از پول ترانسفر قایدی فقط 800 هزار دلار به آجورلو رسید!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اظهاراتی که اخیراً مهدی قایدی داشت، مشخص شد که حتی این بازیکن هم که در متن ماجرای ترانسفر قرار داشته از سرنوشت سودی که از انتقالش به باشگاه شباب‌الاهلی به باشگاه استقلال رسیده اطلاعی ندارد.اما تحقیقات تازه درباره این ماجرا نشان می‌دهد که از مبلغ فوق فقط 830 هزار

کد خبر : 366064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
از پول ترانسفر قایدی فقط 800 هزار دلار به آجورلو رسید!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اظهاراتی که اخیراً مهدی قایدی داشت، مشخص شد که حتی این بازیکن هم که در متن ماجرای ترانسفر قرار داشته از سرنوشت سودی که از انتقالش به باشگاه شباب‌الاهلی به باشگاه استقلال رسیده اطلاعی ندارد.
اما تحقیقات تازه درباره این ماجرا نشان می‌دهد که از مبلغ فوق فقط 830 هزار دلار در اختیار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در فصل بیست و یکم و اوایل فصل بیست ودوم قرارگرفته است. آجورلو نیز این مبلغ را تبدیل به ریال کرده است. آن زمان قیمت دلار به ریال حوالی 30 هزار تومان بوده که طبق اسنادی که در دستان مدیرعامل سابق باشگاه استقلال قرار دارد، مبلغی در حدود 25 میلیارد تومان پول ایرانی شده که گفته می‌شود مدیرعامل سابق باشگاه استقلال 15 میلیارد تومان دیگر قرض کرده و بدهی‌های زمان احمد مددی را پرداخت کرده است. بدهی‌هایی که متعلق به یک فصل قبل‌تر از حضور او در باشگاه استقلال بوده است.
نزدیکان به مصطفی آجورلو با تأیید این موضوع اعلام کرده‌اند که اسناد مدارک لازم که نشان می‌دهد مبلغ فوق صرف چه اموری شده در اختیار مدیرعامل سابق آبی‌ها قرار دارد و هرزمان که لازم باشد می‌توانند این اسناد را رسانه‌ای کنند.
اما پرسش مهم‌تر این است که سرنوشت یک میلیون دلار دیگر چه شده است؟ درباره سرنوشت این مبلغ هنگفت روایت‌های متعددی به گوش می‌رسد و تا زمانی که مدیران وقت پیرامون آن توضیح ندهند، نمی‌شود با قاطعیت درباره اینکه یک میلیون دلار هزینه چه اموری شده، قاطعانه نظر داد اما زمزمه‌هایی درباره اینکه مدیران باشگاه استقلال پیش از حضور مصطفی آجورلو این مبلغ درشت و چشمگیر را هزینه اردوی استقلال در دبی کرده‌اند به گوش می‌رسد. این اردو همان اردوی کذایی است که از پیرامونش حواشی متعددی بیرون آمد و اتفاقات عجیب و غریبی حین برگزاری اردو رخ داد که تا مدت‌ها نقل محافل بود. البته ایران ورزشی پیرامون قطعی بودن آن اتفاقات اظهارنظری ندارد و صحنه را باز می‌گذارد تا مدیران باشگاه استقلال لااقل برای شفاف شدن این قصه طول و دراز به افکار عمومی توضیح بدهند که آیا برگزاری اردو در کشور امارات برای‌شان یک میلیون دلار هزینه در برداشته یا اینکه بخشی از پول صرف امور دیگری شده است؟!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.