اروپایی ها از مدیریت مالی خود بیزار هستند، اما بیت کوین این مشکل را برطرف می کند

[ad_1] به هزاره های اروپایی دست بدی خورده است، اما بیت کوین مسیر آزادی مالی را به آنها نشان خواهد داد. این یک سرمقاله نظری توسط Imo Babics، مدیر ارشد اجرایی Relai، یک برنامه سرمایه‌گذاری فقط بیت‌کوین مبتنی بر سوئیس است. اروپایی ها از قدرت خرید خود سوء استفاده نمی کنند و این به جیب

کد خبر : 323982
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
اروپایی ها از مدیریت مالی خود بیزار هستند، اما بیت کوین این مشکل را برطرف می کند

[ad_1]

به هزاره های اروپایی دست بدی خورده است، اما بیت کوین مسیر آزادی مالی را به آنها نشان خواهد داد.

این یک سرمقاله نظری توسط Imo Babics، مدیر ارشد اجرایی Relai، یک برنامه سرمایه‌گذاری فقط بیت‌کوین مبتنی بر سوئیس است.

اروپایی ها از قدرت خرید خود سوء استفاده نمی کنند و این به جیب آنها آسیب می زند. تخمین زده می شود که اگر پس انداز کنندگان پول خود را به جای نگه داشتن آن در بانک سرمایه گذاری می کردند، ثروت مالی اروپایی ها 1.2 تریلیون یورو بیشتر می شد.

بله، درست خواندید – نگهداری پول در بانک. با وجود تورم بالا، نگهداری پول نقد در حساب های بانکی برای مواقع اضطراری همچنان رایج ترین روشی است که اروپایی ها پس انداز می کنند. و تنها 17 درصد از اروپایی‌ها گزارش دادند که در سال 2021 مالک بیت‌کوین هستند. داده‌ها نشان می‌دهند که این رقم در مورد سرمایه‌گذاری در سهام مشابه است و تنها 15 درصد از آلمانی‌ها این کار را انجام می‌دهند (اعداد تازه کار در مقایسه با 55 درصد آمریکایی‌ها).

این مبارزه واقعی است

فقدان سواد مالی و شک به خود در مورد توانایی سرمایه گذاری آنها موانعی آشکار است، اما چندین دلیل دیگر وجود دارد که چرا اروپایی ها با پول خود باهوش تر عمل نمی کنند:

  • عدم اعتماد به سیستم مالی: هزاره های اروپایی در طول رکود بزرگ سال 2008 به بلوغ رسیدند. بسیاری از آنها به طور مستقیم تجربه کرده اند که والدین خود شغل، خانه یا پس انداز زندگی خود را از دست داده اند. آنها شاهد بوده اند که بانک های بزرگ، معماران این فاجعه، بدون مجازات مانده اند. این منجر به عدم اعتماد عمومی به وال استریت، بانک ها و سیستم مالی به عنوان یک کل در میان هزاره ها شد. بسیاری بر این باورند که موسسات مالی سنتی قابل اعتماد نیستند (درست است) و خود سیستم تقلب شده است.
  • بدهی: داشتن خانه نمادی از ثبات و امنیت است. با افزایش قیمت املاک و مستغلات در اروپا، داشتن یک خانه اغلب با وام مسکن 30 ساله همراه است. اجاره خودرو، کارت‌های اعتباری و بسته به کشور، وام‌های دانشجویی و همه این بدهی‌ها می‌تواند کار را برای جوانان پس‌انداز و سرمایه‌گذاری دشوار کند، زیرا آنها ابتدا بر پرداخت بدهی‌های خود تمرکز می‌کنند.
  • امنیت (ناامنی) شغلی: افراد هزاره تنها یک بازار کار چالش برانگیز را می شناسند. اکثر آنها پس از بحران مالی 2008 وارد نیروی کار شدند و با کمبود فرصت ها و رکود حقوق ها مواجه شدند. درست زمانی که اوضاع شروع به بهتر شدن کرد، شغل آنها ضربه دیگری به دلیل همه گیری کووید-19، جنگ در اوکراین و تورم بسیار بالا وارد شد. همه این موارد باعث از بین رفتن گسترده مشاغل و رکود اقتصادی جهانی شد و برنامه ریزی بلندمدت را برای آنها دشوار کرد.
  • فقدان سواد مالی: بسیاری از اروپایی ها فاقد دانش و مهارت های مالی اولیه مورد نیاز برای مدیریت هوشمندانه تر امور مالی خود هستند. من وارد این بحث نمی شوم که آیا فقدان آموزش مالی در سیستم مدارس دولتی اروپا یک اشکال است یا یک ویژگی، اما در مورد پول به ما آموزش داده نمی شود. به پدر و مادر ما در مورد پول آموزش داده نشده است و این ناآگاهی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. تنها یک چهارم از هزاره ها در یک مطالعه PwC دانش مالی کافی را نشان دادند. آنها نسبت به فرآیند سرمایه گذاری احساس ترس می کنند، که منجر به ترس فلج کننده از اشتباه کردن و از دست دادن پول می شود.
  • تفکر کوتاه مدت: ترجیح زمانی زیاد، یا ارزش دادن به زمان حال بیش از آینده و قربانی کردن منافع بلندمدت برای دستاوردهای کوتاه مدت، پدیده جدیدی نیست. به نقل از “Fight Club”، یک کلاسیک مذهبی متعلق به اواخر دهه 90: “تبلیغات ما را وادار می کند که ماشین ها و لباس ها را تعقیب کنیم، مشاغلی که از آنها متنفریم، تا بتوانیم چیزهایی را بخریم که به آنها نیاز نداریم، و چیزهایی که شما دارید، در نهایت صاحب شما می شوند. ” در دنیای عدم اطمینانی که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم، تفکر کوتاه مدت راحت تر است زیرا مزایای سرمایه گذاری در حال حاضر وجود ندارد.

بیت کوین: یک امید جدید

بسیاری از بیت کوین‌داران، از جمله من، به شما خواهند گفت که کشف بیت‌کوین و پایین رفتن از سوراخ خرگوش تأثیر قابل‌توجهی بر زندگی ما و طرز فکر ما در مورد پول و پس‌انداز داشته است. یکی از نقاط قوت بیت کوین، به نظر من، این است که ترجیحات زمانی کم را ترویج می کند و شما را تشویق می کند که از لذت آنی دست بکشید و به جای آن به آینده نگاه کنید. داشتن ترجیح زمانی کم باعث صرفه جویی می شود، منجر به فکر کردن قبل از انجام کار و در نظر گرفتن عواقب انتخاب های خود می شود. این طرز فکر برای ثبات و رشد مالی بلندمدت ضروری است و بیت کوین به دلیل ماهیت خود این رفتار را تقویت می کند.

اول از همه، عرضه محدود 21 میلیون سکه بیت کوین به این معنی است که کمبود یک ویژگی داخلی است. این کمبود از ارزش در طول زمان محافظت می کند. و این یک انگیزه قوی برای شما ایجاد می کند که سکه های خود را به جای خرج کردن، نگه دارید.

این طرز فکر می تواند در هر جنبه ای از امور مالی شما اعمال شود، زندگی شما را متحول کند و با نه گفتن به وام مسکن 30 ساله، نصف کردن کارت های اعتباری یا توقف “پس انداز” پول خود در بانک به شما کمک کند تا چرخ همستر را بشکنید. حساب.

بیت کوین چیزی فراتر از حدس و گمان است

نوسانات قیمت یک مشکل بزرگ برای مبتدیان کنجکاو بیت کوین است.

چگونه بیت کوین می تواند یک گزینه مطمئن برای پول من باشد، اگر قیمت هر بار سقوط کند؟

اما نوسانات قیمت راه دیگری است که بیت کوین ترجیحات زمانی شما را تغییر می دهد. بله، حرکات منفی کوتاه مدت قیمت می تواند قابل توجه باشد، اما در بلندمدت رشد قوی را نشان داده است. این امر بسیاری را تشویق کرده است که بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت به جای یک دارایی سوداگرانه کوتاه مدت ببینند.

من در بالا ثابت کردم که اروپایی ها دیگر به سیستم مالی اعتماد ندارند. بیت کوین داران به شما خواهند گفت که بیت کوین این مشکل را نیز برطرف می کند. این غیرمتمرکز است و مستقل از سیستم‌های بانکداری سنتی عمل می‌کند و نگهبانی پول شما را به دست خودتان بازمی‌گرداند. بیت کوین جهان را تغییر خواهد داد، اما قبل از آن، طرز فکر همه در مورد پول را تغییر خواهد داد. کمک به همه برای ایجاد ثبات مالی بلندمدت، آزادی و امنیت.

این یک پست مهمان توسط Imo Babics است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به او است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.