استان های چین حداقل 51.6 میلیارد دلار برای مهار کووید در سال 2022 هزینه کردند

[ad_1] بزرگترین اقتصاد استانی چین، گوانگدونگ در جنوب، سال گذشته 71.14 میلیارد یوان از جمله واکسیناسیون، آزمایش PCR و یارانه برای کادر پزشکی هزینه کرد. این رقم که بزرگترین در بین 20 اقتصاد استانی است، 56.8 درصد از هزینه های مرتبط با کووید در سال 2021 و بیش از دو برابر هزینه های سال 2020

کد خبر : 320332
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
استان های چین حداقل 51.6 میلیارد دلار برای مهار کووید در سال 2022 هزینه کردند

[ad_1]

بزرگترین اقتصاد استانی چین، گوانگدونگ در جنوب، سال گذشته 71.14 میلیارد یوان از جمله واکسیناسیون، آزمایش PCR و یارانه برای کادر پزشکی هزینه کرد. این رقم که بزرگترین در بین 20 اقتصاد استانی است، 56.8 درصد از هزینه های مرتبط با کووید در سال 2021 و بیش از دو برابر هزینه های سال 2020 افزایش یافته است.

این باعث شد که مجموع هزینه‌های مقابله با همه‌گیری این نیروگاه اقتصادی به 146.8 میلیارد یوان در سه سال گذشته برسد.

هنگامی که چین مرزهای خود را در 8 ژانویه پس از سه سال پایبندی به رژیم سختگیرانه «صفر کووید» باز کرد، خبرگزاری شین هوا گزارش داد که «از بین بردن ویروس کرونا و هزینه‌های اجتماعی و قیمت پیشگیری از کووید دشوار شده است. و کنترل در حال افزایش بود.»

کاهش درآمد حاصل از فروش زمین دولتی همچنین مشکلات مالی دولت‌های محلی را تشدید کرده است که به دلیل رشد ضعیف چین، درآمد مالیاتی ضعیف و محدودیت‌های سختگیرانه کووید-19 از بین رفته است.

تحلیلگران مودیز انتظار دارند که شرایط اعتباری منفی برای دولت‌های محلی در سال 2023 به دلیل ضعف مداوم در درآمد فروش زمین، کسری مالی بالا و ادامه رشد بدهی‌های مستقیم و بدهی‌های احتمالی برای دولت‌های محلی در سال 2023 وجود داشته باشد، اما بهبود اقتصادی پیشرونده و کاهش مالیات‌های کوچک‌تر از افزایش درآمد آنها حمایت می‌کند. درآمد بودجه عمومی

استان ساحلی شرقی جیانگ سو، دومین اقتصاد بزرگ استانی کشور، سال گذشته 42.3 میلیارد یوان برای مدیریت این بیماری همه گیر هزینه کرد که 28 برابر بیشتر از سال 2021 است.

مرکز تجاری شانگهای که قرنطینه آن در آوریل و می سال گذشته اقتصاد ملی را تضعیف کرد، 16.77 میلیارد یوان برای مبارزه با کووید شامل درمان پزشکی، ساخت بیمارستان‌های موقت و خرید تجهیزات داخلی هزینه کرد.

پکن که در سال گذشته از دو شیوع بزرگ کووید متحمل شد، گفت که حدود 30 میلیارد یوان را به پیشگیری و کنترل اختصاص داده است و هزینه های 32.77 میلیارد یوان را برای سلامت عمومی سال 2023 با تمرکز بر تأمین امنیت خدمات پزشکی و سلامت مردم برنامه ریزی کرده است.

(1 دلار = 6.8201 یوان چین رنمینبی)

(گزارش توسط الن ژانگ و رایان وو؛ ویرایش توسط کریستین اشمولینگر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.