ازبکستان بیش از 300000 دلار از بخش کریپتو جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین مالیات می دهد

[ad_1] در حالی که عملیات با دارایی های دیجیتال در ازبکستان مشمول مالیات نمی شود، دولت مقدار فزاینده ای از درآمد از این صنعت دریافت می کند. افزایش درآمدهای بودجه به رژیم مجوز و معرفی کارمزد برای شرکت های رمزنگاری نسبت داده شده است. صرافی کریپتو در ازبکستان بیش از 10000 دلار در ماه به

کد خبر : 315451
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ازبکستان بیش از 300000 دلار از بخش کریپتو جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین مالیات می دهد

[ad_1]

در حالی که عملیات با دارایی های دیجیتال در ازبکستان مشمول مالیات نمی شود، دولت مقدار فزاینده ای از درآمد از این صنعت دریافت می کند. افزایش درآمدهای بودجه به رژیم مجوز و معرفی کارمزد برای شرکت های رمزنگاری نسبت داده شده است.

صرافی کریپتو در ازبکستان بیش از 10000 دلار در ماه به خزانه دولت پرداخت می کند

مقام نظارتی ازبکستان که مسئول نظارت در این بخش است، طی یک کنفرانس مطبوعاتی به نقل از خبرگزاری کریپتو Forklog فاش کرد که شرکت‌های رمزنگاری دارای مجوز 3.5 میلیارد سوم ازبکستان (بیش از 310000 دلار) در طول سال 2022 به بودجه پرداخت کرده‌اند.

در این نشست، آژانس ملی پروژه های چشم انداز (NAPP)، نهادی زیرمجموعه رئیس جمهور، نتایج فعالیت های خود را اعلام کرد. مقامات گفتند که دولت توانسته است این پول را به لطف سیستم صدور مجوز اصلاح شده و اعمال هزینه برای مشاغلی که با دارایی های دیجیتال کار می کنند جمع آوری کند.

پنج پلتفرم رمزارز در حال حاضر مجاز به فعالیت قانونی در کشور هستند و مبلغ مذکور را پرداخت کرده اند. اینها صرافی تحت کنترل دولتی Uznex و چهار صرافی کوچکتر هستند – Crypto Trade NET، Crypto Market، Crypto Express و Coinpay.

از ماه اکتبر، ارائه دهندگان خدمات کریپتو در ازبکستان ملزم به پرداخت هزینه های ثابت ماهانه برای فعالیت های خود هستند. این قیمت ها بین بیش از 10000 دلار برای صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Uznex و حدود 500 دلار برای پلتفرم های تجاری کوچکتر است که به آنها “فروشگاه های رمزنگاری” نیز گفته می شود.

در عین حال، بر اساس قانون فعلی، عملیات افراد و سازمان‌های مرتبط با تراکنش‌های رمزنگاری در کشور آسیای مرکزی، حتی زمانی که توسط افراد غیر مقیم و شرکت‌های مستقر در سایر حوزه‌های قضایی انجام شود، مشمول مالیات هستند.

با این حال، دولت تاشکند قبلاً به شهروندان ازبکستان هشدار داده بود که از خدمات مبادله ای بدون مجوز خودداری کنند. در آگوست 2022، تلاش کرد دسترسی به سایت های تجارت آنلاین مستقر در خارج از کشور را محدود کند. ازبکستانی ها در نوامبر 2021 مجاز به خرید و فروش سکه در مبادلات داخلی شدند.

NAPP همچنین خاطرنشان کرد که 80٪ از هزینه های پرداخت شده توسط شرکت های رمزنگاری دارای مجوز به بودجه دولتی می رود، در حالی که 20٪ باقی مانده به حساب های خود منتقل می شود. در اواخر ژوئن 2022، این آژانس شرایط ثبت نام را برای معدنچیانی که از مالیات معاف می شوند نیز ارائه کرد. ارزهای دیجیتال، استخراج و تجارت با فرمان ریاست جمهوری دو ماه قبل تنظیم شدند.

برچسب ها در این داستان

رمزارز، شرکت‌های رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، مبدل ارزهای دیجیتال، شرکت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی، مبدل‌ها، هزینه‌ها، هزینه‌ها، مجوز، دارندگان مجوز، مجوز، تنظیم‌کننده، سوم، مالیات، مالیات، مالیات، ازبکستان، ازبکستان، ازبکستان، سوم

آیا فکر می کنید ازبکستان در آینده مالیات بر شرکت های رمزنگاری را آغاز خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.