از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود

هوشمند نیوز/آذربایجان شرقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید از همه‌ی ظرفیت‌ها و پتانسیل اساتید این دانشگاه استفاده کرده و با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه آشنا شود. دکتر علیرضا رحیم نیا روز سه‌شنبه، ۲۷ مهر ماه،

کد خبر : 119202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۵۹
از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده شود



هوشمند نیوز/آذربایجان شرقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید از همه‌ی ظرفیت‌ها و پتانسیل اساتید این دانشگاه استفاده کرده و با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه آشنا شود.

دکتر علیرضا رحیم نیا روز سه‌شنبه، ۲۷ مهر ماه، در آییین تکریم و معارفه‌ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کشور آرمانی نیست و آقای رئیسی زمانی را دولت را تحویل گرفت که شرایط مطلوبی حاکم نبود و یقینا هرکس در این شرایط مسئولیتی را می‌پذیرد، جهاد می‌کند.

وی ادامه داد: روزی که من مسئولیت جدیدم را در وزارت بهداشت تحویل گرفتم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی ضمن تبریک این مسئولیت، به من یادآوری کرد که همه‌ی این مسئولیت ها امانت است که باید به‌خوبی حفظ شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها ممکن است افراد را بهشتی و یا جهنمی کنند، افزود: جایگاه و شأن تبریز با دیرینه‌ی کهن بالاتر از وضعیت فعلی است و باید همه دست در دست هم دهیم تا تبریز را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی ، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: طبیعتا هیچ فردی مورد تایید همه نخواهد بود و در بحث انتخاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز فردی را انتخاب کردیم که مورد وثوق اکثریت مجموعه‌ی بهداشت و درمان آذربایجان‌شرقی باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: توقعی که مقام عالی وزارت از استان دارد، این است که رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سوی مقامات و مسئولین استانی حمایت شده و از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه نیز به‌عنوان با ارزش ترین نیروی انسانی و همچنین سایر قسمت‌های استان استفاده شود.

به گزارش هوشمند نیوز، در این مراسم دکتر «محمد حسین صومی» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی  تکریم و «دکتر بهمن نقی‌پور» به‌عنوان رئیس جدید این دانشگاه معارفه شد.

انتهای پیام


 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.