ارزیابی کاربران از واردات واکسن کرونا؛ از وظیفه دولتی تا کمک بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه نظرخواهی ما درباره ارزیابی کاربران از واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی منتشر شد، بسیاری از مخاطبان در این باره نظر دادند. مخاطبان در این باره اظهارنظر کردند که آیا واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی و اتاق بازرگانی تهران، کار درستی است یا نه و اگر درست

کد خبر : 46982
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
ارزیابی کاربران از واردات واکسن کرونا؛ از وظیفه دولتی تا کمک بخش خصوصی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه نظرخواهی ما درباره ارزیابی کاربران از واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی منتشر شد، بسیاری از مخاطبان در این باره نظر دادند.

مخاطبان در این باره اظهارنظر کردند که آیا واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی و اتاق بازرگانی تهران، کار درستی است یا نه و اگر درست است شرایط توزیع این واکسن وارداتی چگونه باید باشد.

یکی از مهمترین نظراتی که کاربران درباره آن به گفتگو پرداختند درباره «عملکرد خوب بخش خصوصی در واردات واکسن» است. این بخش از کاربران معتقدند واردات واکسن چون در اختیار دولت نیست و بخش خصوصی در این بخش عهده دار آن است، عملکرد بهتری از بخش دولتی را شاهد خواهیم بود. این قبیل کاربران می گویند دولتها کفایت واردات واکسن را ندارند و واردات واکسن توسط بخش خصوصی یعنی ملت از جیب خود، کالای سلامت مورد نیاز خویش را تامین کند.

این نظر، مخالفان سفت و سختی هم داشت. برخی از کاربران اعلام کردند چون در هیچ جای دنیا بخش خصوصی برای واردات واکسن پیشقدم نشده، این کار باعث ایجاد مشکلاتی از جمله رانت و فساد می شود. مخاطبی در این باره نوشته: «مشکل پولی بودن یک طرف ،من منتظرم به زودی چند پرونده تشکیل شود که چند شرکت خلق الساعه مقادیر زیادی ارز از دولت دریافت کرده اند و بجای وارد کردن واکسن ،به خرید ملک در کانادا و ترکیه و امارات پرداخته اند و نامشان میشود سلطان واکسن و ما هم هیچ …ما نگاه ..»

فرابین در این باره نوشته: «۲۵۰تا۳۰۰ درب کارخانه‌ی شرکت وارد کننده است تا بیاد برسه دست مصرف‌کننده به لطف دلال بازی حداقل بیست برابر میشه،کجای دنیا این کارو کردن؟چرا ما همیشه اصرار داریم مشکلات رو یه جور متفاوت از دنیا حل کنیم؟»

این بخش از کاربران معتقدند کار واکسیناسیون عمومی در مقابل بیماری کرونا کاری دولتی است و باید به صورت رایگان صورت گیرد.

نگاه سومی هم وجود دارد. علی یکی از کاربرانی است که می تواند نماینده این نوع نگاه تلقی شود. علی راه حل سومی را برگزیده و می گوید از هر دو روش دولتی و خصوصی برای تامین واکسن می توان استفاده کرد. او نظر داده: «کار بسیار خوبی است. واکسیناسیون رایگان دولتی+ واکسیناسیون پولی خصوصی در کنار هم سرعت واکسیناسیون رو افزایش میده.»

فرزین هم کاربر دیگری است که نظر علی را تایید کرده و به روش تلفیق واردات خصوصی و دولتی اعتقاد دارد. او نوشته: «درسته که وظیفه دولته و باید رایگان باشه … ولی اونطوری زمان از دست میره… حداقل با واردات شرکتی میشه تا حدودی جوابگو نیاز مردم شد و زمان رو از دست نداد.»

کیارش هم نوشته: کاملا موافقم هم کمکی به دولته هم افرادی که میتونن هزینه کنن با خریدش سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا میکنه.

برخی از کاربران هم پیش دویده اند که واکسن پولی کجا می فروشند؟ ما خریداریم!

47231



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.