ارزش دلار در برابر ین به دلیل تقسیم سیاست نزدیک به بالاترین حد در 7 ماه گذشته است. پایین ترین رکورد سلطنت سوئد توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 15 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر توسط ساموئل ایندیک و کوین باکلند لندن (رویترز) – پس از اینکه بانک‌های مرکزی مربوطه برنامه‌های سیاستی متفاوت خود را تأیید کردند، دلار آمریکا در برابر ین ژاپن به بالاترین

کد خبر : 368159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
ارزش دلار در برابر ین به دلیل تقسیم سیاست نزدیک به بالاترین حد در 7 ماه گذشته است.  پایین ترین رکورد سلطنت سوئد توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. اسکناس‌های ین ژاپن و دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می‌شوند که در 15 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

توسط ساموئل ایندیک و کوین باکلند

لندن (رویترز) – پس از اینکه بانک‌های مرکزی مربوطه برنامه‌های سیاستی متفاوت خود را تأیید کردند، دلار آمریکا در برابر ین ژاپن به بالاترین حد بیش از هفت ماه اخیر رسید، در حالی که پس از افزایش متوسط ​​نرخ بهره توسط Riksbank، ولیعهد سوئد به پایین‌ترین حد خود رسید.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو – که روز چهارشنبه در پنلی با کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن صحبت می کرد، خاطرنشان کرد که احتمال افزایش نرخ بهره در سال جاری وجود دارد و احتمال افزایش نرخ در ماه جولای را رد نکرد.

در مقابل، اوئدا تکرار کرد که برای دستیابی به تورم 2 درصدی که با رشد کافی دستمزد همراه است، “هنوز فاصله ای باقی مانده است”، شرایطی که BOJ برای در نظر گرفتن خروج از محرک فوق العاده آسان تعیین کرده است.

افزایش 11.6 درصدی دلار از اواخر ماه مارس به 144.71 ین برای اولین بار از 10 نوامبر، هشدارهای شفاهی مقامات دولت ژاپن را در پی داشته است که این حرکت ممکن است خیلی سریع بوده باشد.

وزارت دارایی و BOJ در پاییز گذشته در بازار ارز مداخله کردند، زمانی که دلار بیش از 145 ین تقویت شد.

دلار آخرین بار با 0.2 درصد کاهش به 144.22 رسید.

کریس ترنر، رئیس بازارهای جهانی ING گفت: «کتاب بازی مداخله کلامی با مداخله به زودی مطابقت دارد و اگر به بالای 145 برسد، می‌توانیم به راحتی دوباره شاهد مداخله آنها باشیم».

سال گذشته آنها با کاهش نرخ‌های آمریکا، تورم و دلار نجات یافتند، اما این بار این خطر وجود دارد که در صورت ثابت ماندن تورم، در کمپین طولانی‌تری غرق شوند.

ارز – که ارز را در برابر شش همتای اصلی از جمله ین اندازه گیری می کند – در 102.92 ثابت بود.

پس از اینکه بانک مرکزی نرخ بهره خود را افزایش داد و سرعت فروش اوراق قرضه یا انقباض کمی (QT) را افزایش داد، تاج سوئد به پایین ترین سطح خود یعنی 11.829 در هر یورو رسید. آخرین قیمت در 11.788 در هر یورو بود که 0.2٪ کاهش داشت.

ترنر از ING گفت: “آنها ابراز اطمینان می کنند که نرخ سریع QT تاج قوی تری را ارائه می دهد و من فکر می کنم که این کمی ثابت نشده است.”

یکی از استدلال‌های ارائه مجدد اوراق قرضه دولتی به بازار آزاد این است که آنها می‌توانند نقدینگی را بهبود بخشند و بازده اوراق قرضه بالاتری را ارائه دهند، اما تاج و تخت واقعاً هنوز این کار را انجام نداده است.

پس از آمارهای تورم مختلط از ایالت های آلمان و اسپانیا پیش از رقم فردای منطقه یورو، یورو با 0.1 درصد افزایش به 1.0921 دلار رسید.

قیمت‌های مصرف‌کننده در نوردراین وستفالن، پرجمعیت‌ترین ایالت آلمان، 6.2 درصد به صورت سالانه در ماه ژوئن افزایش یافت که نسبت به 5.7 درصد در ماه مه، و الگوی مشابهی در سایر ایالت‌ها مشاهده شد.

در همین حال، تورم 12 ماهه اسپانیا به 1.9 درصد کاهش یافت، که پایین‌ترین رقم از مارس 2021 است، اما بالاتر از 1.7 درصدی است که اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز انتظار داشتند.

با وجود اینکه بانک خلق چین نرخ رسمی بالاتر از حد انتظار را تعیین کرد، در آخرین سیگنال ناراحتی در سرعت کاهش اخیر، به سمت پایین ترین سطح هفت ماهه تضعیف شد.

دلار در بازار فراساحلی با 0.1 درصد افزایش به 7.2492 یوان رسید و به پایین ترین سطح 7-1/2 ماه گذشته یعنی 7.2694 نزدیک شد.

PBOC نرخ میانی را روی 7.2208 تعیین کرد، چیزی که تحلیلگران سیتی آن را “قوی ترین نشانه ناراحتی رسمی در سرعت کاهش ارزش یوان” نامیدند، اگرچه می افزایند که آنها “تردید دارند که این امر مانع افزایش بیشتر شود، زیرا ثابت شده است که در طول این مدت ناکارآمد است. زمان در گذشته.”

در جاهای دیگر، دلار استرالیا پس از قوی‌تر از انتظارات خرده‌فروشی، با 0.4 درصد افزایش به 0.6632 دلار رسید.

روبل روسیه از 87 در برابر دلار تضعیف شد و به پایین‌ترین حد در 15 ماه گذشته رسید که به دلیل نگرانی‌های مربوط به ریسک سیاسی داخلی پس از شورش‌های ناقص در آخر هفته متوقف شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.