ارزش دلار در آستانه تصمیم فدرال رزرو توسط رویترز کاهش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: زنی اسکناس های دلار آمریکا را در این تصویر در دست دارد که در 30 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – در آستانه تصمیم سیاستی فدرال رزرو که مشتاقانه در انتظار آن بودیم، دلار در برابر یورو اندکی کاهش یافت و سرمایه

کد خبر : 314383
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
ارزش دلار در آستانه تصمیم فدرال رزرو توسط رویترز کاهش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: زنی اسکناس های دلار آمریکا را در این تصویر در دست دارد که در 30 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – در آستانه تصمیم سیاستی فدرال رزرو که مشتاقانه در انتظار آن بودیم، دلار در برابر یورو اندکی کاهش یافت و سرمایه گذاران امیدوارند که بانک مرکزی ایالات متحده پایان چرخه کاهش نرخ بهره را نشان دهد.

در همین حال، داده هایی که نشان می دهد تورم در این بلوک برای سومین ماه متوالی در ژانویه کاهش یافته است، به سختی جابه جا شد.

پس از افزایش یکسری نرخ‌های جامبو در سال 2022 برای مهار تورم، بازار انتظار دارد که نرخ بهره معیار فدرال رزرو با یک چهارم درصد افزایش به 4.75 درصد برسد. این کمترین افزایش از زمانی است که بانک مرکزی 10 ماه پیش افزایش نرخ بهره را آغاز کرد.

با توجه به شواهدی که نشان می‌دهد تورم و اقتصاد هر دو در حال از دست دادن حرکت هستند، مشخص نیست که آیا بانک مرکزی همچنان به افزایش بیشتر سیگنال‌ها ادامه خواهد داد.

واحد پول آمریکا که واحد پول آمریکا را در برابر شش همتای اصلی خود اندازه گیری می کند، 0.2 درصد کاهش یافت و به 101.91 رسید. همچنین در جلسه قبل کاهش یافت، تا حدی به دلیل گزارشی که نشان می‌دهد هزینه‌های نیروی کار ایالات متحده در سه ماهه چهارم با کمترین سرعت خود در یک سال افزایش یافته است.

با رسیدن سرمایه گذاران به قیمت گذاری در فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود، این شاخص از بالاترین سطح 20 ساله 114.78 که در 28 سپتامبر به دست آورد فاصله دارد. برای چهار ماه متوالی کاهش یافته است.

سرمایه گذاران گفتند که سخنان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مایکل هیوسون می‌گوید: «در حالی که مقامات فدرال رزرو اصرار دارند که نرخ‌ها برای مدتی طولانی باقی می‌مانند، بازارها به سادگی آنها را باور نمی‌کنند، به ویژه زمانی که چندین شاخص کلیدی تورم نشان داده‌اند که قیمت‌ها همچنان در یک مسیر ثابت در حال کاهش هستند.» تحلیلگر ارشد بازار در CMC Markets انگلستان.

کارول کنگ، استراتژیست ارزی در Commonwealth Bank of Australia (OTC:)، گفت: «پیشرفت اخیر در مورد تورم، فعالان بازار را تشویق کرده است که انتظار داشته باشند فدرال رزرو به سرعت از افزایش نرخ بهره به سمت کاهش نرخ بهره برود.»

تورم منطقه یورو

سرمایه گذاران گفتند که بعید است داده های تورم منطقه یورو بر تصمیم پولی بانک مرکزی اروپا (ECB) در روز پنجشنبه تأثیر بگذارد.

انتظار می رود بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی انگلیس هر دو نرخ بهره را در روز پنجشنبه 50 واحد پایه (bps) افزایش دهند.

سیمون هاروی، رئیس تجزیه و تحلیل FX در مونکس اروپا، گفت: «مفهومی که ما از داده‌های امروز (تورم) در مورد نشست بعدی بانک مرکزی اروپا داریم، بسیار دقیق بوده است.

هیچ نشانه واقعی وجود ندارد که نشان دهد بانک مرکزی اروپا به همان سرعتی که بازارها انتظار داشتند تغییر مسیر خواهد داد.

یورو با 0.3 درصد افزایش به 1.0893 دلار رسید در حالی که استرلینگ در 1.2320 دلار ثابت بود، با گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه بریتانیا و اتحادیه اروپا قرارداد گمرکی ایرلند شمالی پس از برگزیت را منعقد کرده اند که برای حمایت از اشتها برای پوند کمک چندانی نکرده است.

یک منبع دولتی بریتانیا به رویترز گفت که هنوز هیچ توافقی حاصل نشده و مذاکرات در حال انجام است.

فراتر از رویداد اصلی نشست فدرال رزرو، سرمایه گذاران همچنین بر روی تولید ISM و داده های فرصت های شغلی که قرار است در روز چهارشنبه ارائه شود، برای نشانه های بیشتر در مورد وضعیت اقتصاد و بازار کار ایالات متحده تمرکز خواهند کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.