از آخرین گروه مرگ لذت ببرید

[ad_1] ایمان گودرزی؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2024-2023 برگزار شد و با بعضی تیم‌ها مهربان و با بعضی بی‌رحم بود. گروه مرگ را باید گروه F دانست که پاری‌سن‌ژرمن، بوروسیادورتموند، میلان و نیوکاسل در آن حضور دارند اما منچستریونایتد هم کار سختی در پیش دارد و باید درگروه A بایرن‌مونیخ، کپنهاگن و

کد خبر : 396565
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
از آخرین گروه مرگ لذت ببرید

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2024-2023 برگزار شد و با بعضی تیم‌ها مهربان و با بعضی بی‌رحم بود. گروه مرگ را باید گروه F دانست که پاری‌سن‌ژرمن، بوروسیادورتموند، میلان و نیوکاسل در آن حضور دارند اما منچستریونایتد هم کار سختی در پیش دارد و باید درگروه A بایرن‌مونیخ، کپنهاگن و گالاتاسرای روبه‌رو شود. کاررئال‌مادرید هم در گروه C و رقابت با قهرمان ایتالیا، اونیون برلین و براگا آسان نیست.

قرعه رویایی
پپ گواردیولا دوران نقاهت بعد از جراحی کمر را سپری می‌کند و هدیه‌ای از بهشت به او داده شد. پپ قرار است بعد از تعطیلات بازی‌های ملی به نیمکت سیتی برگردد اما خیالش از لیگ قهرمانان راحت است و می‌تواند تا بهار استراحت کند. سیتی اگر در گروه G و دیدار با لایپزیگ، یانگ بویز و ستاره سرخ یک امتیاز از دست بدهد، جای تعجب دارد. یک قرعه رؤیایی برای برنده سه گانه که آرزوهای بزرگی برای این فصل دارد.

کوتاه و ناخوشایند
هواداران منچستریونایتد خاطرات تلخی از سفر به استانبول و بازی با گالاتاسرای دارند و با توجه به رکورد بد اریک تن هاخ در خارج از خانه مربی هلندی برای صعود از این گروه باید جان بکند. بایرن‌مونیخ شانس دوم قهرمانی مسابقات به حساب می‌آید ضمن اینکه کپنهاگن فصل قبل مقابل سیتی، سویا و دورتموند در خانه شکست نخورد. بازگشت یونایتد به لیگ قهرمانان شاید کوتاه و ناخوشایند باشد.

بازی در اولدترافورد
یونایتد خیلی دوست داشت هری کین را در این تابستان بخرد و مهاجم سابق تاتنهام هم به این انتقال علاقه داشت چون در کشورش می‌ماند. اما حالا این بازیکن به تیمی رفته که یکی از شانس‌های قهرمانی است و می‌تواند در اولدترافورد هم بازی کند، یعنی بایرن مونیخ.

The best Champions League draw possible for the five Spanish sides | Marca

بخت بد پاریس
پاری‌سن‌ژرمن شاید برای اولین بار در تاریخش در فصل نقل و انتقالات عاقلانه رفتار کرد. آنها مربی بزرگی دارند با تیمی متعادل اما از بخت بد، صعود از این گروه واقعاً سخت است. هر سه تیم دیگر گروه، دورتموند، میلان و نیوکاسل مدعی صعود هستند. خوشبختانه ستاره تیم، کیلیان امباپه هنوز در پارک دوپرنس است اما رؤیای او برای قهرمانی اروپا قبل از رفتن به رئال مادرید با مانع بزرگی روبه‌رو شده است.

اتلتیکوی احیا شده
یک سال قبل اوضاع دیگو سیمئونه خیلی خراب بود و به نظر می‌رسید پایان فصل را نمی‌بیند اما او که دو قهرمانی لالیگا و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان را به همراه اتلتیکو در کارنامه دارد، به دنبال رسیدن به رؤیای فتح اروپا است. با آنتوان گریزمان احیا شده بعد از جام جهانی، اتلتیکو بهترین تیم نیم فصل دوم لالیگا بود. برای صدرنشینی در گروه E که فاینورد، لاتزیو و سلتیک در آن حاضر هستند، نباید مشکل خاصی داشته باشند.

حساب بانکی بارسلونا
بارسلونا به این قرعه خیلی نیاز داشت. بعد از دوران خوسپ ماریا بارتومئو هنوز کمر راست نکرده‌اند اگرچه زیر نظر ژاوی حداقل قهرمانی لالیگا را به دست آوردند. کاتالان در گروه H با پورتو، شاختار دونتسک و آنتورپ همگروه شده‌اند و با این گروه آسان می‌توانند به مرحله بعد و جوایز مالی یوفا برای تعادل در حساب بانکی‌شان فکر کنند.

سلطان اروپا
رئال مادرید همیشه در لیگ قهرمانان راهی پیدا می‌کند، آنها سلطان اروپا هستند اما با قرعه بهتر کار آسان‌تری داشتند. مادرید با خرید جدیدش، جود بلینگام شروع قدرتمندانه‌ای در لالیگا داشته اما کمی آسیب‌پذیر شدند بعد از آنکه شاید تا آخر فصل تیبو کورتوآ و ادر میلیتائو را در اختیار نداشته باشند ضمن اینکه وینیسیوس جونیور هم شاید بخش مهمی از مرحله گروهی را از دست بدهد. البته شانس صعودشان بالا است اما برلین تیم سرسختی است و ناپولی شاید در نبرد صدرنشینی رئال را شکست دهد.

اشتباه بزرگ
میکل آرتتا قطعاً با آسان گرفتن رقبای گروه B اشتباه نمی‌کند، اول اینکه تا اینجای فصل چندان قوی نبوده‌اند، بعد هم سویا مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا است، پی‌اس‌وی با رد شدن از روی رنجرز به این مرحله رسیده و لانس فصل قبل تنها یک امتیاز از پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه کمتر داشت.

از آخرین گروه مرگ لذت ببرید

صعود محتمل
هیچ کس انتظار نداشت اینتر فصل قبل از گروهی که بایرن‌مونیخ و بارسلونا حضور داشتند، بالا برود اما تا فینال رفتند. این بار صعودشان به یک‌هشتم‌نهایی محتمل است از گروه D که بنفیکا، ردبول سالزبورگ و رئال سوسیداد در آن هستند. اینتر خوب تقویت نشده اما این تیم قابل احترام است و نباید برای صعود سختی زیادی داشته باشند.

دلاروما!
هواداران میلان از رفتن ساندرو تونالی به نیوکاسل ناراحت شدند آنها با توجه به مبلغ پیشنهادی، بازیکن را مقصر نمی‌دانستند. او به همراه تیم جدیدش به سن‌سیرو برمی‌گردد اما شرایطش هیچ شباهتی به جان‌لوییجی دوناروما ندارد که در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد به پاریس رفت. آنها به او لقب «دلاروما» دادند و حالا در بازگشت او به ایتالیا، سن‌سیرو را برایش جهنم می‌کنند.

شیرینی خاص
ادی هاو از قرعه نیوکاسل راضی نیست، تیم او شروع ضعیفی در این فصل داشته و تحت فشار است. مالکان سعودی با پول‌های هنگفتی که خرج کرده‌اند، انتظار دارند تیم در لیگ قهرمانان کار بزرگی انجام دهد اما همگروهی با پاری‌سن‌ژرمن، دورتموند و میلان که پای ثابت مراحل حذفی هستند، یک کابوس بزرگ است هرچند بازگشت به لیگ قهرمانان بعد از دو دهه برای هواداران شیرینی خاصی دارد.

گروه مرگ
نمی شود انکار کرد بهترین اتفاق هر قرعه‌کشی صحبت درباره گروه مرگ است، اینکه چهار تیم بزرگ و مدعی در یک گروه قرار بگیرند و بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی انجام دهند. لیگ قهرمانان یعنی همین، رقابت بهترین‌ها با هم. اما دیگر این اتفاق نمی‌افتد و از فصل بعد بازی‌ها به صورت «مدل سوییسی» احمقانه برگزار می‌شود، بازی‌های بیشتر با هیجان کمتر. بنابراین از بازی‌های این فصل و به خصوص از گروه F لذت ببرید.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.