اسباب بازی فیلم Doctor Strange 2 از حضور ابرشروری غیرمنتظره خبر می‌دهد

[ad_1] نکات مهم مرتبط با تصویر جلد اسباب بازی فیلم Doctor Strange 2 به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود. در صورتی که دقت بیشتری به خرج دهید، متوجه می‌شوید خبری از اسکارلت ویچ نبوده و این شخصیت دکتر استرنج، وانگ و امریکا چاوز را حین مبارزه با گارگانتوس همراهی نمی‌کند. گروهی از کاربران فضای مجازی

کد خبر : 137282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
اسباب بازی فیلم Doctor Strange 2 از حضور ابرشروری غیرمنتظره خبر می‌دهد

[ad_1]

نکات مهم مرتبط با تصویر جلد اسباب بازی فیلم Doctor Strange 2 به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود. در صورتی که دقت بیشتری به خرج دهید، متوجه می‌شوید خبری از اسکارلت ویچ نبوده و این شخصیت دکتر استرنج، وانگ و امریکا چاوز را حین مبارزه با گارگانتوس همراهی نمی‌کند. گروهی از کاربران فضای مجازی غیبت واندا ماکسیموف را به پای شایعه قدیمی نوشته‌اند؛ شایعه‌ای که تاکید دارد این شخصیت مقابل دکتر استرنج و متحدانش خواهد ایستاد.

چند هفته پیش یک پازل ۱۰۰۰ قطعه‌ای رونمایی شد که بر اساس Doctor Strange in the Multiverse of Madness طراحی و تولید شده است. عکس روی جعبه از نبرد دکتر استرج و یک موجود عظیم الجثه خبر می‌دهد که تنها یک چشم داشته و پوستی سبز رنگ دارد. از آنجایی که قبلا شایعه شده بود شوما گوراث در فیلم حضور دارد، کاربران به اطمینان رسیدند گزارش‌های غیررسمی حقیقت داشته و در جریان فیلم شاهد تقابل دکتر استرنج و یکی از شاخص‌ترین دشمنان خواهند بود. در صورتی که اطلاعات روی جعبه اسباب بازی لگو صحت داشته باشند، اینسایدرها تمام مدت اشتباه می‌کردند و موجوی که جادوگر مقابلش می‌ایستد گارگانتوس است.

Doctor Strange 2 مانند اکثر فیلم‌های مارولی که این روزها روی پرده نقره‌ای می‌آیند، ک ابرقهرمان جدیدی را در خود جای داده است. او آمریکا چاوز نام داشته و توسط زوکایتل گومز (Xochitl Gomez) به تصویر کشیده می‌شود. طبق آنچه در کمیک بوک‌ها رخ می‌دهد، چاوز به ابرقهرمانی به نام میس آمریکا تبدیل خواهد شد.

در انتها، لازم به ذکر است دومین اقتباس سینمایی دکتر استرنج از تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۶ مه سال ۲۰۲۲ میلادی) به سالن‌های نمایش خواهد آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.