ارزش قفل شده در Defi 9 روز پس از بالاترین سطح سال 2023 به زیر محدوده 50 میلیارد دلار می رسد – اخبار Defi Bitcoin

[ad_1] ارزش کل قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز (defi) پس از رسیدن به بالاترین رقم سال 2023 یعنی 53.63 میلیارد دلار در 14 آوریل به زیر محدوده 50 میلیارد دلار کاهش یافته است. و بزرگترین پروتکل defi با اندازه TVL، Lido، 8.25٪ در هفته گذشته از دست داده است. 18 مورد از پروتکل های

کد خبر : 349845
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
ارزش قفل شده در Defi 9 روز پس از بالاترین سطح سال 2023 به زیر محدوده 50 میلیارد دلار می رسد – اخبار Defi Bitcoin

[ad_1]

ارزش کل قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز (defi) پس از رسیدن به بالاترین رقم سال 2023 یعنی 53.63 میلیارد دلار در 14 آوریل به زیر محدوده 50 میلیارد دلار کاهش یافته است. و بزرگترین پروتکل defi با اندازه TVL، Lido، 8.25٪ در هفته گذشته از دست داده است.

18 مورد از پروتکل های Defi برتر که ضررهای هفتگی را ثبت کردند

بازارهای دارایی های کریپتو در هفت روز گذشته نوساناتی را تجربه کرده اند و در روز یکشنبه، 23 آوریل 2023، ارزش کل قفل شده (TVL) در defi به زیر 50 میلیارد دلار کاهش یافت و به 48.78 میلیارد دلار رسید. در حال حاضر، Lido بزرگترین پروتکل defi توسط TVL است، با 11.64 میلیارد دلار TVL، که نشان دهنده 23.85٪ از کل ارزش قفل شده در defi امروز است. با وجود کاهش 8.25 درصدی TVL خود در این هفته، آمار 30 روزه نشان می دهد که TVL لیدو 9.92 درصد افزایش یافته است.

ارزش قفل شده در Defi 9 روز پس از بالاترین سطح 2023 به زیر 50 میلیارد دلار می رسد
آمار 23 آوریل 2023 defillama.com.

طبق آمار defillama.com، تنها دو پروتکل از 20 پروتکل defi شاهد افزایش TVL در این هفته بودند که برنامه‌های Juststables و Venus پیشتاز این بسته بودند. Aura بیشترین ضرر TVL را با 18.29٪ و Aave 14.09٪ در هفت روز گذشته ثبت کرد. از 48.78 میلیارد دلاری که امروز در defi قفل شده است، بیش از 58٪ از این ارزش در زنجیره اتریوم است که 28.68 میلیارد دلار در 752 پروتکل defi مبتنی بر ETH توزیع شده است. پس از اتریوم ترون (5.29 میلیارد دلار)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) (4.67 میلیارد دلار)، Arbitrum (2.18 میلیارد دلار) و Polygon (1.05 میلیارد دلار) قرار دارند.

اگرچه ارزش کل Defi در این آخر هفته کاهش یافته است، برترین اقتصاد رمز قرارداد هوشمند با 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 369 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، 9 مورد از ده توکن قرارداد هوشمند برتر هفتگی کاهش ارزش خود را در برابر دلار آمریکا تجربه کرده اند. از سوی دیگر، ترون در هفته گذشته 1.1 درصد افزایش داشته است. از 369 میلیارد دلار ارزش، ارزش بازار اتریوم 225.99 میلیارد دلار است، ارزش BNB نشان دهنده 52.23 میلیارد دلار و کاردانو 13.74 میلیارد دلار است.

پروتکل های مالی غیرمتمرکز که در هفت روز گذشته افزایش چشمگیری داشته اند عبارتند از Shade Protocol، Toreus، Spoon Exchange، Flux Protocol و Dove Swap. بزرگترین بازندگان این هفته شامل Atlas Aggregator، Multialt، Sohei، Arbiten و Bodh Finance هستند. پروتکل های Defi که طی ماه گذشته افزایش یافته اند شامل Lodestar Finance، Bonsai Strike و Algomint هستند. برخی از پروتکل‌های defi مانند Bourbon DAO، Soluna و Angel Protocol در 30 روز گذشته تلفات قابل‌توجهی TVL را تجربه کردند.

به نظر شما با توجه به نوسانات اخیر و ضررهای TVL، آینده چه چیزی برای بازار defi در انتظار است؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.