ارسال ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به همایش علمی حل نیازهای فناورانه گردشگری

[ad_1] ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از آغاز همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین با حضور مسؤولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به این رویداد علمی فرستاده شده است. افتتاحیه این رویداد ملی با حضور مدیرکل بازاریابی

کد خبر : 447841
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
ارسال ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به همایش علمی حل نیازهای فناورانه گردشگری

[ad_1]

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از آغاز همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین با حضور مسؤولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به این رویداد علمی فرستاده شده است.

افتتاحیه این رویداد ملی با حضور مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در امور فناوری‌های نوین، فرماندار شهرستان شاهرود، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان  امروز (چهارشنبه، ششم دی‌ ماه) در این مراسم، با اشاره به اینکه رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین ۶ و ۷ دی‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اولین روز همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در شهر شاهرود با حضور مسؤولان کشوری و استانی آغاز شد.

وی ادامه داد: ارائه طرح‌های فناوری، افتتاح نمایشگاه تخصصی زیست‌بوم خلاق و فناورانه و صنایع‌ دستی، برگزاری جلسات بازاریابی، سخنرانی تخصصی معرفی زیست‌بوم خلاق، کارگاه تخصصی نقش فناوری بر رشد صنعت گردشگری و رضایت گردشگران، تور گردشگری و بازدید از مجموعه بسطام از برنامه‌های روز اول این رویداد است.

کرم‌زاده گفت: این رویداد ملی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان و پارک علم و فناوری این استان در حال برگزاری است.

او با اشاره به استقبال فناوران سراسر کشور، بیان کرد: به دبیرخانه این رویداد بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور برای حل ۹ چالش فناورانه گردشگری از جمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتلداری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری‌های نوین فرستاده شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.