استاندارد توکن BRC20 دیوانگی را در جامعه بیت کوین با ارزش بازار بیش از 95 میلیون دلار به راه انداخت – اخبار بیت کوین

[ad_1] از 3 می 2023، بلاک چین بیت کوین شاهد 3.35 میلیون کتیبه Ordinal بوده است و یک استاندارد توکن آزمایشی جدید به نام “Bitcoin Request for Comment” یا BRC20 در هفته گذشته توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. این توسعه جدید با 10487 توکن BRC20 که با استفاده از Ordinals ساخته

کد خبر : 354688
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
استاندارد توکن BRC20 دیوانگی را در جامعه بیت کوین با ارزش بازار بیش از 95 میلیون دلار به راه انداخت – اخبار بیت کوین

[ad_1]

از 3 می 2023، بلاک چین بیت کوین شاهد 3.35 میلیون کتیبه Ordinal بوده است و یک استاندارد توکن آزمایشی جدید به نام “Bitcoin Request for Comment” یا BRC20 در هفته گذشته توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. این توسعه جدید با 10487 توکن BRC20 که با استفاده از Ordinals ساخته شده است و ارزش بازار فزاینده ای بیش از 95 میلیون دلار دارد، دنیای کریپتو را سر و صدا کرده است.

پروتکل Ordinals شاهد 3 میلیون کتیبه است در حالی که توکن های BRC20 ممپول بیت کوین را به سمت Overdrive سوق می دهد

جامعه بیت کوین غوغا کرده است گفتگو اطراف استاندارد توکن BRC20 پس از آن معرفی توسط یک توسعه دهنده با نام مستعار به نام Domo در ماه مارس. توکن‌های BRC20 از پروتکل Ordinals بهره می‌برند و سازندگان را قادر می‌سازند تا دارایی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده قابل تعویض را به راحتی بر روی زنجیره‌ای برش دهند. برای ایجاد یک سکه BRC20، افراد باید یک شی داده JSON حاوی اطلاعات توکن حیاتی را رمزگذاری کنند. مانند قرارداد توکن ERC20 در اتریوم، این داده ها شامل جزئیات اساسی مانند نام توکن، نماد و کل عرضه می شود.

انتشار چشمگیر بیش از 10500 توکن BRC20 – در کنار افزایش تعداد کتیبه های Ordinal که از 3 میلیون فراتر رفت – منجر به انباشت بیش از 200000 تراکنش تایید نشده در ممپول بیت کوین شده است. فهرست جامعی از این 10K+ سکه های BRC20 را می توان در ordspace.org یافت که ارزش هر توکن را به دلار آمریکا نشان می دهد. اقتصاد توکن BRC20 در حال حاضر با قیمت قابل توجه 95 میلیون دلار، شاهد افزایش سرسام آور توکن ها با سودهای چهار رقمی بوده است.

استاندارد توکن BRC20 با ارزش بازار بیش از 95 میلیون دلار، دیوانگی را در جامعه بیت کوین ایجاد می کند
ارزش بازار BRC20 در 3 مه 2023، ساعت 10:00 صبح (ET) طبق ordspace.org.

نمونه های قابل توجه این توکن ها عبارتند از ordi، $OG$، PEPE، MEME، PUNK، SHIB و DOMO. ارزش بازار Ordi امروز بالای 52 میلیون دلار است. ارزش بازار توکن $OG$ 7.9 میلیون دلار است و ارزش بازار سکه PEPE BRC20 تا 3 می 2023 به 8.3 میلیون دلار رسیده است. این افزایش توکن های BRC20 و نوشته های Ordinal که عمدتاً از متن تشکیل شده است، میانگین و میانه بیت کوین را افزایش داده است. هزینه های اندازه به اوج گرفتن.

داده های bitinfocharts.com در 3 می 2023 نشان می دهد که متوسط ​​کارمزد تراکنش های زنجیره ای بیت کوین 0.00025 BTC یا 7.05 دلار در هر تراکنش است که تقریباً معادل 0.0000011 بیت کوین در هر بایت است. علاوه بر این، طبق معیارهای گردآوری شده توسط bitinfocharts.com، هزینه انتقال متوسط ​​​​0.00012 BTC یا 3.46 دلار در هر تراکنش است. سیل BRC20s و کتیبه های Ordinal دوباره شعله ور شده است مناظره در مورد اینکه آیا توکن‌های قابل تعویض و مفاهیم توکن غیرقابل تعویض (NFT) ساخته شده بر روی BTC تأیید را در کنار تراکنش‌های مالی توجیه می‌کنند یا خیر.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بلاک چین، BRC20، توکن BRC20، استاندارد توکن BRC20، دارایی های رمزنگاری، اکوسیستم، توکن های قابل تعویض، سرمایه گذاری بازار، Mempool، nft، پروتکل Ordinals، هزینه تراکنش، تراکنش های تایید نشده

نظر شما در مورد روند رو به رشد ایجاد توکن های قابل تعویض در بلاک چین بیت کوین با استفاده از پروتکل Ordinals چیست؟ آیا فکر می‌کنید افزایش توکن‌های BRC20 کارمزد بالای تراکنش‌ها و عقب‌افتادگی تراکنش‌های تایید نشده در ممپول بیت‌کوین را توجیه می‌کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.