT محدود Quik․com اکنون فعال است

در اینجا چند مزیت متمایز Quik ارائه می شود:

  • Quik ساده ترین بلاک چین جهان است بازار دامنه های NFT، به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از شخص ثالث، دامنه های رمزنگاری را به راحتی و به سرعت ضرب، فهرست، خرید و تجارت کنید.
  • زیرساخت مورد نیاز برای انتقال کسب و کار شما از وب 2.0 به بلاک چین را فراهم می کند.

Quik تعدادی پسوند دامنه NFT را برای استخراج در دسترس قرار داده است، از جمله:

برای برش دامنه های رمزنگاری، کاربران می توانند هر عبارتی را که انتخاب می کنند در این افزونه ها اعمال کنند. کاربران همچنین می توانند در سایت برای نام های دامنه NFT موجود ارائه شده توسط همتایان جستجو کنند و سپس می توانند آن را به دفتر کل عمومی منتقل کنند.

Quik همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد تا با استفاده از تراکنش‌های بلاک چین، نام‌های دامنه سنتی را در بازار بفروشند یا بخرند و این فرآیند را شفاف‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

وب 3.0 برای مدت طولانی به صورت تئوری باقی مانده بود. با این حال، با ظهور دامنه‌های NFT، فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند، قرار است در سال‌های آینده پیشرفت کند. کهلی گفت.

به گروه تلگرامی Quik در اینجا بپیوندید – https://t.me/quikcom

Quik را در توییتر دنبال کنید – https://twitter.com/quikdotcom

مشترک شدن در خبرنامه Quik.com – https://quik.substack.com/


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.