از بین بردن افسانه های رمزنگاری با بایننس! افسانه کریپتو که عمدتاً توسط مجرمان استفاده می شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سال های اخیر منفجر شده است. با این حال، عدم درک پیرامون این فناوری منجر به تعدادی از باورها و تصورات نادرست شده است که باعث شده بسیاری از افراد با سوء ظن و عدم اطمینان بی دلیل به دارایی های دیجیتال نزدیک شوند.

کد خبر : 343624
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
از بین بردن افسانه های رمزنگاری با بایننس!  افسانه کریپتو که عمدتاً توسط مجرمان استفاده می شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین در سال های اخیر منفجر شده است. با این حال، عدم درک پیرامون این فناوری منجر به تعدادی از باورها و تصورات نادرست شده است که باعث شده بسیاری از افراد با سوء ظن و عدم اطمینان بی دلیل به دارایی های دیجیتال نزدیک شوند. برای مبارزه با این، بایننس ارائه آموزش های Web3 در دسترس برای همه و تلاش برای افزایش درک رمزنگاری را به بخشی از ماموریت خود تبدیل کرده است.

از طریق این تلاش ها، بایننس قصد دارد باورهای غلط رایج را از بین ببرد و سواد رمزنگاری بیشتر را ارتقا دهد. هدف آنها رفع سردرگمی و کمک به بهبود درک عمومی از رمزنگاری است. داشتن درک کامل از اصول و تفکر انتقادی بسیار مهم است، زیرا این امر به مردم کمک می کند تا ارزهای دیجیتال را بهتر درک کنند و در نهایت از آن استفاده کنند. وقت آن است که برخی از اسطوره های رمزنگاری را از بین ببریم!

افسانه: رمزارز فقط توسط مجرمان استفاده می شود

استفاده از کریپتو برای فعالیت‌های غیرقانونی موضوعی نگران‌کننده از روزهای اولیه این شکل جدید ارز دیجیتال بوده است. تصور عموم از رمزارزها به عنوان ارتباط ذاتی با فعالیت های مجرمانه (مانند پولشویی، قاچاق مواد مخدر و جرایم سایبری) را می توان تا حد زیادی به پوشش اولیه رسانه ها در مورد ارزهای دیجیتال – به ویژه بازار بدنام جاده ابریشم – ردیابی کرد.

جاده ابریشم یک بازار سیاه آنلاین بود که از سال 2011 تا 2013 در وب تاریک فعالیت می کرد و بستری را برای خرید و فروش ناشناس کالاها و خدمات غیرقانونی با استفاده از بیت کوین ارائه می کرد. این بازار به دلیل مشارکت در قاچاق مواد مخدر بدنام بود و ارتباط بین رمزارزها و فعالیت‌های غیرقانونی جاده ابریشم به شهرت منفی ارزهای دیجیتال در رسانه‌های اصلی کمک کرد.

ناشناس بودن و غیرمتمرکز بودن رمزارزها باعث ایجاد نگرانی هایی در مورد تسهیل فعالیت مجرمانه شده است. بسیاری از رسانه‌ها اغلب بر روی پرونده‌های پرمخاطب جرایم مرتبط با رمزنگاری تمرکز می‌کنند و این ایده را تقویت می‌کنند که دارایی‌های دیجیتال عمدتاً توسط کسانی استفاده می‌شود که به دنبال مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی هستند و در عین حال از شناسایی اجتناب می‌کنند.

واقعیت: داده ها نشان می دهد که رمزارز عمدتاً توسط افراد عادی استفاده می شود

واقعیت این است که کریپتو در درجه اول توسط مردم عادی استفاده می شود و به عنوان یک ابزار قانونی برای انواع تراکنش های روزمره وجود دارد. بایننس به تنهایی بیش از 120 میلیون کاربر ثبت شده دارد. مانند هر فناوری نوظهور (یا موجود)، مجرمان همیشه از آن برای اهداف پلید استفاده می کنند. با این حال، فعالیت‌های غیرقانونی تنها 15/0 درصد از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در سال 2021 را تشکیل می‌دهند – از 0.62 درصد در سال 2020 علیرغم رشد تصاعدی صنعت، کاهش یافته است و پولشویی 0.05 درصد بوده است.

و فقط حرف بایننس را قبول نکنید. این داده ها از تحلیل زنجیره ای، یک شرکت مستقل تجزیه و تحلیل بلاک چین. داده‌های تحلیل زنجیره‌ای اغلب توسط سازمان‌های دولتی، از جمله دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI)، آژانس مبارزه با مواد مخدر (DEA) و تحقیقات جنایی خدمات درآمد داخلی (IRS CI)، و همچنین آژانس جنایی ملی بریتانیا (NCA) استفاده می‌شود. ، برای بررسی و مبارزه با جرایم مرتبط با رمزنگاری.

در فضای سنتی فیات، سالانه نزدیک به 800 میلیارد تا 2 تریلیون دلار شسته می شود که حدود 2 تا 5 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی است – همانطور که توسط دفتر مواد مخدر و جرم سازمان ملل گزارش شده است.UNODC). آن را با کریپتو مقایسه کنید، و مقدار آن 0.03 درصد ناچیز است. مجرمان رمزنگاری را دوست ندارند زیرا این واقعیت که تراکنش‌ها به صورت عمومی و دائمی ثبت می‌شوند در واقع محققین را قادر می‌سازد. برخلاف تحقیقات مالی سنتی، ماهیت شفاف رمزارز شناسایی بازیگران بد را آسان‌تر می‌کند.

جنایتکاران شفافیت را دوست ندارند

بلاک چین ذاتا شفاف است. تمام داده های تراکنش در یک دفتر کل ثبت می شود. هر کسی در هر زمان می تواند کل پایگاه کد را بررسی کند. استفاده از رمزارز برای مقاصد شرورانه، ردپای کاغذی بسیار خوبی را برای دادستان ها باقی می گذارد تا محکومیت خود را قفل کنند.

یوروپل و مؤسسه حاکمیت بازل اعلام کرده‌اند که رمزارز برای مقابله با جرایم سازمان‌یافته کلیدی است. شما به سادگی نمی توانید بدون توجه به مقدار زیادی پول جابجا کنید. در واقع، صرافی های رمزنگاری همچنان یکی از متحدان اصلی در مبارزه با فعالیت های مجرمانه هستند. به عنوان مثال، در سال 2021، بایننس به حذف یک کمک کرد حلقه مجرمان سایبری پولشویی 500 میلیون دلاری در حملات باج افزار.

نهادهای مجری قانون همچنان پیشرو مبارزه جمعی با جرم و جنایت هستند. دستیابی به منابع، مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز، و همچنین همکاری نزدیک با شرکت های رمزنگاری، از اولویت های اصلی آژانس ها در سراسر جهان بوده است. در ایالات متحده، وزارت خزانه داری درخواست بودجه بیشتری برای ردیابی و مبارزه با جرایم رمزنگاری کرده است، و وزارت دادگستری و FBI گروه های ویژه اجرای ملی ارزهای دیجیتال را تشکیل داده اند.

علاوه بر این، گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، سازمان جهانی پولشویی و تامین مالی تروریسم، استانداردهایی را برای دارایی های مجازی منعکس کننده استانداردهای فیات صادر کرده است. اما اجرای آن عقب مانده است: از 200 کشور متعهد به استانداردهای FATF، تنها 19 کشور آن را برای دارایی های مجازی (از مارس 2023) اجرا کرده اند.

افکار نهایی

این ایده که کریپتو در درجه اول کانون فعالیت های غیرقانونی است، به شدت اغراق شده است. در واقع، اکثریت قریب به اتفاق تراکنش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری قانونی هستند و بر موارد استفاده در دنیای واقعی با پتانسیل تغییر اقتصاد جهانی متمرکز هستند. ظهور فناوری بلاک چین فرصت های جدیدی را برای نوآوری های مالی باز کرده است و ارزهای دیجیتال تنها یکی از جنبه های این چشم انداز به سرعت در حال تحول هستند.

از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) گرفته تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، کاربردهای بالقوه فناوری کریپتو و بلاک چین گسترده و متنوع است. صنعت فقط سطح آنچه ممکن است را خراش داده است. در حالی که مطمئناً خطرات و چالش‌هایی وجود دارد، مهم است که به این فناوری جدید هیجان‌انگیز با ذهنی باز و تمایل به یادگیری و سازگاری نزدیک شوید تا به طور کامل از پتانسیل آن برای تأثیر مثبت استفاده کنید. همچنین باید نرده‌های محافظ مناسب برای حذف بازیگران بد وجود داشته باشد – چیزی که هیچ اکوسیستم خدمات مالی از آن مصون نیست.

حقیقت: Crypto در درجه اول توسط افراد عادی استفاده می شود. داده های مستقل نشان می دهد که تنها 0.15 درصد از تراکنش های رمزنگاری شامل فعالیت غیرقانونی است. اگر جنایتکار هستید، بیشتر از زمانی که از پول نقد یا سیستم مالی سنتی استفاده می کنید، با استفاده از رمزارز گرفتار می شوید.

بیشتر خواندن


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.