ارزش بازار Meme Coin PEPE با افزایش 896 درصدی در هفته گذشته از 1 میلیارد دلار فراتر رفت – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1] طبق آخرین آمار ثبت شده قبل از تعطیلات آخر هفته، توکن میم PEPE پس از لیست اخیر خود در صرافی ارز دیجیتال Binance، شاهد افزایش شدید ارزش بوده است. تنها در هفت روز، دارایی کریپتو به میزان 896 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و آن را به سومین توکن بزرگ میم

کد خبر : 355515
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
ارزش بازار Meme Coin PEPE با افزایش 896 درصدی در هفته گذشته از 1 میلیارد دلار فراتر رفت – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1]

طبق آخرین آمار ثبت شده قبل از تعطیلات آخر هفته، توکن میم PEPE پس از لیست اخیر خود در صرافی ارز دیجیتال Binance، شاهد افزایش شدید ارزش بوده است. تنها در هفت روز، دارایی کریپتو به میزان 896 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و آن را به سومین توکن بزرگ میم از نظر ارزش گذاری بازار تبدیل کرده است. در میان افزایش قیمت، ارزش بازار PEPE اکنون از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رفته است.

Green Frog Crypto Asset PEPE در اقتصاد میم تحت سلطه سگ ها موج می زند

Dogecoin (DOGE) و shiba inu (SHIB) یک رقیب جدید در عرصه توکن میم دارند، زیرا سکه میم پپ قورباغه، pepe (PEPE) به عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر شده است. با افزایش چشمگیر 896 درصدی در هفته گذشته، PEPE اکنون به سومین توکن بزرگ میم تبدیل شده است که تنها پس از DOGE و SHIB قرار دارد. تنها در 24 ساعت گذشته، این توکن بیش از 79 درصد افزایش قابل توجهی داشته است. Bitcoin.com News قبلاً در مورد افزایش اولیه PEPE هنگام راه اندازی در 14 آوریل 2023 گزارش داده بود.

ارزش بازار Meme Coin PEPE با 896% افزایش در هفته گذشته از 1 میلیارد دلار گذشت

PEPE از زمان پایین ترین قیمت خود یعنی 0.00000005514 دلار به ازای هر واحد در 18 آوریل فاصله زیادی را طی کرده است و جهش 5102 درصدی را ثبت کرده است. در حال حاضر، توکن میم با قیمت هایی از 0.00000152 دلار تا 0.00000302 دلار در 24 ساعت گذشته معامله می شود. این توکن با عرضه 420 تریلیون PEPE در گردش، حجم تجارت 24 ساعته جهانی 818 میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است. روز جمعه، PEPE از نظر حجم معاملات در رتبه ششم قرار گرفت و تنها پس از تتر، بیت کوین، اتریوم، کوین دلار آمریکا و باینانس دلار آمریکا قرار گرفت.

ارزش بازار Meme Coin PEPE با 896% افزایش در هفته گذشته از 1 میلیارد دلار گذشت

PEPE در صرافی های مختلف از جمله Binance و Okx موج ایجاد کرده است، اما Uniswap v2 است که به عنوان فعال ترین صرافی PEPE امروز ظاهر شده است. حجم تجارت جهانی این توکن نیز نسبت به روز قبل 205.80 درصد افزایش یافته است. با داشتن تقریباً 100 هزار دارنده، PEPE دارندگان بسیار بیشتری را به دست آورده است، زیرا تعداد آدرس هایی که این توکن را در روز جمعه در اختیار داشتند 90683 بود. با این حال، ده آدرس برتر بخش قابل توجهی از عرضه PEPE را کنترل می کنند که 20.31٪ را شامل می شود. در واقع، 100 آدرس ثروتمند PEPE نزدیک به نیمی از عرضه توکن را در اختیار دارند که به 42.62 درصد می رسد.

PEPE اخیراً از FLOKI که زمانی سومین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار بود، پیشی گرفت. اگرچه FLOKI هنوز 57 درصد در روز گذشته و 44 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است، اما تحت الشعاع افزایش چشمگیر PEPE قرار گرفته است. جالب اینجاست که چندین توکن کریپتو دیگر که نام Pepe را یدک می‌کشند نیز در روز جمعه سود قابل توجهی را تجربه می‌کنند. در اقتصاد میم که عمدتاً تحت سلطه سگ ها است، دارایی رمزنگاری قورباغه سبز مطمئناً نشان خود را در سرزمین میم-کوین گذاشته است.

برچسب ها در این داستان

Binance، Cryptocurrency، Doge، floki، Global Trade، Market Cap، ارزش بازار، Meme Coin، pepe، shib، حجم تجارت، Uniswap V2

فکر می کنید آینده PEPE و دیگر توکن های میم در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.