استارت‌آپ‌های فین‌تک آفریقا در سال ۲۰۲۱ ۲ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند – فین‌تک بیت‌کوین نیوز

[ad_1] طبق گزارش‌ها، استارت‌آپ‌های فین‌تک آفریقا تنها در سال گذشته ۲ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده‌اند. این مبلغ کمتر از 231 میلیون دلاری است که در سال 2020 جمع آوری شده است. استارت آپ های نیجریه همچنان بیشترین سهم را از سرمایه های جمع آوری شده توسط فین تک های این قاره در سال 2021 تشکیل

کد خبر : 179203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
استارت‌آپ‌های فین‌تک آفریقا در سال ۲۰۲۱ ۲ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند – فین‌تک بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

طبق گزارش‌ها، استارت‌آپ‌های فین‌تک آفریقا تنها در سال گذشته ۲ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده‌اند. این مبلغ کمتر از 231 میلیون دلاری است که در سال 2020 جمع آوری شده است. استارت آپ های نیجریه همچنان بیشترین سهم را از سرمایه های جمع آوری شده توسط فین تک های این قاره در سال 2021 تشکیل می دهند.

2021 دارای بیشترین تعداد معاملات گزارش شده است

داده‌های Crunchbase News نشان می‌دهد که سرمایه جمع‌آوری‌شده توسط استارت‌آپ‌های فین‌تک مستقر در آفریقا در سال 2021 به 2 میلیارد دلار رسید، رقمی که تقریباً ده برابر 231 میلیون دلاری است که در سال 2020 جمع‌آوری شده بود. این رقم که بالاترین رکورد جدید تاریخ است، از بالاترین رقم قبلی 773 میلیون دلاری که در سال 2018 ثبت شده بود، کمتر است.

از نظر تعداد معاملات منعقد شده، داده‌های Crunchbase همچنین نشان می‌دهد که سال 2021 دارای بیشترین تعداد معاملات ثبت شده در یک سال است – حدود 198. این افزایش تقریباً 30 درصدی نسبت به 155 معامله ثبت شده در سال 2020 است. داده ها نشان می دهد. معاملات 2021 نیز بیش از دو برابر سال 96 ثبت شده در سال 2017 است.

گزارش: استارت‌آپ‌های فین‌تک آفریقا ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ جمع‌آوری کردند
تصویر: Crunchbase News.

تجزیه و تحلیل بیشتر داده ها نشان می دهد که غول زیرساخت پرداخت نیجریه Flutterwave اکنون یکی از ارزشمندترین استارت آپ های فین تک قاره آفریقا است. ارزش گذاری 3 میلیارد دلاری این استارتاپ به دنبال دورهای موفقیت آمیز تأمین مالی Flutterwave است که با اعلام افزایش سرمایه 250 میلیون دلاری در اوایل سال 2022 به اوج خود رسید. با این وجود، Crunchbase News در گزارش خود تصریح می کند که آخرین افزایش سرمایه Flutterwave از 2 میلیارد دلاری که در سال افزایش یافته بود مستثنی شده است. 2021.

منابع اصلی فعالیت های تامین مالی فین تک آفریقا

همانطور که داده‌ها نیز نشان می‌دهند، استارت‌آپ نیجریه‌ای دیگر، Opay، توانست پس از کسب 570 میلیون دلار، از افزایش درآمد Flutterwave بالاتر باشد. دورهای تامین مالی به استارت آپ فین تک پرداخت های موبایلی مستقر در لاگوس، ارزشی معادل 2 میلیارد دلار می دهد.

Wave Mobile Money مستقر در سنگال یکی از معدود استارت‌آپ‌های فین‌تک غیرنیجریه‌ای است که دوره‌های مالی موفقیت‌آمیز را در سال 2021 گزارش کرده است. طبق داده‌ها، این شرکت توانست در سال 2021 200 میلیون دلار جمع‌آوری کند و به این ترتیب ارزشی معادل 1.7 میلیارد دلار برای آن به ارمغان آورد.

در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که منابع اصلی فعالیت های تامین مالی فین تک آفریقا در طول سال گذشته، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) ایالات متحده، شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران آسیایی بوده اند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.