از نمایشگاه ایرج طهماسب تا آلبوم‌های جدید موسیقی

[ad_1] برگزاری نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، آغاز اکران فیلمی با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی، میزبانی جشنواره اسلامی کازان از فیلم‌های ایرانی، اطلاعیه صداوسیما درباره تبلیغ «دیجی کالا» و «ازکی»، نقاشی‌های ایرج طهماسب روی دیوارهای یک نمایشگاه، گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله‌اش، اعلام پرترافیک‌ترین مرز اربعین و

کد خبر : 391241
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
از نمایشگاه ایرج طهماسب تا آلبوم‌های جدید موسیقی

[ad_1]

برگزاری نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، آغاز اکران فیلمی با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی، میزبانی جشنواره اسلامی کازان از فیلم‌های ایرانی، اطلاعیه صداوسیما درباره تبلیغ «دیجی کالا» و «ازکی»، نقاشی‌های ایرج طهماسب روی دیوارهای یک نمایشگاه، گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله‌اش، اعلام پرترافیک‌ترین مرز اربعین و کشف جدید درباره برده‌ها و اسکلت یک انسان با انگشتری از یشم گزیده‌ای از اخبار فرهنگی هنری ۳۰ مردادماه بود.

به گزارش ایسنا، دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در نشست خبری چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که صبح دوشنبه ۳۰ مردادماه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار گزارشی را از آنچه برای این رویداد انجام شده ارائه و اعلام کرد: این رویداد پذیرای آثاری مودب و موقر با تاکید بر پرهیز از دوقطبی‌سازی از حوادث سال گذشته کشور خواهد بود.

آغاز اکران «ستاره‌بازی» با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی

در خبری هم اعلام شد که فیلم «ستاره‌بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۳۹۸ از چهارشنبه اول شهریور در سینماهای کشور اکران خواهد شد. «ستاره‌بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی که محصول مشترک ایران و آمریکاست در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و قرار است از اواسط اکتبر توسط کمپانی آمریکایی شِک سینما در سراسر آمریکا و کانادا بر روی پرده برود.

جشنواره اسلامی کازان میزبان فیلم‌های ایرانی می‌شود

همچنین نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های اسلامی کازان در کشور روسیه، پنج فیلم کوتاه و بلند و مستند ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. نوزدهمین جشنواره فیلم اسلامی کازان از۵ تا ۹ سپتامبر (۱۴ تا ۱۸ شهریور) در تاتارستان روسیه برگزار خواهد شد.

«اوپنهایمر» ۷۰۰ میلیون دلار فروخت

چرا صداوسیما «دیجی کالا» و «ازکی» را تبلیغ کرد؟

در ادامه، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح‌شده درباره چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی»، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

«سرزمین کهن» پخش می‌شود یا نمی‌شود؟

شکست انحصار صداوسیما در پخش مسابقات فوتبال/ نوبت به فوتبال‌های داخلی هم می‌رسد؟

جناح‌بازی‌های سیاسی به تئاتر کشیده شد!

ضمن این‌که چند روز بعد از برگزاری دومین نشست کانون کارگردانان تئاتر با محوریت موضوع سانسور و حقوق تئاتر، شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی یادداشتی را منتشر کرد.

جراحی که کارگردان شد!

نقاشی‌های ایرج طهماسب روی دیوارهای یک نمایشگاه

افزون بر این‌ها، ایرج طهماسب، هنرمند نام‌آشنا، قرار است از روز جمعه ـ سوم شهریور ماه ـ نمایشگاه «هیجان نقطه و خط» را در گالری ثالث برپا کند. آثار نقاشی ایرج طهماسب قرار است ۱۰ روز بر روی دیوارهای گالری ثالث باشد. 

یک هنرمند موسیقی لرستان درگذشت

در این روز همچنین شکرعلی رضایی ـ خواننده، شاعر و نوازنده پیشکسوت لرستانی ـ به علت کهولت سن و کسالت در ۷۹ سالگی درگذشت.

گزارشی هم از جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی در تابستان داشتیم. 

راه‌اندازی «نگارکده نیاوران»

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از راه‌اندازی «نگارکده نیاوران» با هدف نمایش آثار فاخر گنجینه‌های نیاوران و همچنین آثار هنرمندان معاصر و جوان در این مجموعه خبر داد.

گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله‌اش

علاوه بر این، معاونت میراث فرهنگی اقدامات خود را در دو سال گذشته تشریح کرد و از ثبت ۲۰۰ پرونده، طرح توسعه موزه ملی در میدان مشق و استرداد تعدادی از آثار تاریخی به ایران در دستور کار این معاونت و بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران در ماه‌های آینده خبر داد.

«مهران» پرترافیک‌ترین مرز اربعین است

همچنین بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و براساس مرزی که زائران در سامانه سماح هنگام نام‌نویسی تعیین کرده‌اند مهران در استان ایلام تا کنون پرترافیک‌ترین مرز در زمان پیاده‌روی اربعین برای ورود و خروج است. 

کشف جدید درباره برده‌ها

اسکلت یک انسان با انگشتری از یشم

در نهایت این‌که باستان‌شناسان با کاوش در شهر باستانی «پمپئی» به اکتشاف جدیدی دست پیدا کردند که جزئیات بیشتری درباره زندگی برده‌های این شهر را آشکار می‌کند. همچنین حین کاوش در مکزیک بقایای یک انسان به همراه انگشتر یشم درون یک ظرف بزرگ پیدا شد.

پیشنهادهایی برای خواندن: 

نویسنده‌هایی که پشت اسم مستعار پنهان می‌شوند

نقاش‌های مشهور چه شکلی بودند؟

۱۰۱ سال زندگی کرد و به آرش کمانگیر و فردوسی تجسم بخشید

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.