استارت‌آپ بلاک‌چین نیجریه Bitmama دور اولیه 2 میلیون دلاری را بسته است – اخبار بیت‌کوین آفریقا

یک گزارش حاکی از آن است که Bitmama، یک استارت‌آپ بلاک چین مستقر در نیجریه، پس از جمع‌آوری ۱.۶۵ میلیون دلار از طریق توسعه پیش‌بنی، دور سرمایه‌گذاری اولیه خود را با ۲ میلیون دلار بسته است. دو شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر آفریقا بودند: Unicorn Growth Capital و Launch Africa. بودجه جدید برای کمک

کد خبر : 253889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
استارت‌آپ بلاک‌چین نیجریه Bitmama دور اولیه 2 میلیون دلاری را بسته است – اخبار بیت‌کوین آفریقا


یک گزارش حاکی از آن است که Bitmama، یک استارت‌آپ بلاک چین مستقر در نیجریه، پس از جمع‌آوری ۱.۶۵ میلیون دلار از طریق توسعه پیش‌بنی، دور سرمایه‌گذاری اولیه خود را با ۲ میلیون دلار بسته است. دو شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر آفریقا بودند: Unicorn Growth Capital و Launch Africa.

بودجه جدید برای کمک به بیتماما در افزایش موارد استفاده از کریپتو در آفریقا

یک استارت‌آپ بلاک چین مستقر در نیجریه، Bitmama، اخیراً دور سرمایه‌گذاری اولیه خود را با افزایش 1.65 میلیون دلاری به 350000 دلاری که در اکتبر سال گذشته جمع‌آوری کرده بود، با 2 میلیون دلار بسته است. بر اساس گزارش Techcrunch، دور تأمین مالی توسط دو شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) متمرکز بر آفریقا، یعنی Unicorn Growth Capital و Launch Africa، رهبری شد.

همچنین سرمایه‌گذاران موجود و جدید مانند Adaverse، Flori Ventures، Tekedia Capital، Greenhouse Capital، ODBA، Five35 Ventures، Chrysalis Capital، Enrich Africa، Thrive Africa و Angellist Ventures در این جمع‌آوری سرمایه شرکت داشتند. سرمایه گذاران فرشته ای که در این دور شرکت کردند عبارتند از: رنه راینسبرگ، مارک اولشفسکی، و هانی اوگاندی.

بر اساس این گزارش، استارت آپ بلاک چین از سرمایه های جمع آوری شده برای تقویت تیم خود و همچنین یکپارچه سازی محصولات خود استفاده خواهد کرد. این سرمایه بیشتر برای کمک به بیتماما در افزایش موارد استفاده از ارزهای دیجیتال در قاره آفریقا استفاده خواهد شد.

خرید و فروش کریپتو در Bitmama

روث ایسلما، بنیانگذار و مدیر اجرایی بیتماما، در اظهاراتی پس از این اعلامیه، گفت:

ما Bitmama را راه اندازی کردیم تا خرید و فروش ارز دیجیتال را برای هر کسی در سراسر قاره آفریقا آسان کنیم. اما با گذشت زمان، شاهد چند مورد استفاده بودیم که می‌توانستیم از این فناوری برای حل آن استفاده کنیم.

طبق این گزارش، برخی از موارد استفاده از ارزهای دیجیتال شناسایی شده توسط Bitamama شامل خرید زمان پخش یا پرداخت هزینه های خدمات با استفاده از رمزنگاری است. همچنین، برای کمک به کسب‌وکارهای کوچکی که تحت تأثیر محدودیت‌های ارز خارجی قرار گرفته‌اند، این استارت‌آپ گفت که از «کارت‌های دلاری مجازی برای نیجریه‌ها برای خرید بین‌المللی» استفاده کرده است.

در همین حال، Iselema نیز در این گزارش نقل شده است که نشان می دهد Bitmama در حال برنامه ریزی برای معرفی “چند محصول نوآورانه” است که اولین محصول در بازار خواهد بود.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.