ارزش کل قفل شده در Defi به بالاترین حد مادام العمر نزدیک می شود، TVL اتریوم با 54 درصد تسلط – Defi Bitcoin News

[ad_1] در روز یکشنبه، 3 آوریل، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) به 231 میلیارد دلار افزایش یافته است. TVL به بالاترین سطح تاریخ (ATH) 256 میلیارد دلاری که در 2 دسامبر 2021 ثبت شده است، نزدیک می شود، زیرا تنها 10.82٪ زیر ATH TVL است. علاوه بر این، در حالی

کد خبر : 187521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
ارزش کل قفل شده در Defi به بالاترین حد مادام العمر نزدیک می شود، TVL اتریوم با 54 درصد تسلط – Defi Bitcoin News

[ad_1]

در روز یکشنبه، 3 آوریل، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) به 231 میلیارد دلار افزایش یافته است. TVL به بالاترین سطح تاریخ (ATH) 256 میلیارد دلاری که در 2 دسامبر 2021 ثبت شده است، نزدیک می شود، زیرا تنها 10.82٪ زیر ATH TVL است. علاوه بر این، در حالی که Curve Finance همچنان از نظر TVL به تسلط خود ادامه می دهد، برنامه های Defi Lido و Anchor پله های ترقی را طی کرده اند و اکنون رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.

Value Locked در Defi Rises، Lido و Anchor TVLs Move up the Lader

در حال حاضر، کل ارزش قفل شده (TVL) در روز یکشنبه تقریباً 231 میلیارد دلار است و Curve Finance با 21.3 میلیارد دلار TVL خود با 9.20٪ تسلط دارد. Curve یک برنامه defi است که از 9 شبکه مختلف بلاک چین پشتیبانی می کند و طی ماه گذشته، TVL Curve 19.14 درصد افزایش یافته است.

ارزش کل قفل شده در Defi به بالاترین حد مادام العمر نزدیک می شود، TVL اتریوم تا 54 درصد تسلط دارد

برای مدتی در سال گذشته، Makerdao دومین پروتکل بزرگ defi از نظر TVL بود، اما امروز، دیگر اینطور نیست. از 3 آوریل، برنامه defi Lido با 20.43 میلیارد دلار دومین TVL بزرگ defi است.

در واقع، سرعت افزایش TVL لیدو نشان می‌دهد که در آینده نزدیک می‌تواند از Curve Finance پیشی بگیرد. در ماه گذشته، TVL لیدو که از چهار بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند، 59.78 درصد افزایش یافته است.

سپس Anchor وجود دارد که اکنون از دو شبکه بلاک چین (Terra و Avalanche) پشتیبانی می کند و به بزرگترین برنامه وام دهی در فضا تبدیل شده است. از نظر کلی defi TVL، Anchor با 15.83 میلیارد دلار قفل شده سومین کشور بزرگ امروز است. Anchor همچنین طی 30 روز گذشته جهش قابل توجهی داشته است، زیرا TVL Anchor از آن زمان تاکنون 37.45 درصد افزایش یافته است.

طبق داده‌های defillama.com، Makerdao با حدود 15.77 میلیارد دلار ارزش قفل شده، اکنون چهارمین TVL بزرگ در دفی این آخر هفته است. پروتکل Makerdao طی ماه گذشته 4.09 درصد افزایش TVL را ثبت کرده است.

اتریوم 54 درصد تسلط دارد، 21 میلیارد دلار در پل های زنجیره ای قفل شده است، فروش هفتگی NFT 29 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

تا جایی که به بلاک چین مربوط می شود، اتریوم همچنان با 54.31 درصد یا 125.7 میلیارد دلار قفل شده، بر TVL تسلط دارد. طبق داده‌های امروز defillama.com، Terra در حال حاضر 30.45 میلیارد دلار یا 13.15 درصد از مجموع 231 میلیارد دلاری را در اختیار دارد. زنجیره هوشمند بایننس (BSC) 5.77 درصد از TVL را در آخر هفته با 13.36 میلیارد دلار ارزش قفل شده در اختیار دارد.

چهارمین TVL بزرگ در دفی متعلق به Avalanche است که دارای 10.52 میلیارد دلار قفل یا 4.54 درصد از مجموع 231 میلیارد دلار است. در نهایت، پنجمین TVL بزرگ بلاک چین در defi، Solana با 8.22 میلیارد دلار یا 3.55 درصد از کل TVL در defi است.

طبق آمار Dune Analytics، 21.84 میلیارد دلار در پل های زنجیره ای به اتریوم قفل شده است. این افزایش 6.5٪ در 30 روز گذشته در میان 45893 آدرس منحصر به فرد است. پنج شبکه برتر با بزرگترین TVL در پل های زنجیره ای متقابل به اتریوم به ترتیب عبارتند از Polygon، Avalanche، Arbitrum، Ronin و Fantom.

از نظر معیارهای فروش NFT هفت روزه، cryptoslam.io نشان می‌دهد که در این هفته با ۷۲۸ میلیون دلار فروش NFT در ۱۴ بلاک چین مختلف، ۲۹.۸۷ درصد افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

Aave، Anchor، Arbitrum، Avalanche، Binance Smart Chain، Bridges، BSC، Cross-chain Bridges، دارایی های رمزنگاری، cryptoslam.io، Curve.finance، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، برنامه های Defi، پروتکل Defi، Defi Value locked، defillama.com , Ethereum, Fantom, برنامه وام دهی, Lido, makerdao, NFT sales, Polygon, ronin, Solana, Terra

نظر شما در مورد اکشن defi هفته و TVL در defi نزدیک به بالاترین حد خود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.