استخدام مسئول دفتر خانم در یک شرکت معتبر در تهران

[ad_1] استخدام مسئول دفتر خانم در یک شرکت معتبر در تهران انتشار در شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ محتوا گذار سی و نه امروز نشان شده نشان کردن یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر جنسیت: خانم

کد خبر : 23658
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
استخدام مسئول دفتر خانم در یک شرکت معتبر در تهران

[ad_1]

استخدام مسئول دفتر خانم در یک شرکت معتبر در تهران



امروز

نشان شده
نشان کردن

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • آشنا با مسائل مالی
  • تسلط بر کار مدیریت دفتر مدیر عامل
  • تسلط بر نرم افزارهای اداری (آفیس)
  • حداقل 3 سال سابقه کار
  • آشنایی متوسط با تعاریف مالی
  • سابقه کار با نرم افزارهای مالی
  • آشنایی با اصول منابع انسانی

 

از متقاضیان واجد شرایط و فقط ساکنین تهران خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.
آدرس شرکت: خیابان آیت اله کاشانی


ارسال رزومه

ارسال رزومه

[ad_2]
#استخدام #مسئول #دفتر #خانم #در #یک #شرکت #معتبر #در #تهران

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.