ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

نگارعلی_ امسال فهرست ارزان ترین خودروها در سراسر جهان بسیار متنوع تر از سال های گذشته است و انواع مدل های خودرو از برندهای خودروسازی در سراسر دنیا توانسته اند به این فهرست را پیدا کنند. رتبه اول ارزان ترین خودرو سال ۲۰۲۱ به یک خودرو از کمپانی شورولت اختصاص یافته است؛ خودروی شهری و

کد خبر : 43104
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۱۷
ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید


نگارعلی_ امسال فهرست ارزان ترین خودروها در سراسر جهان بسیار متنوع تر از سال های گذشته است و انواع مدل های خودرو از برندهای خودروسازی در سراسر دنیا توانسته اند به این فهرست را پیدا کنند.

رتبه اول ارزان ترین خودرو سال ۲۰۲۱ به یک خودرو از کمپانی شورولت اختصاص یافته است؛ خودروی شهری و کوچک شورولت اسپارک با چندین به‌روزرسانی وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود در کشور کره جنوبی شده است. کره جنوبی دومین بازار بزرگ اسپارک بوده و اولین بازار بزرگ این خودرو آمریکاست. جنرال موتورز در سه ماه اول امسال تعداد ۹۳۵۲ دستگاه از این خودرو را در آمریکا به فروش رسانده که افزایش ۴۵.۶ درصدی فروش نسبت به مدل های پیشین این خودرو را نشان می‌دهد.

دومین خودرو ارزان قیمت سال ۲۰۲۱ متعلق به کمپانی میتسوبیشی است؛ خودرو میتسوبیشی میراژ هاچ بک ۱۵ هزار و ۵۶۵ دلار قیمت خورده است. میتسوبیشی میراژ که در سال ۲۰۲۰ ارزان‌ترین خودرو آمریکا بود، اکنون نیز یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های قابل خرید است. با وجود افزایش قیمت میتسوبیشی میراژ برای سال ۲۰۲۱ این خودرو کماکان توانسته است در فهرست ارزان ترین خودروهای سال باقی بماند، این خودرو همچنان کاراترین خودرو درون سوز ایالت متحده بوده و کمترین میزان مصرف سوخت را دارد.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

سومین ارزان ترین خودرو سال ۲۰۲۱ متعلق به کمپانی نیسان است؛ خودرو نیسان ورسا با قیمت ۱۵ هزار و ۸۵۵ دلار توانسته است سومین ارزان ترین خودرو امسال لقب بگیرد. تمامی مدل‌های نیسان ورسا از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۴ نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همراه شده هرچند می‌توان گیربکس CVT را نیز سفارش داد.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

چهارمین ارزان ترین خودرو سال ۲۰۲۱ نیز متعلق به کمپانی هیوندای است؛ خودرو اکسنت این کمپانی با قیمت ۱۶ هزار و ۳۹۰ دلار تاکنون جهارمین خودرو ارزان قیمت دنیا لقب گرفته است. هیوندای اکسنت ۲۰۲۱ یک سدان کامپکت با مصرف بهینه سوخت و همچنین فضای سرنشین زیاد است.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

پنجمین خودرو ارزان قیمت سال ۲۰۲۱ نیز متعلق به کمپانی کیا است؛ خودرو کیا ریو سدان این کمپانی با قیمت ۱۷ هزار و ۱۵ دلاری تاکنون توانسته است جایگاه پنجمین خودرو ارزان قیمت ۲۰۲۱ را کسب کند. نسل کنونی کیا ریو در سال ۲۰۱۶ معرفی شده و به واسطه طراحی اروپایی و لیست متنوع پیشرانه‌ها، استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

ششمین خودرو ارزان قیمت ۲۰۲۱ نیز متعلق به کمپانی کیا است و خودرو کیا فورته این کمپانی با قیمت ۱۸ هزار و ۸۵۵ دلار توانسته است در این جایگاه قرار بگیرد. کیا فورته ۲۰۲۱ یک خودروی سواری با قیمت پایین و مصرف سوخت کم و یکی از بهترین ها در این کلاس است.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

هفتمین ارزان ترین خودرو دنیا متعلق به کمپانی ژاپنی ای است که کمتر نام آن به گوش خورده است؛ خودرو سوبارو ایمپرزا این کمپانی با قیمت ۱۹ هزار و ۷۲۰ دلار به این جایگاه رسیده است. این خودرو از ماه اکتبر روانه بازار خودروی آمریکا خواهد شد. سوبارو شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است، که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

هشتمین ارزان ترین خودرو ۲۰۲۱ متعلق به کمپانی فولکس واگن است؛ خودرو جتا این کمپانی با قیمت ۱۹ هزار و ۹۹۰ دلار توانسته است در این جایگاه قرار بگیرد. این خودرو سدان از موتور چهار سیلندر خطی ۲ لیتری (I۴) توربوشارژر قدرت گرفته است که ۲۲۸ اسب بخار و ۲۵۸ پوند گشتاور را برای این خودرو رقم زده است.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

نهمین خودرو ارزان قیمت سال ۲۰۲۱ یکی دیگر از خودروهای کمپانی نیسان است؛ خودرو نیسان سنترا این کمپانی با قمیت ۲۰ هزار و ۳۳۵ دلار در جایگاه نهم این فهرست قرار گرفته است. این خودرو با موتور ۲.۰ لیتری مدل قبلی خود کار می کند که ۱۴۹ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

سرانجام دهمین خودرو ارزان قیمت سال ۲۰۲۱ نیز به یکی دیگر از خودروهای کمپانی هیوندای تعلق گرفته است؛ خودرو هیوندای النترا این کمپانی با قیمت ۲۰ هزار و ۶۴۵ دلاری خود این جایگاه را به دست آورده است.

ارزان ترین خودروهای ۲۰۲۱ را بشناسید

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.