استخراج بیت کوین در قرن بیست و دوم

[ad_1] این مقاله در ابتدا در مجله بیت کوین “مسئله ماه.” برای دریافت نسخه به فروشگاه ما مراجعه کنید. ارتفاع بلوک: 4,830,001 (حدود سال 2100 در اصطلاح قدیمی) درود از آینده عمیق! ارتفاع بلوک 4,830,001 است و ما به تازگی یک مهمانی نیمه سیاره ای بیست و سوم داشته ایم. سال 2100 یا همانطور که

کد خبر : 214067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۱
استخراج بیت کوین در قرن بیست و دوم

[ad_1]

این مقاله در ابتدا در مجله بیت کوین “مسئله ماه.” برای دریافت نسخه به فروشگاه ما مراجعه کنید.

ارتفاع بلوک: 4,830,001

(حدود سال 2100 در اصطلاح قدیمی)

درود از آینده عمیق! ارتفاع بلوک 4,830,001 است و ما به تازگی یک مهمانی نیمه سیاره ای بیست و سوم داشته ایم. سال 2100 یا همانطور که اکنون می دانیم سال 91 AB (بعد از بیت کوین) است. خوشبختانه برای همه شما، سفر در زمان کشف شده است، و من می توانم این خبر خوب را با همه شما به اشتراک بگذارم! نیمه اول قرن بیست و یکم گرفتار بحران‌های مالی، جنگ، فقر، نابرابری، تخریب محیط‌زیست و همه‌گیری کووید-19 بود که باعث قرنطینه‌های بین‌المللی برای بیش از یک دهه شد، تا زمانی که فروپاشی اقتصاد جهانی فیات نیاز به دور شدن از کشور را فراهم کرد. از «قرن‌بندی»، هزینه‌های بی‌رویه و تورم، و بازگشت به پولی و اقتصادی، و در نتیجه، زیست‌محیطی، پایداری. برای شروع، من نگاهی دهه به دهه به شما می‌دهم که چگونه به جشن نیمه‌شدن رسیدیم.

در حالی که اقتصادهای بزرگ جهان در دهه 2020 مشغول نابودی خود بودند، پول هوشمند شروع به مهاجرت به بیت‌کوین کرد که فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ایجاد کرد و منجر به ورود ماینرهای بیشتری به بازار، افزایش رقابت و مهمتر از آن افزایش چشمگیر نوآوری شد. تا پایان سال 2029، تمام ماینرهای نیمه صنعتی بیت کوین در جهان از فناوری های خنک کننده کم انرژی استفاده می کردند، تنها با یک کانتینر 40 فوتی پر از دستگاه های ماینینگ غوطه ور و اورکلاک شده که می توانست 5 مگاوات (تقریبا یک سوم اگزاش) را تامین کند. ) بار الکتریکی قابل حمل و سودآور، در هر نقطه از کره زمین. تا پایان دهه 2030، تمام گازهای شعله ور جهان به ظروف بیت کوین منتقل شد و مشتریانی برای تمام انرژی محدود شده جهان پیدا شدند. از زمانی که این مطلب را می‌خوانید، تورم سالانه حدود 20 درصد بوده است، بنابراین بیگ مکی 5.65 دلاری که در سال 2021 خوردید، حدود 300 دلار در سال 2039 به شما بازگرداند. خوشبختانه برای شما، بیت‌کوین 5000000 دلار ارزش داشت و مرگ فیات فقط ارزش داشت. در این مرحله حدود یک دهه فاصله داریم. با این حال، متأسفانه برای میلیاردها نفر روی زمین، تورم دستمزدها تنها 2٪ بود و صدها میلیون نفر به دلیل قحطی و درگیری ناشی از کمبود و فروپاشی اجتماعی در مکان‌های فقیرانه در انتظار فروپاشی سیستم فیات تحت وزن خود در سال 2050 جان خود را از دست دادند. هرکسی که در طول دهه‌های 2020 و 2030 مقداری از نشست‌ها را پس‌انداز کرده بود، زمانی که روز قضاوت اقتصادی فرا رسید، خودش نجات پیدا کرد.

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.