ارزهای دیجیتال چشمی روسیه و کوبا برای تسویه حساب در میان تحریم ها – بیت کوین نیوز

[ad_1] مشاور کرملین در هاوانا از رونمایی کرد که روسیه و کوبا هر دو با تحریم روبرو هستند، به دنبال گزینه های جایگزین برای پرداخت های فرامرزی از جمله ارزهای دیجیتال هستند. مسکو در حال توسعه مکانیزمی برای تسویه حساب های رمزنگاری برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم این کشور

کد خبر : 282055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
ارزهای دیجیتال چشمی روسیه و کوبا برای تسویه حساب در میان تحریم ها – بیت کوین نیوز

[ad_1]

مشاور کرملین در هاوانا از رونمایی کرد که روسیه و کوبا هر دو با تحریم روبرو هستند، به دنبال گزینه های جایگزین برای پرداخت های فرامرزی از جمله ارزهای دیجیتال هستند. مسکو در حال توسعه مکانیزمی برای تسویه حساب های رمزنگاری برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین است.

ارز دیجیتال و روبل برای پرداخت در تجارت بین روسیه و کوبا در نظر گرفته شده است

دولت های روسیه و کوبا در حال بررسی استفاده از روبل و ارزهای دیجیتال روسیه برای تسهیل همکاری های دوجانبه در پس زمینه تحریم های اعمال شده علیه هر دو کشور هستند. این خبر برگرفته از بیانیه بوریس تیتوف، کمیسر حقوق کارآفرینان تحت ریاست جمهوری روسیه است که از هاوانا بازدید کرده است. بازرس بازرگانی روسیه در جریان سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی هاوانا وارد پایتخت کوبا شد.

تیتوف گفت: «همه ما، کوبا و روسیه، تحت تحریم هستیم، گردش دلار، مکانیسم مالی اصلی است که در جهان برای تسویه حساب‌های متقابل وجود دارد، اما امروز مکانیسم‌هایی در سطح دولت‌های ملی برای تغییر وضعیت در حال توسعه است». خبرگزاری تاس

وی همچنین توضیح داد که در حال حاضر چندین گزینه از جمله تسویه حساب به روبل در حال بحث است. اما این مقام کرملین همچنین خاطرنشان کرد که تجارت اغلب سریع‌تر تطبیق می‌یابد و راه‌های خود را برای پرداخت‌ها پیدا می‌کند، از جمله از طریق ارزهای دیجیتال و طرح‌های تسویه خصوصی.

Feria Internacional de la Habana (FIHAV 2022) از 14 تا 18 نوامبر در مجموعه نمایشگاهی Expocuba در حومه شهر برگزار می شود و در سال 1983 برگزار شد. این رویداد با حضور نمایندگان شرکت هایی از بیش از 60 کشور جهان از جمله برزیل، ونزوئلا برگزار می شود. اسپانیا، ایتالیا، کانادا، چین، مکزیک، روسیه و فرانسه.

مقامات روسیه ماه‌هاست که در حال بررسی یک چارچوب نظارتی جامع‌تر برای دارایی‌های کریپتو بوده‌اند. انتظار می رود قانونگذاران در دومای ایالتی لایحه جدید “در مورد ارز دیجیتال” و پیش نویس قانون “در مورد استخراج در فدراسیون روسیه” را که برای پر کردن شکاف های باقی مانده پس از اجرای قانون “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” در ژانویه طراحی شده است، بررسی کنند. 2021.

در حالی که در ژانویه سال جاری، بانک مرکزی روسیه ممنوعیت کلی اکثر فعالیت‌های مرتبط با رمزارز را پیشنهاد کرد، افزایش فشار تحریم‌ها از زمان آغاز «عملیات نظامی ویژه» روسیه در اوکراین در اواخر فوریه، مقامات پولی را متقاعد کرد که از پیشنهادات مربوطه حمایت کند. قانونی کردن استفاده از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز در تسویه حساب های بین المللی.

در ماه سپتامبر، مقامات مالی روسیه طراحی مکانیزمی را برای تسهیل استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت با سایر کشورها آغاز کردند. در اوایل همان ماه، معاون وزیر دارایی، الکسی مویزف اعلام کرد که بخش او و بانک روسیه توافق کرده‌اند که روسیه «نمی‌تواند بدون پرداخت‌های رمزنگاری فرامرزی انجام دهد».

برچسب ها در این داستان

درگیری، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، کوبا، کوبا، دلار، نمایشگاه، نمایشگاه، تسویه حساب های بین المللی، محدودیت ها، روبل، روسیه، روسیه، روبل روسیه، تحریم ها، تسویه حساب، تجارت، دلار آمریکا، اوکراین، اوکراین، جنگ

آیا فکر می کنید روسیه موفق خواهد شد کوبا و سایر کشورهای تحریم شده را متقاعد کند که با روبل یا ارزهای دیجیتال معامله کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.