از اکران فیلم پژمان جمشیدی تا نمایش زخم‌ کاری ۲

[ad_1] اظهارنظری درباره نظارت بر شبکه نمایش خانگی، اکران فیلمی با بازی پژمان جمشیدی، جایزه کارگردانی جشنواره لهستان برای یاسر طالبی، معرفی برگزیدگان جشنواره عروسکی تهران-مبارک، سه سریال جدید در شبکه نمایش خانگی، گزارشی از کنسرت‌ها و اجرای سمفونی حماسی «خط‌شکنان» در تالار وحدت گزیده‌ای از اخبار فرهنگی هنری هجدهم تیرماه بود. به گزارش ایسنا،

کد خبر : 372615
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۴۵
از اکران فیلم پژمان جمشیدی تا نمایش زخم‌ کاری ۲

[ad_1]

اظهارنظری درباره نظارت بر شبکه نمایش خانگی، اکران فیلمی با بازی پژمان جمشیدی، جایزه کارگردانی جشنواره لهستان برای یاسر طالبی،
معرفی برگزیدگان جشنواره عروسکی تهران-مبارک، سه سریال جدید در شبکه نمایش خانگی، گزارشی از کنسرت‌ها و اجرای سمفونی حماسی «خط‌شکنان» در تالار وحدت گزیده‌ای از اخبار فرهنگی هنری هجدهم تیرماه بود.

به گزارش ایسنا، حبیب اسماعیلی، تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره مصوبه اخیر شــورای عالــی انقلاب فرهنگی در خصوص نظارت بر شبکه نمایش خانگی، گفت که اگر تلویزیون قصد بازنگری بر تولیدات شبکه نمایش خانگی را دارد، ابتدا در مورد تولیدات خودش اقدام کند تا مخاطبان از دست‌رفته‌اش را برگرداند و اگر حواشی کمتر شود روی کیفیت ساخت می‌توان تمرکز کرد.

فراخوان سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی

مقررات شرکت در سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی (انیمیشن) تهران، طی فراخوانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

اکران فیلمی با پژمان جمشیدی

در خبر دیگری اعلام شد که فیلم سینمایی «بی‌مادر» با بازی پژمان جمشیدی به زودی اکران می‌شود. «بی‌مادر» نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی در مقام کارگردانی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد.

جایزه کارگردانی جشنواره لهستان برای یاسر طالبی

همچنین یاسر طالبی جایزه بهترین کارگردانی مستند بخش آثار کوتاه را از شصت و سومین دوره جشنواره قدیمی و معتبر کراکو لهستان از آن خود کرد.

فیلمسازی زنان چه ویژگی‌هایی دارد؟

معرفی برگزیدگان جشنواره عروسکی تهران-مبارک

در ادامه، برگزیدگان بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در مراسم پایانی این جشنواره معرفی شدند.

و این‌که کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در حاشیه این جشنواره در دیدار با هنرمندان گروه‌های نمایشی سه کشور ترکیه، پرو و مکزیک، گفت مدت‌هاست در ارتباط با سازمان اکو پیگیر این موضوع هستیم که جشنواره‌ای با حضور کشورهای همسایه که در نمایش سایه صاحب‌نام هستند، برگزار کنیم و امیدواریم تا سال آینده این اتفاق بیفتد.

هنرمندان دنبال دعوای حقوقی نبوده‌اند

چند خبر رسانه‌ای؛ از ماجرای حق پخش فوتبال‌ها در شبکه نمایش خانگی تا سه سریال جدید

بررسی‌ای هم درباره ماجرای حق پخش فوتبال‌ها در شبکه نمایش خانگی داشتیم؛ اقدامی که این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که آیا می‌شود به این فکر کرد که پلتفرمی در شبکه نمایش خانگی اولین پخش‌کننده یک مسابقه فوتبال باشد و یا حتما باید این پخش از مجرای شبکه‌ای در صداوسیما عبور کند؟

از سویی، سعید ابوطالب پس از رئالیتی شو پدرخوانده، حالا با یک مسابقه ذهنی جدید به نام «ضد» به شبکه نمایش خانگی بازگشته است که انتشار آن یک هفته دیگر آغاز می‌شود.

در ادامه اعلام شد که رامین راستاد و مهدی سلوکی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ویژه ایام رمضان اضافه شدند.

و این‌که با پایان سریال «نیوکمپ» منوچهر هادی، سه سریال جدید «بازنده»، «زخم کاری ۲» و «حیثیت گمشده» برای پخش از یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شدند.

بچه‌ها با این کتاب پیر شدند!

هجدهم تیرماه روز  روز ملی ادبیات کودک و نوجوان است و این روز از این جهت این نام را به خود گرفته که مصادف با سالروز درگذشت مهدی آذریزدی است. از این رو به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان سراغ کتاب‌ معروف این نویسنده یعنی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب  رفتیم و مروری بر آن‌ داشتیم. 

بزرگداشت حافظ در یک روز خلاصه نشود

همچنین اولین نشست شورای عالی سیاست‌گذاری ستاد بین‌المللی بزرگداشت حافظ شیرازی در این روز و در تالار آیینه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد و رییس این انجمن در این نشست گفت: تلاش ما بر این است که بزرگداشت حافظ در یک روز خلاصه نشود بلکه به یک هفته یا یک ماه تسری پیدا کند تا از رهگذر این اقدام، اندیشه این شاعر بلندآوازه ایرانی جهانی شود.

آذری هستم اما غیرت زبان فارسی را دارم

سیب‌های سبزی که ۲ سال است سالم‌ مانده‌اند!

مهدی حسینی ـ نقاش و پژوهشگر حوزه هنر ـ نیز چند اثر از خود را به نمایش درآورده است. آثار او در گالری بستان به روی دیوار رفتند و تا ۲۱ تیرماه امکان بازدید از این مجموعه فراهم است.

استادان قدیمی در حراجی ساتبیز ناکام ماندند

همچنین حراجی آثار هنری استادان قدیمی ساتبیز در لندن در حالی برگزار شد که ۳۵ درصد ار آثار بدون خریدار باقی ماند.

گنجینه موزه امام علی(ع) بیرون کشیده شد

نام‌آوران هنر آبرنگ را بشناسید

گزارشی از کنسرت‌ها و سمفونی حماسی «خط‌شکنان» در تالار وحدت

برگزاری کنسرت‌های موسیقی در روزهای باقی‌مانده تا ماه محرم، همچنان برقرار است؛ از این روز گزارشی از کنسرت‌های پیش ‌رو داشتیم. 

افزون بر این‌ها، سمفونی «خط‌شکنان» به رهبری منوچهر صهبایی، چهارشنبه شب ۲۱ تیر در تالار وحدت به اجرا درمی‌آید.

خانه‌ای که از نظرها پنهان مانده!

خانه‌ای مسکونی با معماری متفاوتش سال‌ها زیر سایه بیمارستانی در خیابان ایتالیای تهران از نظرها پنهان مانده است. این خانه که گفته می‌شود یکی از معماران بنام در دوران پهلوی اول ساخته است، نه‌ تنها در فهرست میراث ملی ایران ثبت نشده، بلکه کمتر کسی درباره آن می‌داند. در این لینک از این خانه تاریخی بخوانید. 

ویرانه‌ای حیرت‌آور

سود خارجی‌ها از جراحی بینی در ایران!

یک اشتباه رایج درباره «کودتای نقاب»

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.