ارزش قفل شده در Defi پس از افت موقت 8 میلیارد دلار در اواسط ماه مارس، 50 میلیارد دلار است – Defi Bitcoin News

[ad_1] مجموع ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) در هفته اول آوریل حدود 50 میلیارد دلار است، تقریباً مشابه در 1 مارس. ارزش قفل شده در 12 مارس به 42 میلیارد دلار کاهش یافت، اما از آن زمان به عنوان پروتکل هایی مانند پروتکل بازگشته است. Lido Finance، Aave و Justlend سود

کد خبر : 341696
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
ارزش قفل شده در Defi پس از افت موقت 8 میلیارد دلار در اواسط ماه مارس، 50 میلیارد دلار است – Defi Bitcoin News

[ad_1]

مجموع ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) در هفته اول آوریل حدود 50 میلیارد دلار است، تقریباً مشابه در 1 مارس. ارزش قفل شده در 12 مارس به 42 میلیارد دلار کاهش یافت، اما از آن زمان به عنوان پروتکل هایی مانند پروتکل بازگشته است. Lido Finance، Aave و Justlend سود ماهانه دو رقمی ثبت کردند.

پس از سقوط 12 مارس، ارزش قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز به 50 میلیارد دلار بازگشت.

طبق آمار، ارزش قفل شده در defi در 2 آوریل 2023، 50.22 میلیارد دلار است که 0.91٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. پروتکل Lido Finance تا روز یکشنبه حدود 10.94 میلیارد دلار TVL دارد. Lido با 21.77 درصد بر TVL 50 میلیارد دلاری تسلط دارد و ارزش قفل شده در پروتکل شاهد افزایش 19.75 درصدی در ماه مارس بود.

TVL Makerdao با 7.7 میلیارد دلار کمتر از Lido است زیرا در ماه گذشته 9.66 درصد افزایش یافت. TVL شرکت Aave با 16.94 درصد افزایش به 5.55 میلیارد دلار فعلی رسید. پروتکل هایی که به دنبال Lido، Makerdao و Aave در اندازه TVL هستند شامل Curve، Uniswap، Convex Finance، JustLend، PancakeSwap، Coinbase Staked Ethereum و Instadapp هستند.

در حالی که ماه گذشته Lido بیش از 19 درصد جهش کرد، Coinbase Staked Ethereum 22.29 درصد افزایش یافت و Rocketpool، دیگر پروتکل استیکینگ مایع اتریوم (ETH) شاهد افزایش TVL خود 18.47 درصد بود. سایر افزایش‌های قابل‌توجه از نظر TVL در پروتکل‌های defi عبارتند از Liquity با 27.12% افزایش در 30 روز گذشته و Bwatch که 25.78% افزایش یافت.

از 50 میلیارد دلار TVL امروز، 58.6 درصد از ارزش قفل شده در اتریوم قرار دارد. 10.69٪ در Tron، 10.15٪ در زنجیره هوشمند Binance (BSC) و 4.4٪ در Arbitrum نگهداری می شود. TVL اتریوم 29.39 میلیارد دلار است و ترون در حال حاضر 5.36 میلیارد دلار است.

TVLهای اتریوم و BSC در ماه مارس کاهش یافتند، اما ترون 2.8 درصد افزایش یافت و TVL آربیتروم 13.93 درصد افزایش یافت. افزایش دهنده های قابل توجه در ماه مارس عبارتند از Mixin (+16.32%)، Defichain (+14.84%) و Kava (+18.52%).

TVL Optimism در ماه مارس 9.68 درصد کاهش یافت و Fantom نیز 8.87 درصد کاهش یافت. Polygon و Avalanche نیز شاهد کاهش TVL در 30 روز گذشته بودند. اتریوم با 720 پروتکل defi بیشترین تعداد پروتکل را دارد، در حالی که Tron فقط 17 پروتکل دارد. BSC در مجموع 568 پروتکل ثبت شده و Polygon دارای 399 پروتکل defi است.

آمار Defillama نشان می دهد که صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (dexs) دارای حجم تجمعی 4.54 تریلیون دلار بوده اند. BSC 1.46 تریلیون دلار و Avalanche تا به امروز 215.22 میلیارد دلار به ثبت رسانده است. حجم Dex به صورت زنجیره ای تقریباً به اندازه مه 2022 است.

برچسب ها در این داستان

Aave، Arbitrum، Avalanche، Binance Smart Chain، Bwatch، Coinbase Staked Ethereum، فاینانس محدب، Curve، صرافی های غیرمتمرکز، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، DeFiChain، DEX، Ethereum Based، Fantom، Instadapp، Justlend، Kava، Lido Finance، , Mixin, Optimism, Pancakeswap, Polygon, Rocketpool, ارزش کل قفل شده, Tron, TVL, unswap

به نظر شما آینده برای ارزش قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز چه خواهد بود؟ آیا شاهد ادامه رشد خواهیم بود یا ممکن است در آینده نزدیک کاهش دیگری رخ دهد؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.