ارزش‌های Bored Ape و Cryptopunk متلاطم شدند – در طول ماه گذشته، ارزش طبقه NFT Blue-Chip بیش از 50٪ کاهش یافت – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در حالی که ارزش اقتصاد کریپتو طی چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، آمارهای هفت روزه نشان می دهد که فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) 17.32 درصد کمتر از هفته گذشته بوده است. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که ارزش کف NFT در ماه گذشته بسیار کاهش یافته است زیرا

کد خبر : 211469
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
ارزش‌های Bored Ape و Cryptopunk متلاطم شدند – در طول ماه گذشته، ارزش طبقه NFT Blue-Chip بیش از 50٪ کاهش یافت – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در حالی که ارزش اقتصاد کریپتو طی چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، آمارهای هفت روزه نشان می دهد که فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) 17.32 درصد کمتر از هفته گذشته بوده است. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که ارزش کف NFT در ماه گذشته بسیار کاهش یافته است زیرا برخی از محبوب‌ترین NFT‌ها این روزها با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌رسند.

صنعت زمانی حباب‌دار NFT با اولین بازار خرس رمزنگاری خود مواجه می‌شود، علاقه توکن‌های غیرقابل تعویض کاهش یافته و فروش کاهش می‌یابد.

NFT ها در 12 ماه گذشته با فروش میلیاردها دلاری خود را نشان داده اند، اما روند NFT در حال حاضر اولین بازار نزولی کریپتو خود را تجربه می کند. قتل عام بازار طی چند هفته گذشته بر فروش NFT و قیمت‌های طبقه بالا ناشی از برخی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها تأثیر گذاشته است.

داده‌های جهانی GT که عبارت جستجوی «NFT» را از هفته 16-22 ژانویه تا 22-28 مه 2022 پوشش می‌دهد.

علاقه به توکن‌های غیرقابل تعویض کاهش یافته است زیرا بر اساس داده‌های Google Trends (GT) جستجوی “NFT” به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در طول هفته 16 تا 22 ژانویه، داده‌های GT در سراسر جهان برای عبارت جستجوی “NFT” به بالاترین امتیاز 100 رسید، اما این هفته عبارت جستجوی 25 است.

در حالی که NFT ها همچنان در حال فروش هستند، فروش هفتگی 17.32 درصد کمتر از هفته قبل است و فروش NFT اندازه گیری شده در هفته گذشته 64 درصد کمتر از هفته قبل است. با نگاهی به معیارهای بازار می توان گفت که شکست Terra LUNA و UST بر فضای NFT نیز تأثیر گذاشته است.

هفته گذشته تعداد زیادی از مجموعه‌های NFT با تراشه آبی شاهد کاهش مقادیر کف بودند و امروزه این مقادیر بسیار کمتر شده‌اند. علاوه بر این، تعداد کمی از مجموعه‌های محبوب NFT تنها 34 روز پیش از نظر ارزش کف به بالاترین سطح خود رسیدند و آمارهای فعلی نشان می‌دهند که اکنون با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌رسند.

Bored Apes، Proof Collective و Cryptopunks کمتر از نیمی از آنچه در ماه گذشته فروخته اند می فروشند.

در 23 آوریل 2022، مجموعه NFT به نام Proof Collective دارای ارزش کف حدود 129 اتر بود و در آن زمان، یک اتریوم منفرد با قیمت 2950 دلار در هر واحد مبادله می کرد. این بدان معناست که 34 روز پیش، کم هزینه ترین Proof Collective NFT حدود 380 هزار دلار بود.

ارزش‌های Bored Ape و Cryptopunk متلاطم شدند - در طول ماه گذشته، ارزش‌های طبقه NFT Blue-Chip بیش از 50٪ کاهش یافت
گران‌ترین ارزش‌های کف NFT که از مجموعه‌های NFT مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Proof Collective و Cryptopunks ناشی می‌شود، همگی در طول ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌اند.

در همان روز، ارزش کف Bored Ape Yacht Club (BAYC) با استفاده از نرخ تبادل اتر در آن روز، تقریباً 123 ETH یا 362 هزار دلار بود. ارزان‌ترین Cryptopunks NFT دارای برچسب قیمتی در حدود 59 اتر در 23 آوریل بود که در آن زمان حدود 174 هزار دلار بود.

امروزه، مجموعه Proof Collective NFT دارای ارزش کف حدود 75 اتر است و با استفاده از مقادیر ETH ثبت شده در 27 مه، کم هزینه ترین Proof Collective NFT امروز به قیمت 130 هزار دلار به فروش می رسد. ارزش کف مجموعه BAYC در روز جمعه 153 هزار دلار یا 87.98 ETH است و کف NFT کریپتوپانک ها 46.5 ETH یا 80 هزار دلار است.

34 روز پیش، Bored Ape Chemistry Club NFTs دارای کفی حدود 45 اتر بود و امروز کمترین مقدار آن 39.5 اتر است. به طور مشابه، NFT های باشگاه قایق بادبانی میمون جهش یافته (MAYC) یک ماه پیش دارای ارزش کف 33 ETH بودند و امروز کمترین آن 17.2 اتر است.

مجموعه Otherdeed NFT در حال حاضر بالاترین فروش را از نظر کل فروش مجموعه NFT در هفته گذشته دارد. فروش سایرین در طول هفت روز گذشته به 23 میلیون دلار رسیده است، اما فروش 14.52 درصد کمتر از هفته گذشته است. یک مجموعه خاص NFT به نام Goblintown، ضبط شده است 21.9 میلیون دلار فروش داشت و 1744444 درصد بیشتر از هفته گذشته از نظر حجم فروش جهش کرد.

سه NFT برتر فروخته شده در این هفته از مجموعه Otherdeed NFT سرچشمه می گیرند. Bored Ape #2664 چهارمین NFT گران قیمت فروخته شده با 199.99 اتر (390 هزار دلار) دو روز پیش بود و Cryptopunk #3764 با فروش 190 اتر (389 هزار دلار) چهار روز پیش، پنجمین گران‌ترین NFT بود.

علاوه بر سه مجموعه برتر NFT از نظر ارزش کف، مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض مانند Clonex، Doodles، Azuki، Veefriends، Bored Ape Kennel Club و موارد دیگر همگی شاهد کاهش ارزش کف بسیار کمتر از مقادیر ثبت شده 34 بوده‌اند. روز پیش در 23 آوریل.

برچسب ها در این داستان

BAYC، کریپتوپانک، فروش NFT کریپتوپانک، اتریوم، اتر، اتریوم (ETH)، ارزش‌های طبقه، کاهش ارزش‌های طبقه، گوبلین تاون، روندهای Google، داده‌های GT، MAYC، nft، جمع‌آوری NFT، مجموعه NFT، مقادیر کف NFT، فروش NFT، NFT , توکن غیر قابل تعویض, سود توکن غیر قابل تعویض, سایر موارد, فروش, حجم فروش

نظر شما در مورد کاهش فروش NFT و مجموعه‌های NFT با تراشه‌های آبی که ارزش کف خود را کاهش می‌دهند چیست؟ عملکرد صنعت NFT در بازار نزولی کریپتو را چگونه تصور می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.