از کاندوم گرفته تا لوازم آرایشی، با پایان قرنطینه، فروش در چین افزایش می یابد

[ad_1] نظرات خوش‌بینانه روز چهارشنبه از سوی Reckitt Benckiser، Beiersdorf، سازنده Nivea، Moncler و Puma پس از داده‌هایی که نشان می‌دهد بخش کارخانه‌های چین در فوریه با سریع‌ترین سرعت در بیش از یک دهه گذشته رشد کرده است، منتشر شد. وینسنت وارنی، مدیر اجرایی Beiersdorf گفت که این شرکت اولین نشانه‌های بهبود را در چین

کد خبر : 327339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
از کاندوم گرفته تا لوازم آرایشی، با پایان قرنطینه، فروش در چین افزایش می یابد

[ad_1]

نظرات خوش‌بینانه روز چهارشنبه از سوی Reckitt Benckiser، Beiersdorf، سازنده Nivea، Moncler و Puma پس از داده‌هایی که نشان می‌دهد بخش کارخانه‌های چین در فوریه با سریع‌ترین سرعت در بیش از یک دهه گذشته رشد کرده است، منتشر شد.

وینسنت وارنی، مدیر اجرایی Beiersdorf گفت که این شرکت اولین نشانه‌های بهبود را در چین و تجارت جهانی خرده‌فروشی مسافرتی دیده است که با بازگشایی این کشور تقویت شده است.

او در یک نشست توجیهی برای تحلیلگران گفت: «پس از یک ژانویه بسیار پرنوسان، در حالی که ترافیک هنوز به شدت تحت تأثیر انتشار محدودیت‌های کووید در دسامبر قرار گرفته است، ما شاهد یک چرخش واضح در خرده‌فروشی هستیم که از فوریه شروع می‌شود.»

چین به رشد بازگشته است، نه تنها به صورت آنلاین، بلکه در زمینه آجر و ملات.

وارنری در حاشیه این جلسه توضیح داد که رشد محصولات پرمیوم La Prairie Beiersdorf و محصولات مراقبت از پوست ارزانتر Eucerin و Nivea احتمالاً ناشی از تقاضای چین است. او افزود که گردشگری از چین به فروش در کشورهای همسایه ماکائو، هنگ کنگ، تایوان و حتی ژاپن کمک می کند.

شرکت Reckitt Benckiser که قرص‌های نوروفن، داروی سرماخوردگی Lemsip و Durex را تولید می‌کند، پس از کاهش حجم به دلیل قرنطینه‌ها، در چین افزایش یافت.

نیکاندرو دورانته، مدیر اجرایی موقت، با اشاره به بخشی که شامل کاندوم های KY Jelly و Durex می شود، گفت: «من شک ندارم که سلامتی (کسب و کار) صمیمی در چین عملکرد خوبی خواهد داشت.

نظرات خوش بینانه منعکس کننده نظرات بسیاری از مدیران در طول فصل درآمد سه ماهه چهارم است، به ویژه از سوی برچسب های لوکس که با افزایش شدید خریداران چینی از پس انداز ایجاد شده در طول قرنطینه های همه گیر حمایت می کنند.

فروش انعطاف‌پذیر در چین برای شرکت‌هایی که با هزینه‌های انرژی و دستمزد بالاتر، به‌ویژه در اروپا دست و پنجه نرم می‌کنند، تسکین می‌دهد، همزمان با افزایش قیمت مواد غذایی، انرژی و اجاره‌بها، مصرف‌کنندگان را مجبور می‌کند در مورد خریدشان حساس‌تر باشند.

نشانه‌های قوی‌تر مبنی بر بازگشت کارخانه‌های چینی پس از برداشته شدن محدودیت‌های کووید در اواخر سال گذشته، می‌تواند رکود مورد انتظار در اقتصاد جهانی را کاهش دهد، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده در مسیر نرخ بهره بالاتر و طولانی‌تر خود باقی می‌ماند.

ژاکت های پفکی

این داده‌ها برای سرمایه‌گذاران تسکین یافت و سهام جهانی را تقویت کرد. [MKTS/GLOB]

شاخص پاناروپایی STOXX 600 در ساعت 1109 به وقت گرینویچ 0.3 درصد افزایش داشت که به افزایش بیش از 8 درصدی آن از ابتدای سال تاکنون افزوده شد و بخشی از زمین از دست رفته سال گذشته پس از تشنج منطقه به دلیل جنگ اوکراین و بحران انرژی را به دست آورد. باعث شد

سهام Moncler بیش از 5 درصد افزایش یافت و آن را در میان بهترین عملکردها در شاخص قرار داد، پس از اینکه گروه لوکس ایتالیایی که به خاطر ژاکت های پف دار گرم خود معروف است، گفت که شروع خوبی در سال داشته است.

مدیر ارشد بازاریابی و عملیات، روبرتو اگز، عصر سه شنبه در تماسی با تحلیلگران گفت که این شرکت قبل و بعد از تعطیلات سال نو قمری در ژانویه شاهد رشد دو رقمی فروش در چین بوده است.

او گفت: “ما همیشه به نتایج دو هفته قبل و یک هفته بعد از سال نو چینی نگاه می کنیم و تاثیر آن واقعا مثبت است.”

این شرکت با افزودن بر اعتماد فزاینده به بخش لوکس، اعلام کرد که هیچ اثر نامطلوبی بر تقاضا از افزایش 10 درصدی قیمت در شروع فصل زمستان مشاهده نکرده است.

رویترز در فوریه گزارش داد که انتظار می‌رود برند مد LVMH، لویی ویتون، قیمت‌ها را در چین تا 20 درصد افزایش دهد.

(گزارش توسط کریستوف استیتز در فرانکفورت و یان شوارتز در هامبورگ، الیزا آنزولین در میلان و ریشا نایدو در لندن؛ نوشته ژوزفین میسون در لندن؛ ویرایش توسط کاترین ایوانز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.