از جسارت رامبد جوان تا بوی شکم‌سیریِ «خندوانه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیش از یک ماه است که فصل هفتم «خندوانه» با اجرای رامبد جوان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، برنامه‌ای که سعی کرده تا خلاقیت و نوآوری بیشتری نسبت به شش فصل گذشته داشته باشد، به طور مثال به دهه ۶۰ نقبی زد، شبی مهمان ژاپنی‌ها شد و یک‌بار هم به هندوستان رفت.

کد خبر : 42316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
از جسارت رامبد جوان تا بوی شکم‌سیریِ «خندوانه»


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیش از یک ماه است که فصل هفتم «خندوانه» با اجرای رامبد جوان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، برنامه‌ای که سعی کرده تا خلاقیت و نوآوری بیشتری نسبت به شش فصل گذشته داشته باشد، به طور مثال به دهه ۶۰ نقبی زد، شبی مهمان ژاپنی‌ها شد و یک‌بار هم به هندوستان رفت.

البته این موارد کمی حاشیه ساز شد و به نظر می‌رسد که مخاطبان از این تغییرات خیلی استقبال نکردند و رامبد جوان هم خیلی نتوانست دل مخاطبانش را به دست بیاورد. به همین دلیل خبرآنلاین از مخاطبانش خواست تا نظرشان را درباره نوآوری برنامه «خندوانه» بگویند که در ادامه بخشی از این نظرات را می‌خوانید.

فصل هفتم «خندوانه»؛ توهین به مخاطب

تعدادی از مخاطبان از این نوآوری استقبال نکرده و نتوانسته بودند ارتباط لازم را با آن برقرار کنند. یکی از کاربران بی نام در این مورد نوشته است: «من از این نوآوری جدید خوشم نیامد و یک قسمت که دیدم خیلی بی مزه بود به نظرم اصلا کارجالبی نبود و بیشتر توهین به شعور مخاطب بود.»

یکی از کاربران با نام «یک بنده خدا» هم نوشت: «به نظرم «خندوانه» نسبت به فصل‌های اول و درمقایسه باخودش خیلی افت کرده است، شوخی‌ها شخصیت‌ها مسابقه‌هاش همش تکراری است، راجع به نوآوری برنامه هم یک چیزهایی در ذهنش وجود دارد ولی نتوانسته خوب آن‌ها را اجرا کند که رضایت بخش باشد. انگار برای پر کردن یک ساعتی از شبکه نسیم فصل‌های جدید می‌سازد و گرنه کیفیتش خیلی پایین آمده نقطه قوتش فقط جناب خان هست که نقش پررنگی ندارد. درمقایسه با کلیت «خندوانه» من فقط از دکور این سری خوشم آمد همین.»

کاربر دیگری با نام ننه قمر نوشت: «هزینه ساخت برنامه از بیت‌المال است و پولش را از جیب مردم برمی‌دارند، من حق‌ام‌ را حلال نمی‌کنم با ساختن این جور برنامه‌های لوس و ..»

یکی از مخاطبان با نام محمد هم نوشت: «احساس می‌کنم اگر «خندوانه» را نگاه کنم، به شعور خودم توهین کرده‌ام. انگار از من استفاده ابزاری می‌شود.»

کار بی نام دیگری هم نوشت: «با این فرهنگ غنی‌ که کشور ما دارد، تا این اندازه از بودجه بیت المال باید صرف برنامه‌های مضحکی چون «خندوانه» بشود؟ اصلا برنامه خوبی نیست.»

دلخوری‌های مخاطبان از سازنده «خندوانه»

با توجه به نظر کاربران به نظر می‌رسید تنها دلیل استقبال نشدن از فصل هفتم «خندوانه» نوآوری آن نیست و بسیاری از سازنده آن دلخور هستند.

 آرمین با اشاره به این موضوع نوشت: «چه با نو آوری چه بدون آن؛ شخصیت هنری رامبد جوان برای من شکسته و با تماشای برنامه‌هایش، از این فرد حمایت نمی‌کنم.»

مخاطب دیگری هم نوشت: «برنامه«خندوانه» را تماشا نمی‌کنم چون بوی شکم سیری می‌دهد.»

یکی از کاربران بی نام هم نوشت: «از شخصی در این حد خود شیفته انتظار دیگری هم وجود دارد؟ جامعه غرق در مشکلات است ولی امثال ایشان انگار در یک کشور دیگر زندگی می‌کنند دریغ از یک جمله به درد بخور که در برنامه استفاده کنند.»

جسارت رامبد جوان برای شنیدن انتقاد

البته همه افراد مخالف این برنامه نبودند و خیلی‌ها، آن را کور سوی امیدی می‌دانستند که در این شرایط روی آنتن تلویزیون می‌رود تا اندکی خنده روی لبان مخاطب بنشاند و برنامه‌ای است که هنوز می‌توان با خانواده به تماشای آن نشست و لذت برد.

یکی از مخاطبان با نام حسین نوشت: «به نظر من که عالی بود. یک جاهایی را نمی‌توانستیم باور کنیم از صدا و سیما پخش می‌شود.»

محسن هم نوشت: «عالی بود بهترین برنامه تلویزیونی «خندوانه» است.»

کاربری با نام ایرانی در این‌باره نوشت: «به نظر من خیلی خوبه و تو این روزها که فقط داریم خبرهای بد می‌شنویم کوچکترین چیزی که باعث شادی و خنده و حال خوش آدم‌ها می‌شود، همین برنامه است. من به رامبد جوان به عنوان یه برنامه ساز نگاه می‌کنم و معتقدم زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوط است پس بهتر است سرمان بیشتر به کار خودمان باشد و دیگران را قضاوت نکنیم اینطوری خودمان هم آرامش بیشتری خواهیم داشت.»

یکی از دنبال‌کنندگان بی نام نوشت: «آقای جوان از نظر و انتقاد منفی مردم نمی‌ترسد و می‌تواند با قدرت برنامه‌های جذاب و جدیدی بسازد «خندوانه» هم یکی از جذاب‌ترین کارهای ایشان است ممنون آقای جوان.»

کاربری با نام مصی نیز نوشت: «من «خندوانه» و بیشتر کارهایی که درآن انجام می‌شود را دوست دارم و در مورد نو آوری‌های جدیدش هم نظرم مثبت است من و فرزندانم همیشه منتظر پخش «خندوانه» هستیم»

فقط جناب‌خان!

عده‌ای هم هرچند هنوز «خندوانه» را تماشا می‌کردند، ولی معتقد بودند که تنها دلیل تماشای این برنامه، وجود جناب خان است که به برنامه جذابیت می‌دهد. یکی از کاربران در این‌باره نوشت: «خندوانه دیگر نوآوری ندارد. اگر کارهای جناب خان را از برنامه بگیریم، یکنواختی آزاردهنده‌ای پیدا می‌کند.»

کاربری دیگر  اعتقاد داشت: «این برنامه فقط یه وزنه دارد آن هم  جناب خان و دیگر هیچ.»

محمد هم نوشت: « فقط به عشق جناب خان که کارش درست است برنامه را می‌بینم. از آن آقا از اول هم خوشم نمی‌آمد.»

دنبال‌کننده‌ای با نام فاطمه نوشت: «من خودم از رامبد خیلی خوشم نمی‌آید فقط جناب خان و کمدین‌ها را دوست دارم.»

کاربر دیگری نوشت: «تنها عنصر جذابیت این فصل، جناب خان است، فصل هفتم هیچ مهارتی برای جذب مخاطب ندارد و تنها کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد جناب خان است.»

مخاطبی با نام پارسا نظر داد: «به نظرم این برنامه بدون جناب خان هیچی نمی‌شد و حالا هم که جناب خان کم پیدا است جذاب نیست. باید جناب خان در بیشتر لحظات خندوانه باشد که یکم جذاب و بامزه شود.»

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.