از اظهارنظر سروش در مورد گلشیفته تا حجاب نیکی کریمی/ آنچه این هفته ما نوشتم و شما خواندید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد یساری، خواننده‌ای است که سال‌هاست چشم انتظار خواندن در وطن خویش است. گفت‌وگوی خانه موسیقی با او، مردی که تنها آرزویش خواندن است… در وطن، از جمله خبرهای پربازدید گروه فرهنگی خبرآنلاین در هفته گذشته بود. گفت‌وگوی خبرآنلاین با عباس رافعی، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان سینما که خودش هم

کد خبر : 323975
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
از اظهارنظر سروش در مورد گلشیفته تا حجاب نیکی کریمی/ آنچه این هفته ما نوشتم و شما خواندید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد یساری، خواننده‌ای است که سال‌هاست چشم انتظار خواندن در وطن خویش است. گفت‌وگوی خانه موسیقی با او، مردی که تنها آرزویش خواندن است… در وطن، از جمله خبرهای پربازدید گروه فرهنگی خبرآنلاین در هفته گذشته بود. گفت‌وگوی خبرآنلاین با عباس رافعی، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان سینما که خودش هم روزگاری کارمند صداوسیما بوده درخصوص اظهارات سخیف ابوالقاسم طالبی در برنامه «هفت» و واکنش نامتوازن بهروز افخمی، مجری این برنامه به اظهارات او مطلب دیگری بود که در هفته گذشته بسیار دیده شد.

اگر در هفته گذشته، پیگیر اخبار روز بوده‌اید، حتما ماجرای عبدالکریم سروش و جریان‌های معارض او را شنیده‌اید، حسین قره در یادداشت بسیار دیده‌شده «آقای سروش چطور معلم اخلاقی هستید که از داوری اردکانی تا گلشیفته فراهانی را با ناسزا می‌نوازید» نه به پیکره و شاکله آن دعوا و چندوچون طرف‌ها که به نکاتی که عبدالکریم سروش درباره گلشیفته فراهانی گفت و بعد از چند روز، تکمله‌ای بر آن نوشت، پرداخت. خبر تاسف‌انگیز قرار گرفتن شهرام عبدلی، بازیگر تلویزیون و سینما در وضعیت کمای عمیق از جمله دیگر خبرهای پرکلیک هفته گذشته خبرآنلاین بود.

نام قطعه «گنگسر شهر آمل» در هفته گذشته با نام صدف صفرزاده، معلم قائمشهری گره خورد و ویدئوی منتشرشده از دانش‌آموزان کلاس او که در حال همخوانی این قطعه بودند بارها دیده شد، سرویس فرهنگی خبرآنلاین در مطلبی با تیتر «اگر جلوی «جنتلمن» را می‌گرفتیم کار به «گنگستر شهر آمل» نمی‌رسید» به علت فراگیری این جنس از موسیقی در میان دهه نودی‌ها پرداخت. خبر توقیف روزنامه «سازندگی» نیز از جمله خبرهایی بود که از سوی کاربران خبرگزاری خبرآنلاین مورد توجه قرار گرفت، آن‌ها گفت‌وگوی اکبر منتجبی، سردبیر «سازندگی» با تیتر «آقایان از تیتر «طغیان گوشت» عصبانی شدند، روزنامه را بستند» را هم خواندند.

اخراج محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگارِ در بند، پس از ۱۳ سال کار از خبرگزاری ایرنا، دیگر مطلب پربازدید خبرآنلاین در هفته گذشته بود. سکته مغزی کوروش زارعی، دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که به گفته نصرالله قادری در اثر فشار ناشی از برگزاری جشنواره بود نیز از جمله خبرهای پرکلیک خبرآنلاین شد. پوشش نیکی کریمی در هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین با کلاهی که نخست «کشف حجاب» و سپس «حجاب زیرکانه» خوانده شد دیگر خبر پربازدید هفته گذشته بود.

۲۵۹۲۵۹

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.