ارزش دلار در آستانه نشست فدرال رزرو توسط Investing.com افزایش یافت و پایین آمد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت، اما در آستانه شروع آخرین جلسه تنظیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو، تلاش کرده است تا از پایین‌ترین سطح پنج هفته اخیر خود بالا برود. در ساعت 04:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 336317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ارزش دلار در آستانه نشست فدرال رزرو توسط Investing.com افزایش یافت و پایین آمد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت، اما در آستانه شروع آخرین جلسه تنظیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو، تلاش کرده است تا از پایین‌ترین سطح پنج هفته اخیر خود بالا برود.

در ساعت 04:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش در 103.025 معامله شد که پیش از این برای اولین بار از اواسط فوریه به زیر 103 سقوط کرد.

تلاطم مداوم در بخش بانکی بر دلار آمریکا تأثیر گذاشته است، زیرا معامله گران با این انتظار که این استرس بانکی فدرال رزرو را از افزایش نرخ های بسیار بیشتر یا اصلاً در اواخر هفته باز می دارد، شروع به قیمت گذاری کرده اند.

فدرال رزرو اواخر روز یکشنبه از یک سوآپ هفت روزه دلاری تقویت شده برای تلاش برای کاهش استرس مالی در بازارهای جهانی رونمایی کرد.

آلن راسکین، استراتژیست ارشد بین‌المللی دویچه بانک، گفت: اگرچه استفاده از این تسهیلات محدود شده است، اما عجله برای افزودن نقدینگی به سیستم پولی “علنی‌ترین نشانه” استرس مالی و منفی آشکار برای دلار است.

به غیر از روز چهارشنبه – با افزایش 25 واحد پایه مورد علاقه فعلی بازار – بازارها همچنین به دنبال شنیدن آنچه فدرال رزرو در مورد ترازنامه 8.6 تریلیون دلاری خود که دوباره شروع به گسترش کرده است، خواهند شنید.

پیش از انتشار ماه مارس که انتظار می‌رود به دلیل ناآرامی‌های بانکی از 28.1 به 17.1 کاهش یابد، به 1.0716 صعود کرد.

افزایش 50 واحدی نرخ بهره در هفته گذشته، اما عدم اطمینان در بخش بانکی می تواند تعداد افزایش هایی را که بانک مرکزی در سال جاری مجاز کرده است، محدود کند.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا روز دوشنبه به قانونگذاران اروپایی گفت: واضح است که تنش های ثبات مالی ممکن است بر تقاضا تأثیر بگذارد و ممکن است در واقع بخشی از کاری را انجام دهد که در غیر این صورت توسط سیاست های پولی و افزایش نرخ بهره انجام می شد.

پیش از آخرین نشست روز پنجشنبه، که در آن انتظار می رود برای یازدهمین جلسه متوالی نرخ بهره را افزایش دهد، 0.2 درصد کاهش یافت و به 1.2251 رسید.

بانک مرکزی انگلیس در نظرسنجی که روز جمعه منتشر کرد، اعلام کرد که انتظارات مردم بریتانیا کاهش یافته است و نشان می دهد که بانک مرکزی به پایان چرخه پیاده روی خود نزدیک است.

پس از نشست ماه مارس بانک مرکزی نشان داد که سیاستگذاران در حال بررسی توقف نهایی در افزایش قیمت هستند، با 0.4% کاهش در 0.6690 معامله شد.

ین با 0.4 درصد افزایش به 131.85 رسید، در حالی که ین برخی از سودهای اخیر خود را که براساس وضعیت پناهگاه امن آن بود، پس داد، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 6.8743 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.