[ad_1] استخدام 5 ردیف شغلی در هلدینگ آریا صنعت کهکشان در تهران انتشار در پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ محتوا گذار سی و نه امروز نشان شده نشان کردن استخدام آریا صنعت کهکشان هلدینگ تولید و پخش مواد غذایی و سلولزی آریا صنعت کهکشان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر
کد خبر : 16104
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
[ad_1]
استخدام 5 ردیف شغلی در هلدینگ آریا صنعت کهکشان در تهران
محتوا گذار سی و نه امروز
نشان شده نشان کردن
استخدام آریا صنعت کهکشان
هلدینگ تولید و پخش مواد غذایی و سلولزی آریا صنعت کهکشان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی
شرایط احراز
مزایا
کارمند اداری حرفه ای
جنسیت: آقا، خانم
نوع همکاری: تمام وقت
محدوده سنی: 35 الی 40 سال
مسلط به ورد و اکسل
مسلط بر دفترداری، تنخواه گردانی و طرح ریزی بودجه
طراحی و نگهداری سیستمهای اداری، از جمله مدیریت دادهها و ثبت نامها و CRM
توانایی کار تحت فشار و با محدودیت در مواقع خاص
مهارت های سازمانی و مدیریت زمان
دارای روابط عمومی قوی و درک محرمانه بودن برخی از مسائل
مسئولیت پذیر و خلاق
امین، صادق و قابل اعتماد
باهوش، با دقت و پر تلاش
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 18:00، پنجشنبه ها: 8:30 الی 14:00
بیمه تکمیلی
بیمه تامین اجتماعی
حقوق ثابت حدود 4 تا 5 میلیون تومان
کارشناس حسابدار
جنسیت: آقا، خانم
نوع همکاری: تمام وقت
حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی – حسابداری
حداقل سابقه کار: 5 سال
حداقل سن: 30 سال
آشنایی با نرم افزار مالی سپیدار
مسلط بر بیمه پرسنلی، نرم افزار بیمه تامین اجتماعی و محاسبه حقوق و دستمزد و تهیه صورتهای مالی
مسلط به نرم افزار اکسل
مسلط بر تهیه اظهارنامه های فصلی، قرارداد و ارزش افزوده
آشنا با فرآیندهای خرید، فروش، انبار و بهای تمام شده
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 18:00، پنجشنبه ها: 8:30 الی 14:00
بیمه تامین اجتماعی
حقوق ثابت 4/5 تا 5 میلیون تومان
کارشناس تولید کننده محتوا (اینستاگرام)
جنسیت: آقا، خانم
نوع همکاری: تمام وقت
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ
مسلط به تولید محتوای بصری و گرافیکی شبکه های اجتماعی و وب سایت (بنر، عکس، گیف)
سابقه کار مفید به عنوان ادمین پیج های اینستاگرام به همراه ارائه نمونه کار
مسلط به ساختارهای اینستاگرام
با سلیقه و خلاق
متعهد و با انگیزه
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 18:00 و پنج شنبه ها تا ساعت 14:00
بیمه تامین اجتماعی
حقوق ثابت 4 تا 5 میلیون تومان
مسئول دفتر
جنسیت: خانم
حداقل 7 سال سابقه منشی گری و یا مشابه
مسلط به مدیریت دفتر و ساماندهی محیط کار
مسلط به امور بایگانی، مکاتبات، اندیکاتور و اصول دبیرخانه
مسلط به امور تنخواه گردانی و آفیس
حداقل سن 30 سال
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 18:00، پنجشنبه ها: 8:30 الی 14:00
–
بازاریاب تلفنی
جنسیت: خانم
نوع همکاری: تمام وقت / پاره وقت
حداقل 2 سال سابقه فروش بازاریابی تلفنی
ترجیحا دارای سابقه فروش در زمینه دستمال کاغذی سلولزی و مواد غذایی
دارای توانایی مذاکره و متقاعد سازی مشتریان
دارای فن بیان قوی
با انگیزه و دارای خلاقیت و مهارت فروش
علاقه مند به کار گروهی
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 18:00، پنجشنبه ها: 8:30 الی 14:00
حقوق ثابت 3 تا 4 میلیون
پورسانت ماهانه پلکانی بدون سقف
پاداش فروش
بیمه تامین اجتماعی
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتساپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰