ارزش دلار در برابر حقوق و دستمزد بالاتر می رود

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: دلار آمریکا و اسکناس های ین ژاپن در این تصویر عکس 2 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر نوشته کوین باکلند توکیو (رویترز) – دلار در روز جمعه در مقایسه با همتایان اصلی خود افزایش یافت و همچنین روند صعودی خود را در برابر ین از سر گرفت، پیش

کد خبر : 186284
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
ارزش دلار در برابر حقوق و دستمزد بالاتر می رود

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: دلار آمریکا و اسکناس های ین ژاپن در این تصویر عکس 2 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر

نوشته کوین باکلند

توکیو (رویترز) – دلار در روز جمعه در مقایسه با همتایان اصلی خود افزایش یافت و همچنین روند صعودی خود را در برابر ین از سر گرفت، پیش از گزارش مشاغل کلیدی در ایالات متحده که می تواند به فدرال رزرو کمک کند تصمیم بگیرد که آیا دستور افزایش نرخ بهره را تا سقف 50 درجه بدهد. -امتیاز در ماه آینده

پول ایالات متحده نیز به دلیل موقعیت خود به عنوان یک پناهگاه امن برجسته، با شکست مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین، مورد حمایت قرار گرفت، اگرچه قرار است این مذاکرات اواخر روز جمعه از سر گرفته شود.

ارزش دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر شش دلار از جمله یورو و ین اندازه گیری می کند، با 0.15 درصد افزایش به 98.465 رسید که در روز پنجشنبه 0.50 درصد افزایش یافت.

در اواسط هفته، در بحبوحه تثبیت یک ماهه که پس از یک صعود نفسگیر به بالاترین سطح بیش از 9 ماهه در 99.415 به دنبال داشت، به پایین ترین سطح چهار هفته ای 97.681 سقوط کرد.

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) سیاست بعدی را در 5 می تصمیم خواهد گرفت، با ابزار FedWatch گروه CME (NASDAQ:) که 71 درصد احتمال افزایش نیم واحدی نرخ را نشان می دهد، تا پس از افزایش یک چهارم واحدی در 16 مارس، زمانی که در آن زمان افزایش یابد. فدرال رزرو چرخه انقباض خود را آغاز کرد.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که گزارش روز جمعه وزارت کار نشان می‌دهد که نزدیک به نیم میلیون شغل در ایالات متحده در ماه گذشته اضافه شده است، با کاهش نرخ بیکاری در حالی که رشد دستمزدها شتاب می‌گیرد.

استراتژیست‌های Westpac نوشتند: شاخص دلار اخیراً ضعیف شده است، اما نشان داد که یک شبه ستون فقرات (و) پتانسیل صعودی در بحبوحه موج‌های مداوم Fedspeak به شدت جنگ‌طلب و نمایه‌ای تهاجمی که شامل تقریباً 100 واحد در ثانیه افزایش در دو جلسه بعدی FOMC می‌شود، باقی می‌ماند. در یادداشت مشتری

آنها پیش‌بینی کردند که در هفته‌های آینده، شاخص دلار به بالای 100 برسد.

دومین نشست از دو نشست FOMC در تاریخ 14 تا 15 ژوئن برگزار می شود.

دلار با 0.75 درصد افزایش به 122.585 ین رسید که اولین افزایش آن در چهار روز گذشته بود زیرا این جفت ارز در بلندمدت بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال کرد.

اظهارات وزیر دارایی ژاپن مبنی بر اینکه بانک ژاپن نرخ ارز خارجی را هدف قرار نمی دهد، خرس ین را نیز تشویق کرد.

جفت دلار-ین در این هفته 0.40 درصد افزایش یافت و افزایش سه هفته ای 6.5 درصدی را افزایش داد.

استراتژیست‌های RBC Capital Markets در یادداشتی نوشتند: «موضوع افزایش نرخ‌ها همچنان قانع‌کننده است، زیرا افزایش نرخ‌های فدرال رزرو انقلابی در محاسبات پوشش ریسک برای سرمایه‌گذاران مبتنی بر ین خواهد بود و حساسیت به هزینه‌های پوشش ریسک در حال افزایش است.

آنها نوشتند: «احتمالاً اندکی از این جریان هنوز اتفاق افتاده است و رشد ماه مارس عمدتاً توسط سرمایه‌گذاران خارج از ژاپن انجام شده است که فروش داخلی ین را پیش‌بینی می‌کنند. “اگر موقعیت یابی پاک شود، ما به خرید نزولی در USD/JPY برمی گردیم.”

یورو به دنبال عقب نشینی شدید در جلسه قبل از بالاترین سطح یک ماهه 1.11850 دلاری که خوش بینی اوکراین را کم رنگ کرد، به 1.10655 دلار رسید. با این حال، در مسیر پیشرفت هفتگی 0.77 درصد قرار دارد.

پوند با 0.10 درصد کاهش به 1.31300 دلار رسید و ضرر هفته خود را به 0.39 درصد رساند.

دلار استرالیا حساس به ریسک و وابسته به کالا با 0.14 درصد کاهش به 0.74735 دلار رسید که این هفته پس از شروع دوره با رسیدن به قله 0.7540 دلاری، 0.52 درصد کاهش یافت.

بیت کوین 1.75 درصد کاهش یافت و به 44722.18 دلار رسید و این هفته پس از رسیدن به 48234.00 دلار در روز دوشنبه برای اولین بار از ابتدای سال جاری، 4.57 درصد کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.