استارباکس از چند ضلعی برای Web3 Push، زنجیره قهوه خانه برای صدور تمبر NFT استفاده می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

در 12 سپتامبر، قهوه‌خانه‌های زنجیره‌ای چندملیتی، استارباکس، اعلام کرد که این شرکت با پروژه بلاک چین Polygon همکاری کرده و از فناوری Web3 این شرکت به نام Starbucks Odyssey رونمایی کرده است. پلتفرم Web3 Starbucks Odyssey به اعضای جوایز استارباکس و کارمندان آمریکایی این شرکت فرصتی برای کسب دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌دهد. شرکت

کد خبر : 254534
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
استارباکس از چند ضلعی برای Web3 Push، زنجیره قهوه خانه برای صدور تمبر NFT استفاده می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز


در 12 سپتامبر، قهوه‌خانه‌های زنجیره‌ای چندملیتی، استارباکس، اعلام کرد که این شرکت با پروژه بلاک چین Polygon همکاری کرده و از فناوری Web3 این شرکت به نام Starbucks Odyssey رونمایی کرده است. پلتفرم Web3 Starbucks Odyssey به اعضای جوایز استارباکس و کارمندان آمریکایی این شرکت فرصتی برای کسب دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌دهد.

شرکت کافی‌هاوس پلتفرم Web3 Starbucks Odyssey را معرفی کرد

استارباکس با رونمایی از یک برنامه جدید Web3 که توسط Polygon طراحی شده است، پای خود را در فناوری بلاک چین، وب 3 و NFT غوطه ور کرده است. “[The] تجربه جدید Starbucks Odyssey به اعضا امکان کسب و خرید تمبرهای کلکسیونی دیجیتال (NFT) را ارائه می دهد که دسترسی به تجربه های جدید و غوطه ور قهوه را باز می کند. استارباکس به عنوان یکی از اولین شرکت هایی که NFT ها را با یک برنامه وفاداری پیشرو در صنعت در مقیاس ادغام کرد، یک جامعه Web3 قابل دسترسی ایجاد خواهد کرد که راه های جدیدی را برای تعامل با اعضا و شرکا (کارمندان) امکان پذیر می کند.

چند ضلعی نیز تایید شده این همکاری در توییتر و در یک پست وبلاگی به نام “Starbucks Taps Polygon for It ‘Starbucks Odyssey’ Web3 Experience.” در اطلاعیه وبلاگ، Polygon بیان می کند:

این تجربه بی نظیر از برنامه وفاداری با کارمزدهای پایین و سرعت بالای تراکنش در شبکه Polygon PoS تامین می شود.

Starbucks Odyssey Experience «آخر امسال» راه اندازی می شود

از امروز، مشتریان و کارمندان استارباکس می توانند به لیست انتظار بپیوندند تا دعوتنامه ای انحصاری برای تجربه استارباکس اودیسه دریافت کنند. این شرکت می‌گوید این پلتفرم به صورت زنده در اواخر امسال راه‌اندازی می‌شود. رایان بوتز، معاون وفاداری، استراتژی و بازاریابی استارباکس می گوید که این فناوری به خوبی در راستای اهداف پایداری شرکت قرار گرفته است.

بوتز در بیانیه ای در روز دوشنبه خاطرنشان کرد: «ساخت ادیسه استارباکس با استفاده از فناوری که با آرزوها و تعهدات ما در راستای پایداری همسو باشد، اولویت اصلی است. معاون جوایز وفاداری خاطرنشان کرد: ما هنگام ارزیابی اینکه از کدام بلاک چین استفاده کنیم و شبکه سریع، کم‌هزینه و کربن خنثی Polygon، پایه‌ای عالی برای اولین جامعه دیجیتالی ما است، رویکرد بسیار متفکرانه و کاملی اتخاذ کردیم.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، ماتیک، زنجیره چندملیتی، تمبرهای NFT، NFT، توکن غیرقابل تعویض، چند ضلعی (MATIC)، چند ضلعی استارباکس، رایان بوتز، استارباکس، بلاک چین استارباکس، استارباکس اودیسه، استارباکس Web3، تجربه Web3

نظر شما در مورد شراکت استارباکس با Polygon چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: AngieYeoh / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.