ارواح حیوانی به عنوان بانک های بزرگ آزاد می شوند تا اولین جمهوری را نجات دهند

پیش بینی NASDAQ 100: نزدک 100 رالی علیرغم بازگشت مجدد در بازدهی خزانه داری، زیرا جو مثبت بازار اشتها را برای دارایی های پرریسک افزایش می دهد. پس از اخباری مبنی بر اینکه غول های بانکی، از جمله جی پی مورگان و سیتی گروپ، برای نجات وام دهنده منطقه ای First Republic به نیروها پیوسته

کد خبر : 334457
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۲۴
ارواح حیوانی به عنوان بانک های بزرگ آزاد می شوند تا اولین جمهوری را نجات دهند


پیش بینی NASDAQ 100:

  • نزدک 100 رالی علیرغم بازگشت مجدد در بازدهی خزانه داری، زیرا جو مثبت بازار اشتها را برای دارایی های پرریسک افزایش می دهد.
  • پس از اخباری مبنی بر اینکه غول های بانکی، از جمله جی پی مورگان و سیتی گروپ، برای نجات وام دهنده منطقه ای First Republic به نیروها پیوسته اند، احساسات بهبود می یابد.
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی نزدک 100 می‌پردازد که در آینده نزدیک باید تماشا کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی قیمت طلا – XAU/USD کاهش می‌یابد اما تمایلات صعودی را در مورد ضرب وشتم بخش بانک حفظ می‌کند

نزدک 100 روز پنج شنبه افزایش یافت زیرا احساسات بازار پس از اینکه کردیت سوئیس از رگولاتورهای سوئیسی بهره برد و شرکت های مالی بزرگ آمریکایی برای نجات بانک First Republic که یک موسسه سپرده گذاری منطقه ای در آستانه شکست پس از فروپاشی قرار داشت به نیروهای خود پیوستند، افزایش یافت. SVB و SBNY.

در عملیات بعد از ظهر، نزدک 100 در مسیر رشد روزانه نزدیک به 3 درصد قرار گرفت، در بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته (12720) معامله شد و آمازون، آلفابت و انویدیا با وجود بازگشت شدید بازدهی خزانه داری بیش از 4 درصد افزایش یافتند. ، که شاهد افزایش بیش از 20 واحدی در ثانیه به 4.13 درصد در یک جلسه نوسان بود.

سرمایه گذاران از اخباری که گفته می شود جی پی مورگان، سیتی گروپ، بانک آمریکا، ولز فارگو، مورگان استنلی و پی ان سی برای سپرده گذاری حدود 30 میلیارد دلار در بانک فرست ریپابلیک، در تلاشی تحت رهبری دولت ایالات متحده برای حمایت از موسسات وام دهی مشکل دار در بحبوحه ریسک های سیستمی رو به رشد، با یکدیگر همکاری کرده اند. .

تحولات امروز، همراه با اقدامات اضطراری فدرال رزرو که در روز یکشنبه برای ارائه وام به وام دهندگان منطقه ای که با محدودیت نقدینگی مواجه هستند، ممکن است به طور موقت نگرانی وال استریت را در مورد سقوط بخش بانکی کاهش دهد، اما بیماری زمینه ای هنوز حل نشده است و ممکن است به زودی دوباره شعله ور شود. .

بازده ضمنی و نرخ های خزانه داری آتی فدرال رزرو در سال 2023

منبع: TradingView

با نگاهی به آینده، بازار سهام در وضعیت نامطمئنی قرار دارد. ممکن است به نظر برسد که احساسات پس از چند روز صعودی در وال استریت رو به بهبود است، اما چشم انداز گسترده تر در مواجهه با تورم چسبنده و سیاست های پولی محدودکننده فزاینده همچنان چالش برانگیز است.

پس از رویدادهای اخیر، معامله گران مسیر انقباض فدرال رزرو را همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود کاهش داده اند، اما اگر در روزهای آتی استرس های مرتبط با سیستم بانکی کاهش یابد، سیاست گذاران می توانند انتظارات بسیار بد را کاهش دهند. هفته آینده بیشتر می دانیم زمانی که FOMC تصمیم ماه مارس خود را اعلام می کند، اما این یک ریسک کلیدی است که باید در نظر داشت.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -11٪ 13% -1٪
هفتگی -3٪ -3٪ -3٪

تحلیل فنی نزدک 100

از نظر تحلیل تکنیکال، پس از شکستن مقاومت بالاتر از خط روند، نزدک 100 توانست به بهترین سطح خود در چهار هفته گذشته برسد و به ارواح حیوانی رها شده اشاره کند. با حرکت در سمت خود، شاخص فناوری به زودی می تواند به اوج های سال 2023 خود در حدود 12900 بازگردد، منطقه ای از مقاومت بحرانی که توسط اصلاح فیب 38.2 درصدی فروش نوامبر 2021/اکتبر 2022 ایجاد شده است. با قدرت بیشتر، تمرکز به 13745 تغییر می کند. در صورت برگشت نزولی، حمایت اولیه روی 12350 باقی می ماند. در زیر آن، طبقه بعدی که باید در نظر داشت با میانگین متحرک ساده 200 روزه مطابقت دارد.

نمودار فنی نزدک 100

رابط کاربری گرافیکی، نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

Nasdaq 100 Futures با استفاده از TradingView آماده شد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.