اردوغان: برای پیروزی در انتخابات مصمم هستم

به گزارش عربی ۲۱، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه حزب عدالت و توسعه از زمان تأسیس تاکنون ۱۵ بار مقام اول را در انتخابات کسب کرده است، تاکید کرد که آنها مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری هستند که قرار است سال آینده برگزار شود. وی در پیام تبریکی

کد خبر : 241797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۲
اردوغان: برای پیروزی در انتخابات مصمم هستم



به گزارش عربی ۲۱، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه حزب عدالت و توسعه از زمان تأسیس تاکنون ۱۵ بار مقام اول را در انتخابات کسب کرده است، تاکید کرد که آنها مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری هستند که قرار است سال آینده برگزار شود.

وی در پیام تبریکی به اعضای موسس حزب عدالت و توسعه به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تأسیس این حزب از دستاوردهای دولت‌های حزب عدالت و توسعه در سال‌های گذشته و پیشرفت‌هایی که در زیرساخت‌ها، از آموزش تا سلامت، از امنیت تا عدالت، از حمل‌ونقل تا انرژی و از صنعت تا ورزش ایجاد کرده‌اند، تقدیر کرد.

او افزود: «وقتی امروز به گذشته نگاه می‌کنیم، با خوشحالی متوجه می‌شویم که یک کارزار دموکراتیک و توسعه‌ای یک قرنی را در ۲۰ سال انجام داده‌ایم.

به گزارش آناتولی، اردوغان همچنین طی سخنانی در شهر چوروم با تاکید بر تداوم مبارزه با گروههای تروریستی گفت: همانطور که اجازه نمی‌دهیم گروه‌های تروریستی در داخل مرزهایمان نفس بکشند، در خارج از مرزهای خود نیز قاطعانه با آنها مبارزه می‌کنیم تا باتلاق تروریسم را بخشکانیم.

وی در ادامه با اشاره به تداوم عملیات کشتی اکتشافی “عبدالحمید خان” اظهار داشت: معتقدم که (کشتی) عبدالحمید خان هم مانند کشف ۵۴۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در دریای سیاه خبرهای خوبی برای ملت‌مان خواهد داشت.

اردوغان همچنین درباره بحران جهانی در حوزه انرژی گفت: در حالی که اروپایی‌ها نگران این هستند که زمستان را چگونه خواهند گذراند، ما در حال انجام مطالعات استراتژیک برای تضمین امنیت تامین انرژی خود هستیم.

وی با تاکید بر برنامه‌های حمایتی دولت در تعاونی کشاورزی و تاثیر مثبت آن بر وضعیت بازار کشور نیز تصریح کرد: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قیمتهای خود را بر این اساس تنظیم خواهند کرد. همچنین از دوشنبه آینده در دام‌فروشی نیز ۳۰-۳۵ درصد تخفیف می‌دهیم. انشاء‌الله در ۴۰ نوع محصول در تعاونی کشاورزی تخفیف بزرگی صورت خواهد گرفت.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.