از آنجایی که تغییرات آب و هوایی آتش‌سوزی‌ها را بدتر می‌کند، FEMA با درخواست‌هایی برای تغییر مواجه شد

[ad_1] رئیس آتش نشانی اسکات وستروپ که خانه خود را در آتش از دست داد، گفت که اولویت بازسازی ایستگاه آتش نشانی 5 بود که در جهنمی که بیش از 5600 سازه را نابود کرد و 22 نفر را کشت. ساخت و ساز در پایین تپه، ایستگاه را از تجربه بدترین آتش‌سوزی‌ها که تمایل به

کد خبر : 295255
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
از آنجایی که تغییرات آب و هوایی آتش‌سوزی‌ها را بدتر می‌کند، FEMA با درخواست‌هایی برای تغییر مواجه شد

[ad_1]

رئیس آتش نشانی اسکات وستروپ که خانه خود را در آتش از دست داد، گفت که اولویت بازسازی ایستگاه آتش نشانی 5 بود که در جهنمی که بیش از 5600 سازه را نابود کرد و 22 نفر را کشت.

ساخت و ساز در پایین تپه، ایستگاه را از تجربه بدترین آتش‌سوزی‌ها که تمایل به سربالایی دارند، حفظ می‌کند. اما شهردار کریس راجرز می گوید که آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) بودجه را تا حدی به دلیل قوانینی که برای محافظت از زیرساخت های آسیب دیده در طوفان از آسیب سیل طراحی شده بود رد کرد و گفت که مکان جدید پیشنهادی در منطقه سیل قرار دارد.

همانطور که تغییرات آب و هوایی غرب ایالات متحده را تغییر می دهد و هوای گرم تر و خشک تر را به همراه می آورد که آتش سوزی های جنگلی را داغ تر، بزرگ تر و کشنده تر می کند، کسانی که در مسیر آتش سوزی های احتمالی هستند می گویند سرنوشت ایستگاه آتش نشانی 5 نشان می دهد که FEMA باید فرآیندهای پیچیده تری را برای واکنش به آنها ایجاد کند.

آتش‌سوزی‌های ویرانگر در سانتا روزا و جوامع دیگر در کالیفرنیا، بازماندگان را بر آن داشت تا تغییراتی را در شیوه مدیریت آتش‌سوزی‌های جنگلی توسط آژانس اعمال کنند. در این ماه، قانونگذاران فدرال لایحه‌ای را تصویب کردند که به‌روزرسانی سیستم واکنش اضطراری را به‌عنوان منتقدان می‌گوید برای بلایای طبیعی به جز آتش‌سوزی مناسب‌تر است.

سناتور الکس پادیلا، یکی از دموکرات‌های کالیفرنیا، گفت: «تخصص FEMA در طول سال‌ها در پیش‌بینی و واکنش به طوفان‌ها، سیل‌ها و گردبادها خوب شده است. “آتش سوزی، نه چندان.”

در یک نمونه نادر از هر دو حزب، لایحه حمایت شده توسط پادیلا به اتفاق آرا در هر دو مجلس کنگره با رأی نهایی سنا در اوایل ماه جاری به تصویب رسید. انتظار می رود رئیس جمهور جو بایدن آن را امضا کند.

هدف این است که اطمینان حاصل شود که آژانس فرآیندهایی برای شناسایی نیازهای جوامع در سراسر کشور، در مناطق جمهوری خواه و دموکرات، تحت تاثیر آتش سوزی دارد. پادیلا گفت که FEMA حتی همیشه آتش‌سوزی در مناطق وحشی را به عنوان بلایای بزرگ شناسایی نمی‌کند.

FEMA در مورد این داستان اظهار نظر نمی کند، در عوض به بیانیه ای در ماه ژوئن توسط مدیر خود، دین کریسول اشاره می کند که اذعان می کند که تغییرات آب و هوایی باعث آتش سوزی های بزرگتر و مکرر شده است، و گفت: “ما به سادگی نمی توانیم از کار مورد نیاز برای کاهش خطرات آینده خودداری کنیم. “

دفتر پادیلا گفت که این آژانس در تدوین لایحه او کمک فنی ارائه کرده است.

FEMA در سال‌های اخیر در محل بوده است و به بازماندگان آتش‌سوزی‌های جنگلی مسکن و مشاوره موقت ارائه می‌دهد و با تداوم آتش‌سوزی‌ها، تجربه کسب کرده است.

کولت، مدیر بازیابی و توسعه اقتصادی شهر گفت، در پارادایس، کالیفرنیا، جایی که 19000 سازه در آتش سوزی 2018 ویران شد و 85 نفر کشته شدند، FEMA با ساکنان همکاری کرد تا درک آژانس را از نیازهای خاص آتش سوزی مانند حذف درختان خطرناک بهبود بخشد. کورتیس.

او گفت، اما رویه‌های FEMA معمولاً با در نظر گرفتن زمین‌های ناهموار کشور آتش‌سوزی توسعه نیافته‌اند.

به عنوان مثال، آژانس معمولاً به ایجاد یک پناهگاه کمک می کند، اما با توجه به مسافت های زیاد و جاده های دشوار در مناطق کوهستانی، ناگفته نماند که ورود به مناطق آتش سوزی ممکن است برای روزها یا هفته ها خطرناک باشد، یافتن آن برای FEMA دشوار بود. مکانی پس از بهشت ​​و دسترسی به آن برای مردم محلی سخت است.

کورتیس گفت: «در FEMA این حس وجود داشت که سیستم‌های آن‌ها را می‌توان برای همه بلایا استفاده کرد، اما لزوماً اینطور نیست.

لایحه Padilla به آژانس اجازه می‌دهد تا به سازمان‌های ایالتی و محلی که منابع اطفای حریق را قبل از آتش‌سوزی زودتر از الان آماده کرده‌اند، بازپرداخت کند.

همچنین باید FEMA برنامه‌ای برای تشخیص اینکه جاده‌ها و زیرساخت‌های ذوب‌شده می‌تواند بخشی از آسیب آتش‌سوزی باشد، تدوین کند و آژانس را هدایت کند تا پروتکلی برای واکنش به آتش‌سوزی در جوامع محروم ایجاد کند.

جوامع فقیر به ویژه در خطر محرومیت از بودجه برای تعمیرات آتش سوزی هستند، تا حدی به این دلیل که ارزش پایین خانه ها برآورده کردن حداقل خسارات مالی را که توسط فرمول پیچیده تعیین شده است، دشوارتر می کند. برایان شنون، مدیر عملیات اضطراری در شهرستان سیسکیو، در نزدیکی مرز اورگان، گفت که دسترسی به چنین سطوحی در مواقع آسیب ناشی از سیل یا طوفان های گسترده آسان تر است.

در ماه سپتامبر، آتش‌سوزی جنگلی به جز چند خانه، تمام خانه‌ها را در لینکلن هایتس، یک جامعه عمدتاً فقیر و تاریخی آفریقایی-آمریکایی در شهر وید در شهرستان سیسکیو، سوزاند. درخواست ها برای کمک های مالی فدرال برای کمک به بازسازی و پرداخت سایر هزینه ها برای آوارگان متوقف شده است.

شنون گفت: “ما امسال دو شهر را در آتش سوزی مک کینی از دست دادیم و سپس لینکلن هایتس را در علف از دست دادیم.” و هر دوی آنها مجموعاً به آستانه‌ای نرسیدند که آن را یک فاجعه در مقیاس مورد نیاز بدانند.»

برایان فرگوسن، سخنگوی وزارت عملیات اضطراری ایالتی، گفت که کالیفرنیا انتظار دارد درخواستش برای اعلام فاجعه بزرگ برای لینکلن هایت و سایر جوامع آسیب دیده در آتش سوزی جنگلی تابستان گذشته رد شود.

در سانتا روزا، یک شهر متوسط ​​در حدود 55 مایلی شمال سانفرانسیسکو، آتش تابز در سال 2017 در مناطق حومه‌ای مستقر شد و از شش خط بزرگراه پرش کرد و خانه‌ها را ویران کرد.

شهردار راجرز گفت که این جاده ها را ذوب کرد و درختان نیمه سوخته ای را به جا گذاشت که در صورت سقوط خطراتی را به همراه داشت – خسارتی که FEMA برای کمک به تعمیر آن راه اندازی نشده بود.

شهر سایت ایستگاه جدیدی را شناسایی و خریداری کرده است. راجرز گفت، اما بدون کمک FEMA، زمان زیادی طول کشید تا منابع بازسازی شوند. این شهر امیدوار است در سال آینده پیشرفت کند.

(گزارش توسط شارون برنشتاین؛ ویرایش توسط دونا برایسون و آلیستر بل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.