ارقام تورم چین نشان دهنده تقاضای ضعیف برای تورم ملایم تر است

[ad_1] در تقویم اقتصادی آسیا، صبح نسبتا شلوغی است. پس از گزارش CPI ایالات متحده در روز چهارشنبه، تورم دوباره در کانون توجه قرار گرفت. برخلاف فضای تورمی گسترده تر، ارقام تورم از چین نشان دهنده تقاضا و رشد ضعیف است. ارقام امروز برای کسانی که امیدوار به افزایش تقاضا برای افزایش قیمت عمده‌فروشی و

کد خبر : 357938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
ارقام تورم چین نشان دهنده تقاضای ضعیف برای تورم ملایم تر است

[ad_1]

در تقویم اقتصادی آسیا، صبح نسبتا شلوغی است. پس از گزارش CPI ایالات متحده در روز چهارشنبه، تورم دوباره در کانون توجه قرار گرفت. برخلاف فضای تورمی گسترده تر، ارقام تورم از چین نشان دهنده تقاضا و رشد ضعیف است.

ارقام امروز برای کسانی که امیدوار به افزایش تقاضا برای افزایش قیمت عمده‌فروشی و مصرف‌کننده بودند، آرامش چندانی نداشت.

در ماه آوریل، نرخ تورم سالانه از 0.7 درصد به 0.1 درصد در مقابل 0.4 درصد پیش بینی شده کاهش یافت. پس از کاهش 0.3 درصدی در ماه مارس، قیمت مصرف کننده در ماه آوریل 0.1 درصد کاهش یافت. به طور قابل توجهی، شاخص بهای تولیدکننده در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.6 درصد در مقابل 2.5 درصد در مارس کاهش یافت. اقتصاددانان کاهش 3.2 درصدی را پیش بینی کردند.

ارقام تورم عمده فروشی نشانه ضعف بیشتر تقاضا است. در حالی که آخرین ارقام برای اقتصادهای وابسته به تجارت، از جمله استرالیا و نیوزلند، یک موهبت است، اما اعداد تورم نیز پرچم‌های قرمز را افزایش می‌دهند و سیگنال‌های تقاضا و رشد قرمز چشمک می‌زنند.

اعداد تورم از چین به دنبال گزارش CPI ایالات متحده از چهارشنبه است. تورم ایالات متحده در ماه آوریل همچنان بالا بود. نرخ تورم سالانه آمریکا از 5.0 درصد به 4.9 درصد کاهش یافت.

واکنش AUD/USD به تورم چین

قبل از ارقام تورم چین، AUD/USD به پایین ترین سطح اولیه 0.67702 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح قبل از آمار 0.67959 دلار رسید.

با این حال، در پاسخ به اعداد تورم، AUD/USD به بالاترین سطح پس از آمار 0.67936 دلار رسید و به پایین ترین سطح 0.67811 سقوط کرد.

امروز صبح، AUD/USD با 0.03 درصد افزایش به 0.67810 دلار رسید.

نمودار سی دقیقه ای AUDUSD 110523

بعدی

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. ادعاهای اولیه بیکاری ایالات متحده و اعداد تورم عمده فروشی در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

به دنبال گزارش CPI ایالات متحده، کاهش نرخ تورم عمده فروشی و افزایش مطالبات بیکاری فشار بیشتری را از فدرال رزرو برداشته و از دارایی های پرخطر حمایت خواهد کرد.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که ادعاهای اولیه بیکاری از 242 هزار به 245 هزار و شاخص قیمت تولیدکننده 2.4 درصد نسبت به سال گذشته در آوریل در مقابل 2.7 درصد در مارس افزایش یابد.

با توجه به تورم و بازار کار، ما انتظار داریم که نظرات اعضای FOMC نیز تأثیر بگذارد. کریستوفر والر عضو FOMC در تقویم قرار دارد تا بعداً امروز سخنرانی کند.

فراتر از تقویم اقتصادی، بخش بانکی، سقف بدهی ایالات متحده و درآمد شرکت ها نیز نیاز به بررسی دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.