استارت‌آپ کریپتو آفریقا، بسکت دروازه پرداخت را راه‌اندازی می‌کند تا مشاغل را قادر به پذیرش بیت کوین کند

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. اخیراً، استارت‌آپ پرداخت بلاک‌چین Basqet راه‌اندازی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال خود را اعلام کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت بپذیرند. بسکت گفت که در حال راه‌اندازی نسخه بتا عمومی است و با 118 کسب‌وکار که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند برای شروع پذیرش

کد خبر : 176782
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
استارت‌آپ کریپتو آفریقا، بسکت دروازه پرداخت را راه‌اندازی می‌کند تا مشاغل را قادر به پذیرش بیت کوین کند

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. اخیراً، استارت‌آپ پرداخت بلاک‌چین Basqet راه‌اندازی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال خود را اعلام کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت بپذیرند.

بسکت گفت که در حال راه‌اندازی نسخه بتا عمومی است و با 118 کسب‌وکار که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند برای شروع پذیرش پرداخت‌ها به بیت‌کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر فعال خواهد شد.

قبل از راه‌اندازی نسخه بتا، تیم Basqet همچنین فاش کرد که حدود 1.3 میلیون دلار تراکنش با تعداد انگشت شماری از مشاغل انجام داده است.

به گفته Bunmi Eleshin، مدیر ارشد محصول Basqet، «ما در حال ایجاد یک حلقه مفقوده بین افرادی که دارای ارزهای دیجیتال هستند و مشاغلی که می‌خواهند رمزنگاری را به عنوان وسیله پرداخت بپذیرند، ایجاد می‌کنیم. و ما این کار را بدون اینکه تاجران به دلیل نوسانات قیمت کریپتو متحمل ضرر شوند، انجام می دهیم.

از زمانی که بیت‌کوین وارد رسانه‌های جریان اصلی شد، بحث‌های زیادی در مورد کریپتو به‌عنوان تکامل پول مطرح شده است، و بسکت می‌تواند گام‌هایی در پذیرش کریپتو بردارد زیرا مردم می‌توانند علاوه بر استفاده از آن برای حدس و گمان، با استفاده از کریپتو خرید کرده و برای خدمات پرداخت کنند.

اگرچه یکی از بزرگترین نگرانی ها در مورد پرداخت های کریپتو، نوسان سریع قیمت است که کریپتو به آن معروف است. به گفته Basqet، آنها این مشکل را با اجازه دادن به بازرگانان برای پذیرش رمزنگاری به عنوان پرداخت و تسویه با دلار آمریکا، کریپتو و بیش از 5 ارز محلی آفریقایی دیگر بدون تجربه هیچ گونه نوسانی از ارزهای دیجیتال حل می کنند. بنابراین هنگامی که یک تاجر محصولی را به قیمت 20 دلار می فروشد، بدون توجه به نوسانات قیمت کریپتو، همیشه ارزش معادل ارزی را که انتخاب می کند، دریافت می کند.

درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال مانند Basqet مشابه درگاه‌هایی مانند Stripe در ایالات متحده و همچنین Flutterwave و Paystack در آفریقا هستند اما برای ارزهای دیجیتال. آن‌ها این پتانسیل را دارند که به فریلنسرها، صاحبان مشاغل، سازمان‌های غیردولتی (NGOs) و فین‌تک اجازه دهند تا ارزهای دیجیتال مختلف را به عنوان کمک‌های مالی، پرداختی یا سپرده در بیش از 120 کشور بپذیرند. همچنین، آنها می توانند به کاهش بیش از 60 درصد کارمزد تراکنش های معمولی با بازپرداخت وجه صفر کمک کنند.

تیم Basqet همچنین اظهار داشت که برای راه اندازی بتا، بازرگانان می توانند رمزارزها را بپذیرند، از جمله: USDT، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین با چندین مورد دیگر که طی چند هفته آینده اضافه خواهند شد.

بازرگانی که برای راه اندازی بتا Basqet ثبت نام می کنند، 3 راه برای پذیرش ارزهای دیجیتال دارند. پیوند پرداخت، دکمه پرداخت و Basqet API.

Basqet در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره کرد که مشاغل بدون وب سایت می توانند از پیوند پرداخت برای پذیرش پرداخت رمزنگاری استفاده کنند. علاوه بر این که ثبت نام یک کسب و کار فقط 10 دقیقه طول می کشد، یک لینک پرداخت ایجاد می کند و آن را از طریق واتس اپ، اینستاگرام یا هر کانال دیگری برای مشتری ارسال می کند.

درباره بسکت
Basqet یک فین تک است که با استفاده از فناوری بلاک چین، پرداخت ها را متحول می کند. آنها به مشاغل آفریقایی یک دروازه پرداخت ارز دیجیتال ارائه می دهند که آنها را قادر می سازد تا پرداخت های ارز دیجیتال را بپذیرند و با دلار آمریکا و ارز محلی خود تسویه حساب کنند.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.