ارزش سهام آسیایی افزایش یافت، رالی دلار نفس می کشد

[ad_1] گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.25 درصد بالاتر بود، اما قرار بود ماه را با حدود 6 درصد کاهش به پایان برساند. نیکی ژاپن 0.44 درصد رشد کرد در حالی که شاخص S&P/ASX 200 استرالیا 0.51 درصد رشد کرد. سهام چین 0.4 درصد افزایش یافت در حالی که شاخص هانگ

کد خبر : 326500
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
ارزش سهام آسیایی افزایش یافت، رالی دلار نفس می کشد

[ad_1]

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.25 درصد بالاتر بود، اما قرار بود ماه را با حدود 6 درصد کاهش به پایان برساند. نیکی ژاپن 0.44 درصد رشد کرد در حالی که شاخص S&P/ASX 200 استرالیا 0.51 درصد رشد کرد.

سهام چین 0.4 درصد افزایش یافت در حالی که شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ 1 درصد بالاتر بود، اما در مسیر پایان دادن به زنجیره پیروزی سه ماهه خود بود، زیرا رالی بازگشایی چین شکست خورد.

اقتصاددانان ING می‌گویند: «به نظر نمی‌رسد که داستان بازگشایی در حال حاضر رونق زیادی ایجاد کند.

سهام چین نیز به دلیل افزایش تنش های ژئوپلیتیکی تحت تاثیر قرار گرفته است و روابط ایالات متحده و چین در خط مقدم ذهن سرمایه گذاران، ابهام غالب است.

اندرسون آلوز، تحلیلگر بازار ActivTrades، گفت که جریان های پایان ماه احتمالاً منجر به اقدامات کوتاه مدت قیمت می شود زیرا معامله گران مجدداً پرتفوی ها و قرار گرفتن در معرض بازار را متعادل می کنند.

آلوز گفت: «سرمایه‌گذاران احتمالاً هرگونه تشدید جنگ روسیه و اوکراین را زیر نظر دارند.

هر اقدام ملموسی از سوی چین در حمایت از روسیه می‌تواند به‌عنوان دلیلی قوی برای تمسخر و کاهش نفوذ آسیایی تلقی شود.»

یک شبه، در حالی که سرمایه‌گذاران پس از زیان‌های شدید هفته گذشته درگیر شکار معاملاتی بودند، سهام ایالات متحده افزایش اندکی داشتند، زیرا نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره در آینده برای مهار نرخ تورم سرسختانه بالا ادامه داشت. [.N]

داده‌های روز دوشنبه نشان داد که سفارشات کالاهای سرمایه‌ای اصلی ایالات متحده در ژانویه تسریع شد و پیش‌بینی‌ها را شکست داد، در حالی که قراردادهای خرید خانه‌هایی که قبلا متعلق به ایالات متحده بودند بیشترین افزایش را در بیش از 2-1/2 سال در ژانویه داشته است.

داده‌های روز دوشنبه پس از آن منتشر می‌شوند که گزارش مخارج مصرف شخصی بیش از حد انتظار در روز جمعه، انتظارات فدرال رزرو آمریکا را برای ماندن در مسیر جنگ طلبانه خود برای مدت طولانی‌تری تقویت کرد.

معاملات آتی فدرال رزرو در حال حاضر منعکس کننده نرخ های اوج در حدود 5.4٪ است، که به معنای حداقل سه افزایش دیگر از باند فعلی 4.50٪ به 4.75٪ و احتمال 50 واحد پایه در مارس است.

بارکلیز و ناتوست روز دوشنبه گفتند که معتقدند فدرال رزرو می تواند نرخ بهره را تا نیم درصد در ماه مارس افزایش دهد، که بسیار بالاتر از یک چهارمی که بازارها قیمت گذاری کرده اند.

در بازار ارز، استرلینگ آخرین بار با قیمت 1.206 دلار معامله شد که در روز 0.02 درصد کاهش داشت و پس از انعقاد قرارداد تجاری جدید بریتانیا با اتحادیه اروپا که چشم انداز اقتصاد بریتانیا پس از برگزیت را روشن کرد، یک شبه 1 درصد جهش کرد.

یورو پس از افزایش 0.6 درصدی در روز دوشنبه با 0.07 درصد کاهش به 1.06 دلار رسید.

شاخص دلار که واحد پول آمریکا را در برابر شش همتای دیگر اندازه گیری می کند، 0.048 درصد افزایش یافت و قرار بود یک رگه زیان چهار ماهه را پشت سر بگذارد.

نفت خام آمریکا 0.13 درصد افزایش یافت و به 75.78 دلار در هر بشکه رسید و برنت به 82.29 دلار رسید که 0.19 درصد در روز کاهش یافت.

(گزارش توسط انکور بانرجی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.