از سرمایه گذاران خواسته شد تا احتیاط کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس هشدار اخیر هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های دولتی ایالات متحده (PCAOB)، ممیزی های اثبات ذخیره رمزنگاری (POR) دارای محدودیت هایی هستند و هیئت مدیره معتقد است که سرمایه گذاران باید هنگام معامله با شرکت هایی که از حسابرسی POR استفاده می کنند، احتیاط کنند. PCAOB خواستار احتیاط سرمایه گذاران و دقت

کد خبر : 331394
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
از سرمایه گذاران خواسته شد تا احتیاط کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس هشدار اخیر هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های دولتی ایالات متحده (PCAOB)، ممیزی های اثبات ذخیره رمزنگاری (POR) دارای محدودیت هایی هستند و هیئت مدیره معتقد است که سرمایه گذاران باید هنگام معامله با شرکت هایی که از حسابرسی POR استفاده می کنند، احتیاط کنند.

PCAOB خواستار احتیاط سرمایه گذاران و دقت لازم در هنگام استفاده از گزارش های اثبات ذخیره است.

ناظر حسابداری ایالات متحده اخیراً هشداری در مورد استفاده حسابرسان از تکنیک‌های اثبات ذخیره (POR) برای حسابرسی شرکت‌های رمزنگاری خاص، مانند صرافی‌ها و صادرکنندگان استیبل کوین صادر کرده است. هیئت نظارت بر حسابداری شرکت های دولتی (PCAOB) اعلام کرد که از برخی شرکت های حسابرسی ثبت شده در PCAOB که گزارش های POR را برای این نوع مشاغل صادر می کنند، آگاه است. PCAOB ابراز نگرانی کرد که سرمایه گذاران “ممکن است به گزارش های POR اعتماد ناروا داشته باشند.”

گزارش‌ها در حیطه اختیارات نظارت PCAOB نیستند، و دیده‌بان آن‌ها را ممیزی نمی‌داند، و همچنین معتقد نیست که گزارش‌های POR تضمین معناداری ارائه می‌دهند. PCAOB اصرار دارد که این ممیزی‌های ادعایی ادعای تأیید دارایی‌های رمزنگاری را دارند، اما محدود هستند و برخی گزارش‌ها به بدهی‌های موجودیت رمزنگاری پرداخته نمی‌شوند. اخطار PCAOB توضیح می دهد که برخی POR ها ممکن است این تصور را ایجاد کنند که ذخایر کافی یا مازاد در اختیار شرکت است، اما هیچ اطمینانی در مورد استفاده یا قرض دادن دارایی ها ارائه نمی کنند. بیانیه PCAOB می افزاید:

علیرغم هر گونه اظهارنظر بر خلاف این، گزارش‌های POR معادل یا دقیق‌تر از حسابرسی نیستند و مطابق با استانداردهای حسابرسی PCAOB انجام نمی‌شوند. علاوه بر این، عدم یکنواختی در مورد ارائه دهندگان خدماتی که تعهدات POR را انجام می دهند وجود دارد.

هشدار PCAOB تنها انتقاد از برخی فرآیندهای POR نیست. در دسامبر 2022، یک مقام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به سرمایه گذاران توصیه کرد که مراقب گزارش های POR باشند. در همان ماه، مارتین هیسبوک، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به Bitcoin.com News گفت که POR در بهترین حالت «ناقص» است و می‌تواند «گمراه‌کننده و فریبنده» باشد. واحد حسابداری ایالات متحده موافقت می کند و هشدار مشورتی خود را با بیان این که سرمایه گذاران باید در هنگام استفاده از گزارش های POR دقت لازم را به کار گیرند، به پایان می رساند.

اطلاعیه مشاوره ای PCAOB تاکید می کند، “گزارش های اثبات ذخیره ذاتاً محدود هستند و مشتریان باید هنگام تکیه بر آنها برای نتیجه گیری اینکه دارایی های کافی برای پاسخگویی به بدهی های مشتری وجود دارد، بسیار احتیاط کنند.”

برچسب ها در این داستان

ناظر حسابداری، هشدار مشاوره، مدیریت دارایی، تأیید دارایی، حسابرسی، احتیاط، انتقاد، شرکت‌های رمزنگاری، صنعت کریپتو، ارز دیجیتال، فریبنده، دارایی‌های دیجیتال، بررسی دقیق، مبادلات، مسئولیت‌پذیری مالی، افشای مالی، نظارت مالی، مقررات مالی، گزارش‌دهی مالی ، ثبات مالی، ناقص، حمایت از سرمایه گذار، سرمایه گذاران، عدم یکنواختی، بدهی ها، محدودیت ها، مارتین هیسبوک، گمراه کننده، PCAOB، اثبات ذخیره، اعتماد عمومی، مدیریت ریسک، SEC، ارائه دهندگان خدمات، صادرکنندگان استیبل کوین، شفافیت، اتکای بی مورد

نظر شما در مورد استفاده از ممیزی اثبات ذخیره در صنعت کریپتو چیست؟ آیا معتقدید که آنها به سرمایه گذاران اطمینان کافی می دهند یا برای اتکا به آنها بسیار محدود هستند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.