از «آخرین تولد» الناز شاکردوست تا ماجرای «آمستردام»

[ad_1] اکران «آخرین تولد» نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست، حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره‌ای در لبنان، ماجرای توقف پخش «آمستردام»، معرفی نامزدهای پایتخت کتاب ایران، سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر و هشدار درباره شرایط گردشگری و هتل‌داری از اخبار فرهنگی هنری شانزدهم مرداد بود. به گزارش ایسنا، روز دوشنبه شانزدهم مردادماه اعلام شد

کد خبر : 385248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
از «آخرین تولد» الناز شاکردوست تا ماجرای «آمستردام»

[ad_1]

اکران «آخرین تولد» نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست، حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره‌ای در لبنان، ماجرای توقف پخش «آمستردام»، معرفی نامزدهای پایتخت کتاب ایران، سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر و هشدار درباره شرایط گردشگری و هتل‌داری از اخبار فرهنگی هنری شانزدهم مرداد بود.

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه شانزدهم مردادماه اعلام شد فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی که دو سال قبل با نام «سقوط کابل» پروانه ساخت گرفته بود، پس از دو سال از ۱۸ مردادماه با سرگروهی سینما هویزه مشهد در سراسر کشور اکران عمومی می‌شود.

وقتی سینمای ایران برای تمام دنیا حیرت‌انگیز شد

«شهرک» ایرانی در راه لبنان

همچنین فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی، در نخستین حضور بین‌المللی خود به بخش رسمی مسابقه دهمین جشنواره «تریپولی» لبنان راه یافت و همزمان با این اتفاق از پوستر بین‌المللی این فیلم سینمایی با طراحی محمد موحدنیا رونمایی شد.

جشنواره مستند پرتغال برندگان خود را شناخت

علاوه بر این، جشنواره بین‌المللی مستند «مگالسو» در کشور پرتغال به کار خود پایان داد و یک جایزه هم نصیب سینماگران ایرانی شد. در بخش جایزه ویژه «دون کیشوت» مستند «خانه خاموش» به کارگردانی فرناز جورابچیان و محمدرضا جورابچیان و محصول مشترک کشورهای ایران، کانادا، فرانسه، فیلیپین و قطر جایزه بهترین فیلم بلند هیات داوران فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های فیلم را از آن خود کرد.

همچنین «سالتبرن» جدیدترین فیلم به کارگردانی «امرالد فنل»، جشنواره فیلم لندن امسال را افتتاح خواهد کرد.

افشای دلیل احتمالی مرگ بازیگر ۲۵ ساله

«باربی» و نخستین زن میلیاردر سینما

«وس اندرسون» از ونیز جایزه می‌گیرد

ماجرای توقف پخش «آمستردام» چیست؟

افزون بر این‌ها، تعویق در انتشار قسمت آخر از «آمستردام»، با گمانه‌هایی مبنی بر توقف پخش این سریال از سوی ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته‌ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت‌هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر ایجاد مانع از سوی ساترا نبوده است. همچنین خبرنگار ایسنا درباره سرنوشت انتشار قسمت دوازدهم «آمسترادم» با پلتفرم پخش‌کننده تماس گرفت که آن‌ها توضیحی درباره‌ دلایل توقف پخش این سریال ارائه ندادند.

معرفی نامزدهای پایتخت کتاب ایران

نشست خبری «شهرهای راه‌یافته به مرحله نهایی هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران» دوشنبه، ۱۶ مردادماه با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و شهرهای راه‌یافته به مرحله نهایی هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران معرفی شدند.

«بذار» را «بزار» ننویسید!

پیشوایی که نخواست شوالیه شود

سرنوشت جشنواره مد و لباس فجر چه شد؟

افزون بر این‌ها، پوستر دوازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر قرار است سه‌شنبه ـ ۱۷ مردادماه ـ با حضور وزیر ارشاد رونمایی شود؛ رویدادی باقی‌مانده از جشنواره‌های فجر ۱۴۰۱ که در نهایت به نیمه دوم امسال موکول شد. آخرین و یازدهمین دوره از این رویداد تیرماه سال ۱۴۰۱ توسط شورای فرهنگ عمومی برگزار شد که با احتساب گذشت دوره‌ای یک‌ساله، کمی از زمان برگزاری نمایشگاه مد و لباس گذشته است.

چه کسی به تار «ساکت» حکم ممنوعیت داد؟

شرایط گردشگری و هتل‌داری اصلا خوب نیست

همچنین در این روز  هتل‌داران گرد هم آمدند و رییس جامعه هتل‌داران ایران د راین نشست گفت: متاسفانه شرایط گردشگری و هتل‌داری اصلا خوب نیست و در چند سال گذشته مکرر با بحران مواجه شده و صنعت هتل‌داری به شدت آسیب دیده است.

نفرین در کتیبه‌ها

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.