ارزها در هاله ای از ابهام در انتظار هفته بانک های مرکزی توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط استلا کیو سیدنی (رویترز) – ارزها روز دوشنبه در بلاتکلیفی قرار داشتند، زیرا تعطیلات در بیشتر مناطق آسیا باعث کاهش معاملات شد، در حالی که معامله گران

کد خبر : 353534
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
ارزها در هاله ای از ابهام در انتظار هفته بانک های مرکزی توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط استلا کیو

سیدنی (رویترز) – ارزها روز دوشنبه در بلاتکلیفی قرار داشتند، زیرا تعطیلات در بیشتر مناطق آسیا باعث کاهش معاملات شد، در حالی که معامله گران خود را برای یک هفته مملو از جلسات بانک مرکزی آماده می کردند که آخرین دستورالعمل ها را در مورد افزایش نرخ های آتی در سراسر قاره ها ارائه می دهد.

فعالیت در بازارهای ارز به دلیل تعطیلات روز کارگر در سنگاپور، هنگ کنگ و سرزمین اصلی چین کاهش یافت. ژاپن، استرالیا و نیوزلند تنها مراکز باز در آسیا هستند.

ین ژاپن در روز دوشنبه با 0.2 درصد کاهش به 136.67 در هر دلار رسید و رکود پس از BOJ را افزایش داد. بانک مرکزی ژاپن (BOJ) روز جمعه سیاست پولی خود را حفظ کرد و ین را 1.7 درصد کاهش داد که بزرگترین افت روزانه از اوایل فوریه تاکنون است.

دلار استرالیا نیز روز دوشنبه در حالت تدافعی قرار گرفت و با 0.1 درصد کاهش به 0.6610 دلار رسید. این ارز در هفته گذشته با 1.1 درصد کاهش به 0.6573 دلار به پایین ترین سطح هفت هفته ای رسید، اما در پایین ترین سطح مارس 0.6564 دلار حمایت قوی پیدا کرد.

دلار نیوزیلند با 0.3 درصد کاهش به 0.6172 دلار رسید که بخشی از افزایش چشمگیر هفته گذشته را جبران کرد.

در روز جمعه به دلیل چشم انداز نرخ های بالاتر، ین جهش 2.3 درصدی داشت، در حالی که بانک مرکزی نیوزلند تصمیم دارد در این ماه نرخ ها را بیشتر افزایش دهد و برخی خریداران را به خود جذب کند.

کاهش غیرمنتظره فعالیت‌های تولیدی چین در ماه آوریل و اخبار آخر هفته مبنی بر رقابت بانک‌های بزرگ ایالات متحده از جمله JPMorgan Chase & Co (NYSE:) برای پیشنهاد قیمت، کاهش غیرمنتظره فعالیت‌های تولیدی چین در روز دوشنبه بود. بانک اول جمهوری (NYSE:).

در هفته پیش رو، بانک مرکزی استرالیا به طور گسترده ای انتظار می رود که توقف نرخ بهره را در روز سه شنبه تمدید کند، پیش بینی می شود فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ ها را 25 واحد پایه دیگر افزایش دهد و بانک مرکزی اروپا می تواند با افزایش نیم واحدی بیش از حد غافلگیر کند. پنجشنبه.

گلدمن ساکس (NYSE:) انتظار دارد که فدرال رزرو در ماه ژوئن پس از افزایش یک چهارم واحدی در روز چهارشنبه، یک توقف را اعلام کند.

تحلیلگران گلدمن در یادداشتی خطاب به مشتریان گفتند: «تمرکز بر اصلاح دستورالعمل‌های آینده در بیانیه آن خواهد بود.

فراتر از ماه می، ما انتظار داریم که FOMC نرخ‌ها را برای بقیه سال ثابت نگه دارد، اگرچه چندین مسیر ممکن است، که بستگی زیادی به تأثیر شدید استرس بانکی بر اقتصاد دارد.

اوراق قرضه دولتی استرالیا در روز دوشنبه با همتایان خارجی خود افزایش یافت.

بازده سه ساله تا 12 واحد پایه کاهش یافت، اما از آن زمان به بعد زیان را کاهش داده و در 3.001 درصد بود، در حالی که 10 سال گذشته با 5 واحد کاهش در 3.335 درصد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.