ارزش قفل شده در Defi در 5 روز 7 درصد جهش کرد – پل هارمونی Horizon به قیمت 100 میلیون دلار سیفون شد – Defi Bitcoin News

[ad_1] در حالی که قیمت کریپتو در چند روز گذشته بهبود یافته است، ارزش کل قفل شده (TVL) در کل اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (defi) نیز بهبود یافته است. TVL در defi از 20 ژوئن 7.19 درصد افزایش داشته است و پروتکل defi TVL Makerdao با 10.37 درصد تسلط بر این آخر هفته است. Defi TVL

کد خبر : 221216
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 0:30
ارزش قفل شده در Defi در 5 روز 7 درصد جهش کرد – پل هارمونی Horizon به قیمت 100 میلیون دلار سیفون شد – Defi Bitcoin News

[ad_1]

در حالی که قیمت کریپتو در چند روز گذشته بهبود یافته است، ارزش کل قفل شده (TVL) در کل اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (defi) نیز بهبود یافته است. TVL در defi از 20 ژوئن 7.19 درصد افزایش داشته است و پروتکل defi TVL Makerdao با 10.37 درصد تسلط بر این آخر هفته است.

Defi TVL بهبود می یابد، پل متقابل زنجیره ای TVL می لغزد، 100 میلیون دلار از پل هارمونی به سرقت رفته است.

مالی غیرمتمرکز از حمام خون کریپتوهای اخیر پس از سقوط بلاک چین Terra، جدیدترین افزایش نرخ فدرال رزرو، و مسائل مالی ادعایی پیرامون سلسیوس و سه پیکان سرمایه (3AC) ضربه خورده است. در 17 ژوئن، Bitcoin.com News گزارش داد که بازار نزولی تأثیر منفی بر روی defi دارد و سه روز بعد، TVL در defi به 71.98 میلیارد دلار کاهش یافت.

از آن زمان، با افزایش TVL از 71.98 میلیارد دلار به 77.16 میلیارد دلار امروز، 7.19 درصد افزایش داشته است. پروتکل Makerdao دارای بزرگترین TVL در بین تمام پروژه های defi است و با 10.37٪ در این آخر هفته با 8 میلیارد دلار TVL تسلط دارد.

ارزش قفل شده در Defi در 5 روز 7 درصد افزایش یافت - پل هارمونی Horizon به قیمت 100 میلیون دلار سیفون شد

TVL Makerdao طی هفت روز گذشته 6.89 درصد افزایش یافته است. دومین پروتکل بزرگ defi از نظر اندازه TVL، Aave با 6.59 میلیارد دلار است و Aave در طول هفته 27.13 درصد افزایش داشته است. تا جایی که به توزیع بلاک چین TVL مربوط می شود، اتریوم با 49 میلیارد دلار TVL 63.98 درصد را در اختیار دارد.

زنجیره هوشمند بایننس (BSC) دومین زنجیره بزرگ TVL با 7.85٪ یا 6.01 میلیارد دلار قفل شده است. پس از اینکه ارزش بازار برترین توکن های قرارداد هوشمند در هفته گذشته به 245 میلیارد دلار رسید، ارزش بازار به 280 میلیارد دلار افزایش یافته است که 1.4 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

اتریوم (ETH) در برابر دلار آمریکا 12.7 درصد افزایش یافت و BSC در هفته گذشته 10.5 درصد افزایش یافت. سولانا (SOL) 37.1 درصد، بهمن (AVAX) افزایش 32.2 درصدی را ثبت کرد، و چند ضلعی (MATIC) بیش از 50 درصد در دوره هفت روزه افزایش یافت.

بزرگترین برندگان در فهرست برترین توکن قراردادهای هوشمند در طول هفته گذشته به ترتیب رونین (RON)، zilliqa (ZIL) و polygon (MATIC) بودند. علیرغم اینکه توکن‌های قرارداد هوشمند در این هفته پیشرفت‌هایی داشتند و TVL در حال بهبود است، TVL در بخش پل زنجیره‌ای متقابل طی 30 روز گذشته 60.4 درصد کاهش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، پل زنجیره ای متقاطع TVL در 16 پروتکل مختلف ارزشی معادل 11.77 میلیارد دلار دارد. Polygon بزرگترین پل زنجیره ای TVL را با 3.6 میلیارد دلار در 25 ژوئن قفل کرد.

در همین حال، اکوسیستم defi در هفت روز گذشته چندین سکسکه را به خود دیده است زیرا Convex Finance است. درخواست از کاربران برای بررسی تأییدیه‌ها در حالی که «یک مشکل بالقوه جلویی» را ارزیابی می‌کند. علاوه بر این، پل زنجیره ای هارمونی 100 میلیون دلار از دست داد در سرقتی که در 23 ژوئن رخ داد.

“توجه داشته باشید که این بر افراد بی اعتماد تأثیر نمی گذارد [bitcoin] پل؛ وجوه و دارایی‌های ذخیره شده آن در انبارهای غیرمتمرکز در حال حاضر امن هستند.» تیم هارمونی در مورد این وضعیت نوشت. ما همچنین به صرافی‌ها اطلاع داده‌ایم و پل Horizon را متوقف کرده‌ایم تا از تراکنش‌های بیشتر جلوگیری کنیم. در حالی که تحقیقات ادامه دارد، تیم تماماً در حال انجام است.»

برچسب ها در این داستان

سود 7 روزه، ضرر 7 روزه، آدا، بهمن، کاردانو، چین لینک، دارایی های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، دیفای، قرارداد هوشمند defi، TVLs Defi، defillama.com، Dune Analytics، اتریوم، لینک، زیان، ارزش بازار، ماهانه، پولکادوت، سکه های قرارداد هوشمند، سود توکن قرارداد هوشمند، توکن های قرارداد هوشمند، سولانا، ترون، TVL، ارزش قفل شده، ارزش ها، هفتگی

در مورد ارزش قفل شده در بهبود defi و افزایش توکن های قرارداد هوشمند در هفته گذشته چه فکر می کنید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.