استارت‌آپ هوش مصنوعی و بلاک چین از سوی شرکت VC سوئیس سرمایه‌گذاری می‌کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] Fastagger Inc، یک استارتاپ هوش مصنوعی و بلاک چین از کنیا، اخیراً فاش کرد که سرمایه‌گذاری را از سوی سرمایه‌گذار بلاک چین CVVC در سوئیس دریافت کرده است. Mutembei Kariuki گفت که این سرمایه‌گذاری برای تأمین مالی توسعه بیشتر «تخصص فناوری پیشرفته» Fastagger که هوش مصنوعی و بلاک چین را مهار می‌کند، استفاده خواهد

کد خبر : 318594
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
استارت‌آپ هوش مصنوعی و بلاک چین از سوی شرکت VC سوئیس سرمایه‌گذاری می‌کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

Fastagger Inc، یک استارتاپ هوش مصنوعی و بلاک چین از کنیا، اخیراً فاش کرد که سرمایه‌گذاری را از سوی سرمایه‌گذار بلاک چین CVVC در سوئیس دریافت کرده است. Mutembei Kariuki گفت که این سرمایه‌گذاری برای تأمین مالی توسعه بیشتر «تخصص فناوری پیشرفته» Fastagger که هوش مصنوعی و بلاک چین را مهار می‌کند، استفاده خواهد شد.

استفاده از هوش مصنوعی و بلاک چین

استارت‌آپ هوش مصنوعی (AI) و بلاک چین مستقر در کنیا، Fastagger Inc، اخیراً اعلام کرد که سرمایه‌گذاری نامشخصی را از سرمایه‌گذار جهانی بلاک چین CV VC تضمین کرده است. به گفته مدیر عامل این استارت آپ، Mutembei Kariuki، Fastagger قصد دارد تا “تخصص تکنولوژی پیشرفته” خود را که از هوش مصنوعی و بلاک چین استفاده می کند، توسعه دهد.

کاریوکی در اظهارات خود که در گزارش وال استریت کنیا منتشر شد، از تمرکز شرکتش صحبت کرد و این بودجه به تسریع رشد استارت آپ کمک می کند.

تمرکز ما بر ارائه راه‌حل‌های نوآورانه است که از بهترین‌های هر دو دنیا برای ایجاد فرصت‌های جدید برای مشاغل و افراد استفاده می‌کند. من مطمئن هستم که این سرمایه گذاری به ما کمک می کند تا رشد خود را تسریع کنیم و چشم انداز خود را زنده کنیم. تیم ما از کار با CV VC برای دستیابی به ماموریت خود و ایجاد تأثیر واقعی در جهان هیجان‌زده است.

در حالی که کاریوکی از سرمایه گذاری CVVC به عنوان نقطه عطفی برای Fastagger و اکوسیستم استارت آپی آفریقایی به طور کلی یاد کرد، دیوید لانگ، رئیس اصلی و جهانی سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، اصرار داشت که تامین مالی این استارتاپ با هدف گسترده تر آن همخوانی دارد. تقویت رشد و پذیرش جهانی فناوری بلاک چین.»

دیوید لانگ اضافه کرد که این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر که در گذشته استارتاپ های بلاک چین آفریقایی را تامین مالی کرده است، Fastagger را انتخاب کرد زیرا مظهر نوآوری و استعداد ناشی از اکوسیستم Web3 و هوش مصنوعی کنیا است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.